Page 19 of 38

Re: Propers talls del metro

Posted: Monday 05/08/2013 16:11
by Platanito
L'operador és TMB, utilitzen busos articulats, i el número 6300 acaba de menjar-se uns contenidors al fer la corba de la rotonda del carrer de Cornellà (l'Hospitalet) i la Via d'Enllaç que separa aquesta població de la de Cornellà.

Re: Propers talls del metro

Posted: Monday 05/08/2013 17:35
by albert28
Platanito wrote:L'operador és TMB, utilitzen busos articulats, i el número 6300 acaba de menjar-se uns contenidors al fer la corba de la rotonda del carrer de Cornellà (l'Hospitalet) i la Via d'Enllaç que separa aquesta població de la de Cornellà.
El carrer que gira desprès de Can Boixeres passa pel mateix lloc que el N15, és una corba complicada degut a que és un carrer estret i amb aparcament en el mateix carrer. L'N15 té pocs problemes (té que fer un gir forçat) però més d'una vegada s'ha pujat sobre la vorera. I el mateix va pel camí fins a la rotonda Pl Comunitat. Per cert, la parada del bus que pertocaria a La Gavarra queda una mica lluny de la parada del metro.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 06/08/2013 9:04
by mikado
Se han puesto vallas de hormigón New Jersey para que no aparquen coches en el giro de Calle Estronci, pero vaya como dice albert28 el N15 y el L10 (son estandard) y habitualmente se comen la acera del giro y la rotonda de entrada a Sant Ildefons.
El tema de la cercanía a Gavarra es debido a que una vez pasado la parada de Sant Ildefons es complicado que los buses articulados tomen Av Salvador Allende por lo que bajan rectos hasta Pza Catalunya y de allí a Cornellà Centre.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 13/08/2013 11:57
by metring
Ecomobisostrans wrote:
LANZADERAS DE METRO
Línea 1: De Hospital de Bellvitge a Avd. Carrilet, del 15/08/13 al 01/09/13 (4 Buses).
Línea 5: De Can Boixeras a Cornellá Centro, del 05/08/13 al 25/08/13 (7 Buses)
Pel que hem vist, al final no es fa el tall de la L1...Se sap com és que al final no es fa?

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 13/08/2013 14:58
by albert28
Fa dos dies cap les 23h vaig voler agafar el tram de Cornella-Can Boixeres per veure com tenien preparat els autobusos llançadores i comentava amb un conductor que no se sabia la ruta ja que se l'havien posat per primera vegada i li comentava la ruta que tenen entre Can Boixeres <-> St. Ildefons és molt recargolada amb autobusos dobles. Entre altres, em deia que mentre controlava el morro de l'autobús per no donar-li contra el semàfor i els arbres, alhora havia d'observar la cua ja que quasi tocava els cotxes que es trobaven aparcats i les peripècies que tenen que realitzar. A aquella hora en veia molts d'autobusos i semblava que anés amb més freqüència que el propi metro.

Tal com fan el servei llançadora de que es gratis (no cal validar) la gent de Cornellà els hi surt gratis moure's entre aquestes parades.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 13/08/2013 19:36
by mikado
albert28 wrote:Fa dos dies cap les 23h vaig voler agafar el tram de Cornella-Can Boixeres per veure com tenien preparat els autobusos llançadores i comentava amb un conductor que no se sabia la ruta ja que se l'havien posat per primera vegada i li comentava la ruta que tenen entre Can Boixeres <-> St. Ildefons és molt recargolada amb autobusos dobles. Entre altres, em deia que mentre controlava el morro de l'autobús per no donar-li contra el semàfor i els arbres, alhora havia d'observar la cua ja que quasi tocava els cotxes que es trobaven aparcats i les peripècies que tenen que realitzar. A aquella hora en veia molts d'autobusos i semblava que anés amb més freqüència que el propi metro.

Tal com fan el servei llançadora de que es gratis (no cal validar) la gent de Cornellà els hi surt gratis moure's entre aquestes parades.
El tram St Ildefons Can Boixeres hagués sigut millor (també és més llarg) però els carrers són més amples, per Miquel Peiró, Josep Tarradellas, (pujada sobre la Ronda) i agafar ja el recorregut per Sant Ildefons. Pero és el doble de llarg, això sí hauria de fer el gir al Carrer Sant Feliu.

Re: Propers talls del metro

Posted: Monday 19/08/2013 13:12
by albert28
Les obres de millora a la L5 de metro de Barcelona avancen. Aquesta és una imatge del cap de setmana dels nous carrils i suports col·locats en un tram de la corba de Gavarra

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... nt_count=1

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 20/08/2013 14:29
by Miquel
Algú sap quant de temps es triga en fer Cornellà Centre <--> Can Boixeres en Bus?

Vull provar el tall utilitzant només un viatge i estic ajustant els horaris aviam si és possible (sempre que Rodalies no peti...) de fer, serà molt ajustat.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 20/08/2013 15:25
by Ecomobisostrans
Quan hi ha talls solen deixar mes temps per l enllas.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 20/08/2013 15:40
by Miquel
Ecomobisostrans wrote:Quan hi ha talls solen deixar mes temps per l enllas.
No ho sé pas del cert, però pretenc fer un Av.Tibidabo (L7) + Plaça Catalunya (R1/R4) + Cornellà Centre (Bus Esp.) + Can Boixeres (Bus Esp.) + Cornellà Centre (Bus Esp.) + Can Boixeres (L5). No he trobat altre manera per fer-ho en 1 viatge, la pega es que faci la combinació que faci, hauré d'agafar el bus especial 3 vegades.

Re: Propers talls del metro

Posted: Sunday 25/08/2013 14:10
by Ismael_BCN
Habia previsto hacer un corte en la L1 entre Hospital de Bellvitge y el Carrilet, ya se han olvidado o es que no era muy urgente?, porque se de otros tramos donde habria que empezar por cambiar las vias como el chirrido entre Maragall y Congreso y los muchos traqueteos de la L4 en gran parte de su recorrido sobretodo la zona norte o en solucionar el problema de urquinaona que hace ir a los trenes lento aunque haya que demoler parte de la pared que hay para ensanchar y mejorar el actual tunel, porque es imposible que haya un enlace con la otra linea si las vias son incompatibles.

Re: Propers talls del metro

Posted: Sunday 25/08/2013 17:00
by Miquel
Ismael_BCN wrote: L4 en gran parte de su recorrido sobretodo la zona norte o en solucionar el problema de urquinaona que hace ir a los trenes lento aunque haya que demoler parte de la pared que hay para ensanchar y mejorar el actual tunel, porque es imposible que haya un enlace con la otra linea si las vias son incompatibles.
Les vies no son incompatibles, a banda, tot i que ara no te servei comercial, l'enllaç s'usa per fer anar trens de la L3 al Triangle.

Re: Propers talls del metro

Posted: Sunday 25/08/2013 18:53
by El LLOP
la bifurcació es un punt singular del metro de Barcelona. Modificar-lo suposaria un cost enorme per a una benefici insubstancial, a més de que es modificaria un dels llocs mes emblemàtics de la xarxa.

Re: Propers talls del metro

Posted: Wednesday 04/09/2013 18:05
by metring
Sobre el tema de que finalment, el tall previst a la L1 no es fes, hem preguntat a l'Oriol pàmies els motius, i ens ha contestat això:
Oriol Pàmies wrote:Els plans d'obres es fan a llarg termini, després es van ajustant a les condicions, disponibilitats i prioritats. Salutacions

Propers talls L2 2014,2015 i 2016

Posted: Wednesday 13/11/2013 9:53
by albert28
Propers talls L2 2014,2015 i 2016
Les obres per eliminar vibracions tallaran la L-2 durant tres agostos
Veïns de Marina denuncien tremolors malgrat que TMB baixa la velocitat del metro a 40 km/h
El canvi de l'ancoratge de les vies en els 3,5 km de Sagrada Família a Sant Antoni s'acabarà el 2016

La més extensa i intensa de les tremolors que genera el metro a les entranyes de Barcelona i que s'expandeix amb intensitat variable per centenars d'edificis de l'Eixample, però esmorteïda ara per una reducció provisional de la velocitat, té per fi data de caducitat. La Generalitat canviarà en tres anys les subjeccions dels rails en els 3,5 quilòmetres de la L-2 que van de Sagrada Família a Sant Antoni. Els tècnics han determinat que el deteriorament d'aquestes peces és la causa de les vibracions que des del 2011 afecten, i alarmen, moltes persones, especialment els veïns del carrer de la Marina. Aquesta notable reparació obligarà a tallar el servei. Per reduir l'impacte, i diferir de passada la despesa, les obres es faran en tres fases, l'agost del 2014, el 2015 i el 2016, quan baixen els usuaris.

Els treballs començaran l'estiu que ve pel tram que va des de després del revolt de Gran Via-Marina, a prop de la parada de Monumental, fins a Sagrada Família. És la zona que registra més incidències i en què es causen més molèsties als veïns. Així l'hi han comunicat els tècnics de la Conselleria de Territori a l'Associació de Veïns de la Sagrada Família, entitat que denuncia el problema des de fa dos anys i que reclama solucions. I així ho van exposar també al barri en una assemblea recent la presidenta de l'associació, Marina Comellas, i el vocal d'urbanisme i mobilitat, Joan Itxaso.
ElPeriodico

Velocitat aminorada

Posted: Wednesday 13/11/2013 14:01
by Javi M
albert28 wrote:Propers talls L2 2014,2015 i 2016
Les obres per eliminar vibracions tallaran la L-2 durant tres agostos
Veïns de Marina denuncien tremolors malgrat que TMB baixa la velocitat del metro a 40 km/h
El canvi de l'ancoratge de les vies en els 3,5 km de Sagrada Família a Sant Antoni s'acabarà el 2016

La més extensa i intensa de les tremolors que genera el metro a les entranyes de Barcelona i que s'expandeix amb intensitat variable per centenars d'edificis de l'Eixample, però esmorteïda ara per una reducció provisional de la velocitat, té per fi data de caducitat. La Generalitat canviarà en tres anys les subjeccions dels rails en els 3,5 quilòmetres de la L-2 que van de Sagrada Família a Sant Antoni. Els tècnics han determinat que el deteriorament d'aquestes peces és la causa de les vibracions que des del 2011 afecten, i alarmen, moltes persones, especialment els veïns del carrer de la Marina. Aquesta notable reparació obligarà a tallar el servei. Per reduir l'impacte, i diferir de passada la despesa, les obres es faran en tres fases, l'agost del 2014, el 2015 i el 2016, quan baixen els usuaris.

Els treballs començaran l'estiu que ve pel tram que va des de després del revolt de Gran Via-Marina, a prop de la parada de Monumental, fins a Sagrada Família. És la zona que registra més incidències i en què es causen més molèsties als veïns. Així l'hi han comunicat els tècnics de la Conselleria de Territori a l'Associació de Veïns de la Sagrada Família, entitat que denuncia el problema des de fa dos anys i que reclama solucions. I així ho van exposar també al barri en una assemblea recent la presidenta de l'associació, Marina Comellas, i el vocal d'urbanisme i mobilitat, Joan Itxaso.
ElPeriodico
Si a 40km/h ja no hi ha vibracions, no sé per a què es molesten a fer les obres: segurament un cop executades els trens continuaran circulant a pas de tortuga per "estalvi energètic"...

Re: Velocitat aminorada

Posted: Thursday 14/11/2013 15:30
by França451
Javi M wrote:
albert28 wrote:Propers talls L2 2014,2015 i 2016
Les obres per eliminar vibracions tallaran la L-2 durant tres agostos
Veïns de Marina denuncien tremolors malgrat que TMB baixa la velocitat del metro a 40 km/h
El canvi de l'ancoratge de les vies en els 3,5 km de Sagrada Família a Sant Antoni s'acabarà el 2016

La més extensa i intensa de les tremolors que genera el metro a les entranyes de Barcelona i que s'expandeix amb intensitat variable per centenars d'edificis de l'Eixample, però esmorteïda ara per una reducció provisional de la velocitat, té per fi data de caducitat. La Generalitat canviarà en tres anys les subjeccions dels rails en els 3,5 quilòmetres de la L-2 que van de Sagrada Família a Sant Antoni. Els tècnics han determinat que el deteriorament d'aquestes peces és la causa de les vibracions que des del 2011 afecten, i alarmen, moltes persones, especialment els veïns del carrer de la Marina. Aquesta notable reparació obligarà a tallar el servei. Per reduir l'impacte, i diferir de passada la despesa, les obres es faran en tres fases, l'agost del 2014, el 2015 i el 2016, quan baixen els usuaris.

Els treballs començaran l'estiu que ve pel tram que va des de després del revolt de Gran Via-Marina, a prop de la parada de Monumental, fins a Sagrada Família. És la zona que registra més incidències i en què es causen més molèsties als veïns. Així l'hi han comunicat els tècnics de la Conselleria de Territori a l'Associació de Veïns de la Sagrada Família, entitat que denuncia el problema des de fa dos anys i que reclama solucions. I així ho van exposar també al barri en una assemblea recent la presidenta de l'associació, Marina Comellas, i el vocal d'urbanisme i mobilitat, Joan Itxaso.
ElPeriodico
Si a 40km/h ja no hi ha vibracions, no sé per a què es molesten a fer les obres: segurament un cop executades els trens continuaran circulant a pas de tortuga per "estalvi energètic"...
Ya decía yo que este año era raro que no cortasen la Línea 2 de nuevo durante agosto... Aguna carta se guardaban en la manga, y ahora sacan trío de sietes. :llengua :llengua :llengua

Re: Propers talls del metro

Posted: Monday 02/12/2013 20:04
by metring
http://www.tmb.cat/ca/alteracions-del-s ... /metro/L10

Alteracions de la línia L10 - La Sagrera / Gorg

Els dies 6, 7 i 8 de desembre, per obres d'infraestructura, l'estació de Gorg de la L10 quedarà fora de servei. La resta d'estacions de L10 estaran obertes. Per desplaçar-se durant aquests dies es recomana la L2 de metro a la mateixa estació de Gorg, la línia T5 del Trambesòs i la línia B4 d'autobús entre les estacions de Gorg i La Salut.
Per anar de La Salut a La Sagrera cal baixar del tren a Bon Pastor i esperar a la mateixa andana el tren en direcció a La Sagrera.
Per anar de La Sagrera a La Salut cal baixar del tren a Bon Pastor i canviar d'andana.

Re: Propers talls del metro

Posted: Monday 02/12/2013 20:24
by Adolescent barceloní
Què curiós! Per fi la intermodalitat a TMB existeix i esmenten una línia de Tusgsal!
Ara bé, arribes abans caminant, que la B4 et fa tota una volta que et pots estalviar baixant per on el Màgic.

Re: Propers talls del metro

Posted: Monday 02/12/2013 22:15
by adri
Jo crec que han esmentat directament l'intermodalitat perquè aquesta obra depen directament de la generalitat de catalunya i no de TMB.