Page 19 of 95
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 19/08/2010 16:40
by Mako448
Estació de 2002-2003 i l'han de reformar.
És una broma aixó?
Doncs mireu que opino,és un INSULT,i més quan els recursos econòmics avui en dia estàn molt limitats.Que allarguin les andanes i punt!.Si us plau que Cabrera de Mar és de les estacions més noves a la xarxa de Rodalies Catalunya,peró quina classe de borma és aquesta?
Senyors de Rodalies Catalunya i Adif,tan presumiu que voleu millorar les estacions,per qué deixeu de tirar els dienrs en reformar estacions noves i comenceu a reformar els baixadors i estacions en estat lamentable que tenim a la R3 i R4?Ah no,que l'R3 i l'R4 estàn condenades a marginació per part de Renfe i Adif.
I sento el to que escric el missatge,peró ja n'estic fins els pebrots que amb lo mal que està l'economia,és gastin els diners en capritxos,per qué la reforma de Cabrera de Mar és un capritx,
és una estació nova!!!!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 19/08/2010 22:19
by victorcasta
El que és un insult és que en el seu dia no es fés l'estació ben feta, que cal gastar diners en arreglar allò que no es va fer bé.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 20/08/2010 0:15
by UT596001
Platanito wrote:Dit d'aquesta manera, sembla que estiguin parlant de Barcelona Término. No sabia que Montcada R2 fos coneguda com a estació de França.
Doncs passa el mateix a Mollet i Granollers: les estacions de la R2 és l'estació de França mentre que les de la R3 és l'estació del Nord. L'explicació crec que és prou evident.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 20/08/2010 10:43
by Mako448
victorcasta wrote:El que és un insult és que en el seu dia no es fés l'estació ben feta, que cal gastar diners en arreglar allò que no es va fer bé.
Doncs jo trobo que l'estació estar la mar de bé,andanes altes i molt amples,no té ascensors d'acord peró té rampes,té unes marquesines ben maques,en serio que cal fer una reforma integra a certa estació?Jo crec que Castellbell i el VIlar per exemple necessita una reforma MOLT més urgent que no pas Cabrera de Mar-VIlassar de Mar,no?
SI el que cal és allargar l'andana,s'allarga peró amb el mateix tipus d'andana que hi ara,no fa falta que l'alçin 2 o 3 centímentres,en opinió meva,alçar les andanes en estacions amb andanes altes que donen perfectament al pis baix del Civia com Montcada,Granollers Centre o Cabrera de Mar és llençar els diners,per qué si ens estalviem aquesta actuació estalviem diners,i aquests dienrs que estalviem és poden ultilitzar per exemple alçar les andanes dels baixadors entre Terrassa i Manresa,o alçar l'andana de L'Arboç o Els Monjos i fer-hi passos inferiors,actuacions MOLT més necessàries que la Cabrera de Mar.
A Cabrera de Mar amb allargar les andanes,el mateix tipus d'andana que hi ha ara,sense alçar-les,ja és suficient.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 20/08/2010 14:28
by victorcasta
Enlloc parla d'una reforma íntegra. A més, per l'import de licitació, inferior al de les reformes d'altres estacions, es deu tractar de petites millores per adaptar-la als Civia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 20/08/2010 22:43
by Mako448
Home;
metring wrote:http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Las actuaciones previstas comprenden el recrecido del nivel de los andenes hasta alcanzar una altura de 68 cm con respecto a la cota de carril y la prolongación de su longitud a lo largo de 30 m hasta alcanzar los 200 m.
L'andana de Molins de rei és pràcticament la mateixa que la Cabrera de Mar-Vilassar de Mar,i el pis baix del Civia dóna perfectament a l'andana,és llis,per tant,alçar 1 o 2 cm l'andana de Cabrera de Mar-Vilassar de Mar és llençar els diners,els diners que és gastin en alçar una andana d'una estació nova que l'ultilitzin per alçar les penoses andanes de Vacarisses per posar un exemple.
Insisteixo,que allarguin l'andana pel costat prou,i res més.Hi han estacions al nucli de Rodalies Barcelona que necessiten una reforma de manera més urgent que no pas unes andanes de unes estacions.
Per cert,sobre la reforma de Montcada i Reixac,per qué nassos fan una reforma en aquesta estació,sí d'aquí uns anys el tren per Montcada anirà soterrat,i per tant,s'haurà de fer una nova estació soterrania?Quina manera de llençar diners...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Sunday 22/08/2010 8:23
by Alex_C4
m.h.t. wrote:Sant Sadurní andana central bé(el pis baix del Civia dóna directament llisament a l'andana)peró vella i bruta,i les andanes laterals de certa estació pitjor.No té ascensors i no t´pocs viatgers precisament.
i perque no has vist el pas inferior vell, brut i amb olor constant a pixum. fa uns anys van treure el cartells de "sortida" i ja no els han tornat a posar. Jo diría que desde els 90 no li han fet cap reforma important només engabiarla i posar-hi Bar -guixeta
m.h.t. wrote:Sant Joan Despí andanes velles,brutes i sense ascensors
a SJD el que si que pasa es que es l'ultima estació, en una ciutat-poble, ni tan sols apareix el TRAM que està a tocar i el pas inferior es bestant desagradable També
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Monday 23/08/2010 12:49
by Mako448
Sí que he vist el pas inferior de St.Saudrní,i sí,està molt brut i fa molt mala olor.El de Sant Joan Despí també està bastant brut.
A Sant Joan Despí i Sant Sadurní d'Anoia necessiten una reforma integra molt més necessària que a Granollers Centre o Cabrera de Mar-Vilassar de Mar.Les estacions de St.Sadurní i SJD desde mitjans dels 90 està exactament igual,cap millora(excepte el bar i el tancament amb valles i cancel.ladores de l'estació),res més.Per tant les dues necessiten una reforma ja,peró a Can Renfe i Can Adif és més prioritari reformar una estació del 2003 com Cabrera de Mar que no pas estacions amb bastants viatgers que és troben pràcticament en el mateix estat que a mitjans dels 90:avall ,és una vergonya absoluta,peró clar,com l'estació de Cabrera està a l'R1,la línia mimada de Rodalies,doncs té prioritat per reformar-la,de vergonya
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Wednesday 25/08/2010 14:21
by laura
La intenció primordial és allargar les andanes de la R1 y R2SUD perque seran les primeres a tenir composicions Civies 465+465 (els trens amb destinació-procedència Blanes/Maçanet y Sant Vicenç de Calders ho demanen a crits), no només pel gran nombre d'habitants que hi ha a la costa, sino perque a l'estiu les línies es massifiquen de molt mala manera.
Salutacions,
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 26/08/2010 0:33
by 437.001
Doncs si les volen allargar, com és que a Castelldefels, Platja de Castelldefels, Calafell, Segur, Cubelles... les han escurçat (només una mica, però les han escurçat)?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 26/08/2010 0:50
by metring
437.001 wrote:Doncs si les volen allargar, com és que a Castelldefels, Platja de Castelldefels, Calafell, Segur, Cubelles... les han escurçat (només una mica, però les han escurçat)?
Bé, més que escurçat, al menys en el cas de Platja, no l'han pujat sencera, cosa que no entenc, si es volen posar trens més llargs...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 26/08/2010 19:17
by metring
Se m'està acudint una cosa relacionada amb el fet que l'estació de Sitges sigui de les primeres en estar remodelades amb tot de Rodalies Catalunya, i pel fet que a l'actual passadís soterrat està previst que possin escales mecàniques i que en facin un altre amb ascensor inclòs, no sé si sóc malpensada, però voleu dir que no voldràn fer parar regionals allà, com es feia anys enrera? Tenint en compte que la Generalitat sempre vol que es faci el màxim de parades a les línies, i si es fes traspàs de regionals...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 26/08/2010 19:57
by Mako448
metring wrote:Se m'està acudint una cosa relacionada amb el fet que l'estació de Sitges sigui de les primeres en estar remodelades amb tot de Rodalies Catalunya, i pel fet que a l'actual passadís soterrat està previst que possin escales mecàniques i que en facin un altre amb ascensor inclòs, no sé si sóc malpensada, però voleu dir que no voldràn fer parar regionals allà, com es feia anys enrera? Tenint en compte que la Generalitat sempre vol que es faci el màxim de parades a les línies, i si es fes traspàs de regionals...
No crec pas,a l'estació de Badalona també hi posaràn escales mecàniques amb ascensors,i crec que també com Sitges hi haurà dos escales mecàniques,i per allà no hi passa cap Regional.
Per cert,no m'estic gaire segur,peró diria,repeteixo,diria que l'últim Regional Salou-Barcelona(que nomès circula a diari de Juny a Setembre)té parada a Sitges,peró no estic gaire segur.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 26/08/2010 22:46
by 437.001
metring wrote:Se m'està acudint una cosa relacionada amb el fet que l'estació de Sitges sigui de les primeres en estar remodelades amb tot de Rodalies Catalunya, i pel fet que a l'actual passadís soterrat està previst que possin escales mecàniques i que en facin un altre amb ascensor inclòs, no sé si sóc malpensada, però voleu dir que no voldràn fer parar regionals allà, com es feia anys enrera? Tenint en compte que la Generalitat sempre vol que es faci el màxim de parades a les línies, i si es fes traspàs de regionals...
No cridis el mal temps...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Saturday 28/08/2010 22:24
by solde13
437.001 wrote:metring wrote:Se m'està acudint una cosa relacionada amb el fet que l'estació de Sitges sigui de les primeres en estar remodelades amb tot de Rodalies Catalunya, i pel fet que a l'actual passadís soterrat està previst que possin escales mecàniques i que en facin un altre amb ascensor inclòs, no sé si sóc malpensada, però voleu dir que no voldràn fer parar regionals allà, com es feia anys enrera? Tenint en compte que la Generalitat sempre vol que es faci el màxim de parades a les línies, i si es fes traspàs de regionals...
No cridis el mal temps...
Jaja, serà alguna cosa de l'estil:
Regionals de Catalunya amb una R gran al frontal de les 449.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Wednesday 01/09/2010 23:10
by metring
Avui he vist a Garraf uns quants obrers, a l'andana central, pintant indicacions a terra, sembla ser que aviat pujaran aquesta andana.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 03/09/2010 2:36
by 437.001
Bona notícia doncs!
Garraf és la darrera estació de la R2 Sud amb andanes baixes.
Les estacions de la R2 ja comencen a semblar les d´una línia de rodalies amb cara i ulls (més o menys, almenys ja no cal fer alpinisme per pujar al tren).
Sense comptar Montmeló per raons evidents, crec que de la R2 Nord deu quedar només La Llagosta (que realment ho necessita, penós com està aquesta estació i no només les andanes) per tenir andanes altes.
En canvi, el que comença a fer pudor de mort són les andanes de la R4 i R3, especialment L´Arboç (clama al cel!), i tota la R4 Nord al nord de Terrassa (Viladecavalls, Sant Vicenç de Castellet i Vacarisses en estat vergonyós, també...).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Tuesday 07/09/2010 18:49
by Mako448
Adapten les estacions de tren de Sant Adrià i Montgat
07/09/10 02:00 - Sant Adrià/ Montgat - Ll. Aemail protegit
Adif començarà aviat les obres per adaptar i millorar les estacions de tren de Sant Adrià de Besòs i Montgat –ambdues situades en la línia R1– per a les persones amb mobilitat reduïda. En totes dues estacions està previst que s'aixequin les andanes uns 68 centímetres per adaptar-les a l'alçada dels trens. En el cas de Sant Adrià, també està previst que es construeixin dos ascensors, un a cada andana, a més de posar-hi mobiliari i il·luminació nous. Finalment, també s'instal·laran marquesines i s'adequarà la zona d'estacionament de l'estació amb la reserva de places per als vehicles dels usuaris amb mobilitat reduïda. Pel que fa a Montgat, es cobrirà amb formigó l'andana del costat de mar per ampliar-ne la superfície. Els treballs tenen un pressupost total de prop d'un milió d'euros. Està previst que les obres a l'estació de Sant Adrià de Besòs durin uns cinc mesos i les de la parada de Montgat, només tres.
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... ntgat.html
Adaptar Sant Adrià i Montgat?Peró sí ja estàn adaptades!!!(ho dic pel títol de la notícia).I les dues amb andanes altes,i les han d'alçar encara més(uns pocs centímetres de res).I Sant Adrià té ascensors!Els d'Adif nomès saben que llençar diners,prou de reformar estacions reformades fa pocs anys o construides fa pcos anys per l'únic fet d'estar a la línai mimada de Rodalies,l'R1,i renoveu d'una vegada per totes les estacions fetes pols que hi han a l'R4,que no són poques precisament.Reforma a 'Arboç,Els Monjos,Lavern Subitats,La Granada,Sant Sadurní,Gelida,Montcada Birfucació,Sant Joan Despí,baixadors entre Terrassa i Manresa,Sant Vicenç de Castellet JA!!I Ascensors a Manresa,JA!
Ja estic fins als nassos que a Renfe,Adif i Rodalies marginin l'R4(i l'R3).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Tuesday 07/09/2010 19:20
by metring
Escriu un missatge sobre això al bloc de DPTOP, a veure què responen.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Tuesday 07/09/2010 22:32
by twipsy
de fet, l'andana del costat mar de Montgat es força nova