Page 19 of 411

Re: alternativa

Posted: Tuesday 20/06/2006 23:49
by Jordi Sugranyes
Suposo que sí, que també deu funcionar així per la via de Mataró.

Quan hi ha alguna incidència entre St Vicenç de Calders i Tarragona, alguna vegada han fet servir la solució de fer pujar els trens per la via de Picamoixons. Allí els paren un parell de minutets (per a que el maquinista recorri a peu el tren de punta a punta, per canviar de cabina) i llavors continua el trajecte cap a Valls, i cap a Sant Vicenç.
Ecomobisostrans wrote:
Jordi Sugranyes wrote:Pels que vivim al sud de Catalunya ja ens està bé que existeixi aquesta alternativa de la "via Vilafranca´". Normalment quan ens desvien el Catalunya Exprés o tren de llarg recorregut per aquesta via, no ens avisen, ja que a la pràctica només són 10 minuts de retard a l'arribar a Sant Vicenç de Calders.

Algunes vegades trobes a faltar el mar a les finestres de l'esquerra, quan de sobte dius "Ostres si som a Vilafranca ja!"
En el cas de la linia de Girona tambe es desvia per Mataro, no?

Re: alternativa

Posted: Wednesday 21/06/2006 14:25
by Jordilar
Ecomobisostrans wrote: En el cas de la linia de Girona tambe es desvia per Mataro, no?
No. Es talla la línia :'(

Posted: Wednesday 21/06/2006 20:59
by entfe001
Només en casos molt excepcionals els trens de la línia de Girona passen per Mataró. Mentre que fer passar els trens de Tarragona per Vilafranca suposa un increment de temps de 20 minuts com a molt, fer passar els expressos per Mataró pot suposar, com a mínim, una hora addicional. L'últim cop que recordo haver-se anunciat trens a Girona via Mataró per incidència va ser una vegada que va caure un camió a la via a l'alçada de Montmeló, tallant la línia tot el dia.

Cal recordar que la línia C1 té moltes més circulacions i estacions que la C4 sud, a banda de tenir via única d'Arenys a Maçanet, cosa que limita moltíssim la capacitat de la línia del Maresme.

P.S: Jo he fet Girona - Barcelona via Mataró per incidència, ja fa molts anys, i el viatge és horrorós i pesadíssim.

Posted: Wednesday 21/06/2006 21:12
by Pere
Doncs sobre el que comenteu, diumenge passat vai veure una 470/440R en colors regionals pantone per l'Arc de Triomf :o

I una altre incidència que vaig veure va ser un petit incendi a la sortida de Barberà del Vallès. El tren va recular una miqueta, el maquinista va sortir de la cabina en busca d'un extintor i no s'ho va pensar dues vegades, va desbloquejar les portes i va baixar, però un home ja deia que havia avisat als bombers i el maquinista va tornar a la cabina, mentre que pel nostre costat va passar una 447 en doble cap a Terrassa molt a poc a poquet, el mateix vam fer nosaltres al continuar el viatge cap a Barcelona i Martorell.

Image

Image

Posted: Wednesday 21/06/2006 21:50
by Jordilar
Joder, nen. La selectivitat em fa perdre un montón de coses. Però demà tornaré a la càrrega :D

Posted: Thursday 22/06/2006 0:06
by buertu
Ultimament jo les pillo totes. Avui cap a les 2, s'hi circulava només per la "via 1" (de sortida de Barcelona) entre ¿Molins? i Cornellà

Posted: Thursday 22/06/2006 22:53
by Pere
Avui a la tarda a St. Andreu Comtal per megafonia anunciaven que el tren que surt a les 18.20 de SAC amb destinació St. Vicenç de Calders que anava servit per unitat doble de 451, els viatgers que les seves destinacions fóssin mes amunt de Vilanova i la Geltrú haurien de fer transbord en un altre tren a la darrera estació. Algú en sap el motiu?

Posted: Monday 26/06/2006 12:03
by Pere
Centre informacio TransMet wrote: Dia: 26/06/2006 - Hora: 11:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria a les instal·lacions de Sant Pol de Mar, els trens de la línia C1, la línia del Maresme, circulen amb retards d'uns 20 minuts entre Mataró i Maçanet -Massanes en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat circulen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.

Posted: Wednesday 28/06/2006 12:17
by entfe001
La línia del Maresme té la negra...
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 28/06/2006 - Hora: 10:50

Per causes alienes a l'empresa, a la C1, la línia del Maresme, només hi ha circulació de trens fins a l'estació de Pineda de Mar. Per garantir la mobilitat dels ciutadans, Renfe ha establert un servei d'autocars entre Santa Susanna i Blanes, i un tren llançadora entre Blanes i Maçanet - Massanes. Normalitat a la resta del transport públic de l'àrea metropolitana de Barcelona.

Posted: Wednesday 28/06/2006 23:07
by entfe001
I després, a la tarda, s'ha suspès el servei de trens en sentit nord entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac (C2 i Ca2), com a mínim, entre les quatre i dos quarts de cinc.

Posted: Wednesday 28/06/2006 23:23
by davida
Ahir a Santa Perpetua hi va haver un petit incendi, just al costat d'on la linia El Papiol - Mollet passa de doble via a via única. Els bomber van apagar l'incendi desde la via. Crec que la linia va esta tallada una estona pero no puc precisar el temps

Posted: Thursday 29/06/2006 15:27
by entfe001
Suma y sigue a la C1:
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 29/06/2006 - Hora: 13:40

Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, a la línia C1 no hi ha circulació de trens entre les estacions de Calella i de Sant Pol de Mar per motius aliens a l'empresa. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, igual que Metro i Autobusos, Tramvia i les línies de Ferrocarrils funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.

Posted: Friday 30/06/2006 12:26
by UT596001
Ahir, per avaria a Cornellà, es circulava en via única entre L'Hospitalet i Sant Joan Despí (a contravia per als trens que surten de Barcelona). Hi havia diversos operaris de l'ADIF a les agulles d'entrada de Cornellà costat Barcelona.

Posted: Friday 30/06/2006 19:26
by Civis
Ayer jueves, curiosa incidencia en Hospitalet bien temprano. La 447 que realizaba un cercanías a Manresa, con paso a las 6:33, tenía algún tipo de problema y se optó por dejarla en Hospitalet y transbordar a los viajeros a otra unidad.

Como a esa hora prácticamente todo el material ya está asignado para realizar algún tren, se tomó la decisión de segregar las dos 447 que componían un cercanías que debía salir hacia Blanes a las 6:36, de forma que la unidad de cabeza continuaría hacia Manresa y la de cola haría el Blanes en composición simple. Los viajeros que iban en el de Manresa salieron a toda pastilla de la vía 1 hacia la vía 17, con mosqueo notable, y más de uno se metió por error en el de Blanes.

Mientras tanto, la unidad con problemas quedó estacionada en vía 1 varios minutos, por lo que los cercanías Martorell->Terrassa (6:45) y Molins de Rei->Mataró (6:58) tuvieron que circular por la vía 3.

Posted: Tuesday 04/07/2006 11:51
by Trenscat
De mobilitat.org
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, a la línia C3 no hi ha circulació de trens entre les estacions de Montcada i Les Franqueses per una incidència tècnica. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, igual que Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.
Segons Catalunya Ràdio a les 11:45 han dit que els trens porten aturats més de 4 hores per una averia a la catenària.
Entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra la línia també està tallada i alguns trens es desvien per La Plana Picamoixons i Reus.

Posted: Tuesday 04/07/2006 18:37
by trainman
04/07/2006 16.50
Barcelona
Dues avaries paralitzen un tram de la línia 3 de Rodalies Renfe i de la línia 2 a Barcelona durant gairebé cinc hores
mida del text


Dues avaries en la catenària han deixat fora de servei durant gairebé cinc hores el tram de la línia 3 de Rodalies Renfe de Barcelona que transcorre entre Parets i Granollers i ha provocat molts problemes per circular entre el tram de la línia 2 entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra, segons han informat fonts de la companyia. En el cas de l'avaria entre Parets i Granollers, s'ha resolt a tres quarts de dues del migdia, després que durant gairebé cinc hores no hagin pogut circular trens en aquest tram, i encara s'hi acumulen els retards.


La línia 3, que transcorre entre Barcelona i Vic, ha registrat una avaria en el subministrament de la catenària sobre les 09.00 hores causada, pel que sembla, per un tall en el subministrament de la catenària provocat per "alguna peça d'un tren anterior que ha acabat amb el tall del fil elèctric", segons ha informat l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (ADIF).

El subministrament no s'ha restablert fins a les 13.45, per la qual cosa fins a aquesta hora només han circulat trens entre Barcelona i Mollet i entre la parada de Granollers-Canovelles i Vic.

La companyia ferroviària ha establert mentrestant un servei d'autobusos entre la parada de Granollers-Canovelles i la de Granollers Centre de la línia 2, mentre que els passatgers que viatjaven en direcció Vic havien de baixar a Mollet i anar caminant cap a l'estació de Mollet-Sant Fost de la mateixa línia 2.

En el cas del tram de la línia 2 afectat entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra el problema s'ha pogut resoldre abans, tot i que les dues línies encara arrosseguen retards.

http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=134046

Posted: Wednesday 05/07/2006 15:47
by zyttaro83
trainman wrote:... el tram de la línia 2 entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra, segons han informat fonts de la companyia....
Des de quan la línia 2 de Rodalies Renfe arriba a Torredembarra? És la primera notícia que en tinc..... :evil:

Salutacions.

Pollastre majúscul a la R4 i R7

Posted: Thursday 06/07/2006 10:00
by Minotaure
He agafat el tren de les 8:14 a Sabadell Nord direcció Barcelona.
Hem estat parats quasi 30 minuts a Sabadell Sud, el tren que venia per darrera nostra l'han fet estacionar a la via que normalment no es fa servir.

Durant aquesta estona han passat 4 o 5 tren direcció Terrassa molt seguits.
Hem arrencat i ens hem tornat a parar una estona abans d'arribar a Cerdanyola. Un cop hem sortit de Cerdanyola ens hem col·locat per la via 1 (la que normalment ciruclen trens direcció Terrassa/Manresa). Doncs ens hem parat a Montcada Sta. Maria per aquesta mateixa via, igualment a Montcada Manresa, però aquí per sorpresa ha vingut un tren per la via 2 direcció Barcelona. Hem anat en paral·lel els 2 trens direcció Barcelona ocupant les 2 vies fins a Montacada Bifurcació. En aquesta estació hem parat a la via 4, si no m'equivoco. Un cop hem sortit de Bifurcació ja ens hem col·locat a la via habitual (la 2).

En definitiva 45 minuts de trajecte més del normal entre Sabadell Nord i Arc de Triomf.

Per la megafonia del tren no han informat en cap moment de quin era el problema ni quan es tardaria a solucionar. Ara he llegit a la informaicó de l'ATM que hi ha a la web de TVC que hi havia una avaria a la catenaria a Montcada.

Posted: Thursday 06/07/2006 11:28
by abegot
Retrasos de media hora en las líneas C7 y C4 de Cercanías por una avería en Montcada i Reixac.

20minutos.es. 06.07.2006

Las claves:

* La avería se ha producido a las 7.10 horas.
* El problema se ha producido en la catenaria.
* Antes de ayer también hubo problemas en la Montcada.

Una avería en la catenaria está provocando retrasos en las líneas C4 Sud y C7 de Cercanías de Renfe en los trenes que circulan entre las localidades de Montcada i Reixac y Cerdanyola del Vallès en Barcelona.

En estos momentos los retrasos son de media hora en ambos sentidos en la línea C7 y de un cuarto de hora en los trenes de la línea C4 que se dirigen a Sant Vicenç de Calders.

Al parecer, la avería, ocurrida a las 7.10 horas de esta mañana, se localizaba en el aislador, una pieza que podría haberse visto afectada por una tormenta, según informó ADIF.

Hasta las 9.02 horas, momento en el que se reparó, los trenes que circulan por las lineas C4 y C7 de Cercanías de Renfe sufrieron retrasos de hasta media hora.

http://www.20minutos.es/noticia/138550/0/

Edito: Ho habia col.locat per error, a un altre fil._(PER segona vegada)

Posted: Thursday 06/07/2006 12:35
by Pere
Ayer a la tarde con un tren que iba a Manresa, siempre se detenia 3-4 minutos en la entrdada de cada estacion en el tramo Montcada-Sabadell.