TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
automotorserie 436
N7
N7
Posts: 557
Joined: Sunday 17/08/2008 20:47

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by automotorserie 436 »

Guigui wrote:
automotorserie 436 wrote:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?
En eso si estamos deacuerdo, se ha informado a TMB de esta falta de información?
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by ElDesi1994 »

BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!! :D :D :D
Pero com enganchaven la 252 al 6000??? :nose

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro??? :nose

No se res... :(
:nose :nose :nose
Parlem amb propietat.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

ElDesi1994 wrote:BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!! :D :D :D
Pero com enganchaven la 252 al 6000??? :nose

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro??? :nose

No se res... :(
:nose :nose :nose
Les enganxaven amb un aparell especial que per una banda s'enganxa a la brida de la 252 i per l'altra al Scharfenberg del 6000.

La diferència entre la via Adif i la L1 del metro són 6 milímetres.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Per als qui vau fer fotos de l'arribada de les unitats 6000, ens doneu permís per posar-ne algunes a la pàgina de la Wiki http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _Barcelona ?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

Per mi, no problemo.
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by 122-042-132 »

Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Gràcies per la informació. Si vols, tú mateix ho pots rectificar ;)
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

122-042-132 wrote:Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.

Si noi, quina cagada!!!. Ja ho he canviat. :ok
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Fran-Ikarus »

Sabeu com va progressant la reforma dels 4000? L'altre dia vaig pujar al 4009-4012 (tercer tren de la sèrie en antiguitat), encara sense reformar, i em va sorprendre bastant que tenia els vidres nous, amb els coneguts adhesius "Aquests vidres són nous", "Aquests vidres també són teus", etc. Imagino que això deu voler dir que encara li queda bastant, de temps, en la seva configuració original.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by wefer »

Torno a pujar aquest fil per comentar una curiositat. Deu fer 3 anys que els 6000 circulen per la L1. Doncs bé, el 6001, del qual vam anar a fer fotos a Sabadell (encara recordo com el "segurata" no ens deixava acostar-nos-hi perquè no es taqués) encara porta a totes les finestres els adhesius aquells de "Nou". Evidentment, els pobres estan que cauen a trossos, i fins i tot en algunes finestres només queda el fons de l'anunci, sense les lletres.

En quant als 4000 sense reformar, l'estat en general és molt penós. Les carrosseries dels cotxes estan plenes de pedaços, la pintura ja no és blanca sinó a taques, el terra està trencat en alguns casos, les barres moltes han perdut el color blanc, i els vidres fan pena. Sembla que els hagin de desballestar en pocs dies. A saber si ja ni els remodelaran al pas que van i, efectivament, arribaran de sèrie al desballestament.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Certament, estaven millor els 1000 quan els van desballestar que aquests.
User avatar
Kane_84
N5
N5
Posts: 145
Joined: Sunday 27/06/2010 14:30
Location: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Kane_84 »

El LLOP wrote:el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.
Vaig una mica perdut en el tema reforma dels 4000, amb el mateix ritme vols dir a poc a poc, o res de res?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Mmmm, amb tanta freqüència? :?
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by ferroviario_catalan »

El LLOP wrote: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
xan
N3
N3
Posts: 32
Joined: Monday 19/04/2010 1:29

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by xan »

Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ... :cop
I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

xan wrote:Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ... :cop
R de Remolc.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

ferroviario_catalan wrote:
El LLOP wrote: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.
Hi han 7 trens S4000 reformats en servei més 2 en procés de reforma. Després penjaré unes fotos.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by El LLOP »

El LLOP wrote:es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
el temps varia entre 2 i 3 mesos.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”