Page 19 of 35

Re: Incidències a RENFE i FGC

Posted: Saturday 05/12/2009 11:46
by metring
Ahir vaig llegir a les pantalles de les andanes de Sants, que l'Elipsos i el Catalan Talgo sortien allà enlloc de EdF, per obres de manteniment de la infraestructura aquest cap de setmana.

Elipsos surten de Sants

Posted: Saturday 05/12/2009 14:11
by UT440_132M
metring wrote:Ahir vaig llegir a les pantalles de les andanes de Sants, que l'Elipsos i el Catalan Talgo sortien allà enlloc de EdF, per obres de manteniment de la infraestructura aquest cap de setmana.
Ahir ja van penjar-ho a la web de RENFE

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 8100401267

Els dies 5,6,7 i 8 de desembre Catalunya

Per obres d'infraestructura, els trens internacionals que connecten Catalunya amb París, Zuric i Milà tindran el seu origen i destinació a l'estació de Barcelona Sants Fitxers Adjunts
Per obres d'infraestructura, els Trenhotel Elipsos que enllacen Catalunya amb París, Zuric i Milà tindran el seu origen / destinació a l'estació de Sants.

Els trens que circulen en el període del 5 al 8 de desembre i els nous horaris són els següents:

- Trenhotel Joan Miró París-Barcelona

Estació d'arribada: Barcelona Sants

Hora d'arribada: 08:24 hores

Dies d'arribada a Sants: Els dies 05, 06, 07 i 8 de desembre

(Sortides de París els dies 04, 05, 06 i 07)

- Trenhotel Pau Casals Zuric-Barcelona i Trenhotel Salvador Dalí Milà-Barcelona

Estació d'arribada: Barcelona Sants

Hora d'arribada: 09:54 hores

Dies d'arribada a Sants: Els dies 05 i 08 de diciembre

(Sortides de Zuric i Milà els dies 04 i 07)

- Trenhotel Joan Miró Barcelona-París

Estació de Sortida: Barcelona Sants

Hora de sortida: 21:01 hores

Dies de sortida de Sants: Els dies 05, 06, 07 i 08 de diciembre

- Trenhotel Pau Casals Barcelona-Zuric i Trenhotel Salvador Dalí Barcelona-Milà

Estació de Sortida: Barcelona Sants

Hora de sortida: 19:37 hores

Dies de sortida de Sants: Els dies 06 i 08 de diciembre

Més catenària rígida.

Posted: Saturday 05/12/2009 20:31
by Pere
Us informo que del dia 25 de desembre (Nadal) fins el 4 de gener, romandrà tallat el tram entre Bifurcació Marina (Arc de Triomf) i Montcada Bifurcació per obres d'instal·lació de la catenària rígida.
No està definit quin serà el plà alternatiu de transport.

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Saturday 05/12/2009 21:02
by metring
Però algun cop està ben definit? :twisted:

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Saturday 05/12/2009 22:10
by Pere
metring wrote:Però algun cop està ben definit? :twisted:
Normalment no :twisted:

Re: Més catenària rígida.

Posted: Sunday 06/12/2009 9:59
by Mako448
Pere wrote:Us informo que del dia 25 de desembre (Nadal) fins el 4 de gener, romandrà tallat el tram entre Bifurcació Marina (Arc de Triomf) i Montcada Bifurcació per obres d'instal·lació de la catenària rígida.
No està definit quin serà el plà alternatiu de transport.
Espero que com a mínim la C4 la desvïn per Clot i Sant Andreu Comtal,i no la pareixin en dos acabant la C4 Nord a Birfucació i la C4 Sud a L'Hospitalet,que aquests de renfe els veig capaços de fer-ho >:( .Igualment a part de la C4,també és podrien desviar els trens de la C3,encara que siguin només els Ripoll/Ribes/Puigcerdà/La Tour,encara que tots seria molt millor.

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Tuesday 15/12/2009 22:46
by rogermelcior
Tinc novetats al respecte del tall a d'aquest nadal del tram de Sant Andreu Arenal. :x

Doncs bé, resulta que els trens de la R4 sud procedents de Vilafranca i Sant Vicenç finalitzaran el seu recorregut a Badalona. A hora punta s'en prolongaran alguns com a material buit fins a Montgat per tal d'encabir el trànsit!

Serà doncs un bon reforç de la R1 en el seu tram abans d'entrar a Barcelona, que va saturada! :plas

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Tuesday 15/12/2009 23:15
by metring
Bona primícia! I cap servei substitutori pel tram afectat?

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Tuesday 15/12/2009 23:18
by rogermelcior
Metro L1 segurament! Només m'han comentat això, la incògnita és cap a on desviaran els que comencen a Martorell!

I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!

I la R3?

Posted: Tuesday 15/12/2009 23:35
by UT440_132M
I a la R3 com s'ho faran? Ramal de les aigües i desviats via SAC i Clot? O seran tant ineptes de fer-la acabar a Bifurcació? (Seria una estupidesa crec jo)

Re: I la R3?

Posted: Tuesday 15/12/2009 23:50
by rogermelcior
UT440_132M wrote:I a la R3 com s'ho faran? Ramal de les aigües i desviats via SAC i Clot? O seran tant ineptes de fer-la acabar a Bifurcació? (Seria una estupidesa crec jo)
Doncs no t'estranyaria!
Potser només desvien per Bifurcació Aigües els de Puigcerdà la Tor de Querol!

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Wednesday 16/12/2009 0:29
by UT596001
A l'horari de Regionals de la relació Barcelona-Lleida per Manresa i Calaf, edició 13/12/2009, apareix això:

Image
rogermelcior wrote:Metro L1 segurament! Només m'han comentat això, la incògnita és cap a on desviaran els que comencen a Martorell!

I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!
Et recordo que es canvia la catenària fins al final del túnel, per tant estarà tallat des de Montcada Bifurcació i no des de Sant Andreu Arenal. I l'únic transport públic proper a Montcada Bifurcació i que vagi cap a Barcelona és el bus de la línia 96 de TMB.

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Wednesday 16/12/2009 0:45
by ElDesi1994
UT596001 wrote:I l'únic transport públic proper a Montcada Bifurcació i que vagi cap a Barcelona és el bus de la línia 96 de TMB.
També hi ha algunes línies del Sagalés, dic algúnes, per que hi ha bastant freqüencia.
Només que el Sagalés, a part de passar per Fabra i Puig, termina a Sagrera.

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Wednesday 16/12/2009 0:50
by rogermelcior
UT596001 wrote:A l'horari de Regionals de la relació Barcelona-Lleida per Manresa i Calaf, edició 13/12/2009, apareix això:

Image
rogermelcior wrote:Metro L1 segurament! Només m'han comentat això, la incògnita és cap a on desviaran els que comencen a Martorell!

I per cert, segurament serà el preludi això del que ens trobarem a partir de la primavera per les obres de Sagrera Mediana!
Et recordo que es canvia la catenària fins al final del túnel, per tant estarà tallat des de Montcada Bifurcació i no des de Sant Andreu Arenal. I l'únic transport públic proper a Montcada Bifurcació i que vagi cap a Barcelona és el bus de la línia 96 de TMB.
És veritat se'm havia colat que Sant Andreu Arenal estarà inoperatiu! :cop

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Wednesday 16/12/2009 10:00
by Mako448
Jo aqui hi ha coses que no m'encaixa:

1)Qué és digui que el regional Barcelona-Lleida sigui desviat per Passeig de Gràcia,Clot i Sant Andreu Comtal.I dic jo,no si el tall és entre Birfucació Marina i Birfucació,no pot perfectament el recorregut Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Birfucació,per qué ha d'anar per PDG?A Sagrera hi ha molt menys trànsit ferroviari que no pas entre Sants i PDG,per tant,afectaria menys la circulació.

2)Lo de la C4 sud a Badalona és una bajenada com una catedral.Desviar els Martorell-Terrassa i SVC/Vilafranca-Manresa(nomès aquests junt amb el regional)per Pl.Catalunya,Arc de Triomf,Clot,Sant Andreu Comtal és pot fer perfectament,tant en laborables com festius.Si renfe no ho vol fer,és que per qué no li dóna la reial de la gana.Està clar que aquí obeservem el tracte lamentable que te rodalies als usuaris de la C4.Un disbarat.I almenys d'acabar trens a Badalona o Montgat i interferint el trànsit a la C1,millor seria crec jo que un C1 quan arriba a L'Hospitalet és converteixi en un Sant Vicenç de Calders,Vilafranca o Martorell.Peró clar que renf no vol veure Civia en servei a la C4sud ni en pintura :evil:

3)La C3 al tenir menys trànsit de trens,si que la podrien desviar crec jo per Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Ramal de les Aigües.A sobre si la fan acabar a Birfucació,hauràn de continuar per nassos amb autobùs substitutori.La C4 nord i la C7 com a mínim a Montcada Manresa pots ellaçar amb la C2,peró la C3 no.Pitjor tracte té renfe als usuaris d'aquesta línia.

I espero que en cas de no desviar cap tren per el ramal de lñes Aigües,també reforçin els trens de la C2nord,per absorvir usuaris de la C4 i C7(o C3 també si va fins a Birfucació).Jo proposaria allargar els Vilanova-Estació de França fins a Montcada Birfucació via Ramal de les Aigües o Montcada Reixac,ara que pel que veig,renfe prepara un pla alternatiu d'allò més lamentable,i perdó perdo l'expressió,perjudicant lo màxim possible als usuaris de la C3 i C4,em temo.

Evitar cisallaments

Posted: Wednesday 16/12/2009 10:18
by Guigui
Mako448 wrote:1)Qué és digui que el regional Barcelona-Lleida sigui desviat per Passeig de Gràcia,Clot i Sant Andreu Comtal.I dic jo,no si el tall és entre Birfucació Marina i Birfucació,no pot perfectament el recorregut Pl.Catalunya-Arc de Triomf-Clot-Sant Andreu Comtal-Birfucació,per qué ha d'anar per PDG?A Sagrera hi ha molt menys trànsit ferroviari que no pas entre Sants i PDG,per tant,afectaria menys la circulació.
Renfomentadif té tanta aversió als cisallaments que allí on els pugui evitar, ho farà. En aquest cas, se n'estalviarà amb la R2 i els regionals a Girona, Figueres i Cervera de la Marenda.

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Wednesday 16/12/2009 10:26
by rogermelcior
Mako448 wrote:
2)Lo de la C4 sud a Badalona és una bajenada com una catedral.Desviar els Martorell-Terrassa i SVC/Vilafranca-Manresa(nomès aquests junt amb el regional)per Pl.Catalunya,Arc de Triomf,Clot,Sant Andreu Comtal és pot fer perfectament,tant en laborables com festius.Si renfe no ho vol fer,és que per qué no li dóna la reial de la gana.Està clar que aquí obeservem el tracte lamentable que te rodalies als usuaris de la C4.Un disbarat.I almenys d'acabar trens a Badalona o Montgat i interferint el trànsit a la C1,millor seria crec jo que un C1 quan arriba a L'Hospitalet és converteixi en un Sant Vicenç de Calders,Vilafranca o Martorell.Peró clar que renf no vol veure Civia en servei a la C4sud ni en pintura :evil:
Amb això tens raó és més pràctic i eficient prolongar el Blanes i el Maçanet (2 l'hora) fins a Vilafranca o Sant Vicenç C, optimitzant de manera eficient el trànsit que circula pel túnel de Plaça de Catalunya i evitant en la mesura del possible que circulin combois amb baixa ocupació.

Alteracions de servei a Renfe per obres. Sagrera Meridiana.

Posted: Thursday 17/12/2009 6:49
by mikado
http://www.elperiodico.com

Las obras de Sagrera-Meridiana cortarán tres líneas de Cercanías

• Los trabajos dejarán inservible 5 meses desde abril la estación de Sant Andreu Arenal

• La L-1 del metro será la alternativa para absorber a los miles de viajeros diarios



CRISTINA BUESA
BARCELONA
Vienen tiempos difíciles para los usuarios de Cercanías. La modernización de la red ferroviaria tiene un precio alto, que son las obras. El nuevo episodio, probablemente el más conflictivo desde el caos de Bellvitge, se prevé a partir de abril. La construcción de la futura estación de Sagrera-Meridiana obligará a cerrar Sant Andreu Arenal, con lo que los miles de usuarios de tres líneas tendrán que ser desviados al metro. Y la operación durará ni más ni menos que cinco meses, según ha podido saber este diario.
El verano no preocupa demasiado a los responsables de Renfe porque el descenso de viajeros es más que notable. Sin embargo, el inicio del dispositivo –probablemente a partir de Semana Santa– y los meses centrales (sobre todo mayo y junio) sí angustian. Se trata de la C-4, procedente de Manresa y que atraviesa el Vallès Occidental, con 105.000 viajeros diarios; la C-3, cuyo origen es Vic y cruza el Vallès Oriental, con 23.000; y la C-7, que viene de Castellbisbal y pasa por Cerdanyola Universitat, con 16.000 clientes al día.
La compañía ferroviaria estudia con la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques cómo dirigir esa marabunta de viajeros que quedarían en una parada, ubicada en plena Meridiana, en la que es inviable organizar un servicio de autobuses eficiente. Para más inri, en ese momento el responsable de Cercanías ya será la Generalitat.

PLAN DE MOVILIDAD / El destino natural será la L-1, concretamente la estación de Fabra i Puig, que se encuentra a una decena escasa de metros de Sant Andreu. No obstante, las condiciones de esta parada de Cercanías no son las más óptimas, ya que tanto las escaleras mecánicas como las normales son muy estrechas. El plan de movilidad que aún se está estudiando contempla también que parte de los pasajeros baje en algún municipio anterior, por ejemplo Montcada Bifurcació, y así minimizar las consecuencias de una marea humana que a duras penas podrá engullir el suburbano barcelonés.
Toda esta reorganización sigue todavía negociándose. Renfe quiere que dure lo menos posible, según admite uno de sus directivos, y sobre todo que finalice antes de que comience el colegio. Quienes ejecutan la obra, en este caso Adif, saben que unos trabajos de este calado precisan su tiempo. La nueva estación de Sagrera-Meridiana, una de las joyas de la corona del futuro sistema de transporte, conectará Cercanías (las tres líneas ahora perjudicadas) y cuatro líneas de metro, recordó ayer un portavoz de la empresa.

MÁS CATENARIA RÍGIDA / Como aperitivo, entre el 25 de diciembre y el próximo 3 de enero se interrumpirá el tráfico en estas líneas entre Sant Andreu Arenal y Torre Baró para instalar catenaria rígida, unos trabajos que se realizan desde ya hace un año por tramos. Renfe y Adif detallarán mañana las alternativas de transporte.

Re: Alteracions de servei a Renfe per obres

Posted: Thursday 17/12/2009 13:16
by Mako448
Aquest dissabte,els dos primers trens Mataró-Hospitalet circularàn desviats per Passeig de Gràcia.

Motiu?

Posted: Thursday 17/12/2009 13:27
by Guigui
El motiu?