Avui he anat a veure un per un les estacions de la nova L9 Sud. Les que menys m'han agradat són precisament les tres que heu comentat: Europa-Fira, Mercabarna i Parc Logístic pel seu aspecte. Així sense cap mena de paret no m'acaba de fer el pes sincerament...
Pel que s'ha comentat Can Tries-Gornal és una de les estacions de la línia que menys viatgers tindrà, i això és així. He anat a visitar-la i només hi havien 4 persones... Poca gent (o quasi cap) també a Mercabarna i Parc Logístic, en aquestes estacions que es troben situades enmig de polígons industrials, ja s'intueixen que el flux de viatgers en aquestes dues es concentrarà exclusivament en els dies laborables. Els caps de setmana i festius, hi haurà aire i aquestes estacions estaran ben solitàries...
Pel que fa als enllaços: el millor a Europa-Fira sense cap mena de dubte, en 1 minut ja et trobes a FGC. En canvi, el pitjor al Prat Estació, m'esperava sincerament un enllaç directe entre Metro i RdC en forma de passadís subterrani, i he pogut comprovar que l'enllaç s'ha de fer pel carrer, però almenys en un tres i no res ja et trobes a l'estació de Rodalies.
D'altra banda dues cares negatives: la primera, que ens han enganyat amb "l'accès lliure" tal i com ens ho van prometre. Al final no ha estat així, i he hagut d'entrar amb la meva T-Mes. I la segona, que tan sols un dia després de ser inaugurada, aquesta línia ja ha patit un acte vàndalic (en menor grau això sí), per part d'uns nanos al Prat Estació. Han aturat les escales mecàniques... el que faltava!!