Page 183 of 411
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 12:03
by josep_serre
Hi ha hagut un atropellament a Sant Feliu de Llobregat, via única entre Cornellà i Molins de Rei i trens amb destinació Molins de Rei comencen/acaben a l'Hospitalet.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 13:46
by josep_serre
S'afegeix un atropellament a Sant Ildefons de Cornellà els trens de Molins de Rei a l'Estació de França i els de Martorell a l'Hospitalet. ai quin merder!
josep_serre wrote:Hi ha hagut un atropellament a Sant Feliu de Llobregat, via única entre Cornellà i Molins de Rei i trens amb destinació Molins de Rei comencen/acaben a l'Hospitalet.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 14:22
by MZA_1600
És increible, dos atropellaments amb molt poca diferència de temps i molt a prop un de l'altre
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 14:25
by UT596001
wefer wrote:Imaginem-nos que els serveis d'emergència tipus bombers funcionessin igual: que calgués buscar un camió cuba, uns conductors, donar-los un full de ruta. Per sort, els bombers sempre estan disponibles i sí, passen moltes hores sense actuar... però cal que hi siguin.
Doncs a molts pobles (a Castellar sense anar més lluny) els bombers els formen equips de voluntaris, és a dir, no són cos professional.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:07
by metring
Doncs això no fa més que refermar el nostre parer de que caldrien autobusos preparats per cobrir el servei davant d'aquestes interrupcions tant freqüents. Ja heu vist que no es tracta precisament d'una cosa que passa de tant en tant.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:37
by josep_serre
Depenent de les circumstàncies jo he vist posar serveis substitutoris en un temps molt breu, quan hi va haver totes les obres amb els merders que es van crear era habitual que estiguessin situats autobusos en llocs estratègics.
El problema és que una avaria no sabem on es produirà i moltes estacions no són accessibles als autobusos fàcilment i a veure, Garraf és un clar exemple doncs si un tren es queda penjat allà un autobús difícilment hi anirà, però això és un cas extrem, moltes estacions no tenen accessibles les seves immediacions a autocars, exemples: Sant Feliu de Llobregat, Malgrat de Mar, algú em dirà que en una plaça pròxima o a la carretera principal serviria, molt bé però qui coordina tot això, a més a més abans de crear tots aquests mitjans, de la mateixa manera que es crea un pla d'emergència s'hauria de crear un "pla de serveis substitutoris" que molt possiblement hi sigui però normalment no es coneix.
De tota manera jo he vist situacions en què s'ha aconseguit crear un servei substitutori en molt poc temps, jo sé que fa molts anys l'Exèrcit tenia autocars sota la matrícula PMM (Parc Mòbil Ministerial) i potser es podria recuperar una cosa així, per part de l'Exèrcit, per part dels Mossos d'Esquadra també i que a més serviria per acostar aquests cossos a la societat que els veuria força més útils, doncs en el cas de l'Exèrcit què voleu que us digui, potser algú dels presents té afició pels temes militars, jo no, però veig molt més útil que l'exèrcit es gastés diners en això que serviria per donar servei a la societat, que no en tancs que al capdevall només serveixen per destruir coses que fan servei a una societat.
Una altra cosa és que un servei substitutori pugui agafar tota la gent habitual d'un servei ferroviari, o les alternatives normals en transport per carretera ho puguin fer, normalment ho poden fer durant una estona breu.
metring wrote:Doncs això no fa més que refermar el nostre parer de que caldrien autobusos preparats per cobrir el servei davant d'aquestes interrupcions tant freqüents. Ja heu vist que no es tracta precisament d'una cosa que passa de tant en tant.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:37
by sanjo888
MZA_1600 wrote:És increible, dos atropellaments amb molt poca diferència de temps i molt a prop un de l'altre
per mi que es el mateix atropellament, perqe es la mateixa zona.
Que hi ha entre cornella i molins de rei, doncs san ildefons de cornella, sino em semblaria esperpentic.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:39
by metring
El Josep_Serre ha dit que es tractava de dos atropellaments diferents. Sembla esperpèntic, però desgraciadament, no és ni molt menys un cas aïllat que en un mateix tram, amb poc temps de diferència, hi hagin atropellaments
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:41
by canalcole
metring wrote:El Josep_Serre ha dit que es tractava de dos atropellaments diferents. Sembla esperpèntic, però desgraciadament, no és ni molt menys un cas aïllat que en un mateix tram, amb poc temps de diferència, hi hagin atropellaments
Recordo, fa uns anys, al matí un Talgo va atropellar una persona a Cunit, i un Euromed, per la tarda, a Segur de Calafell.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:45
by sanjo888
metring wrote:El Josep_Serre ha dit que es tractava de dos atropellaments diferents. Sembla esperpèntic, però desgraciadament, no és ni molt menys un cas aïllat que en un mateix tram, amb poc temps de diferència, hi hagin atropellaments
pero si an tallat la linea entre cornella i molins(mes o menys), com poden haver atropellat un altre persona entre cornella i molins? es ilogic :S
Una cosa es el cas explicat de un cop pel mati i un per la tarda, pero akets dos an sigut al mati.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:52
by josep_serre
Un ha estat Sant Feliu de Llobregat i l'altre a Sant Ildefons de Cornellà entre L'Hospitalet i Cornellà.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 15:59
by sanjo888
josep_serre wrote:Un ha estat Sant Feliu de Llobregat i l'altre a Sant Ildefons de Cornellà entre L'Hospitalet i Cornellà.
pos recalcu el d'abans, em sembla esperpentic que tanta gent acabi a la via , nose com s'ho fan
abans d'ahir un, avui dos mes.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 16:01
by metring
Si, és un problema molt greu, d'una societat malalta. És de molt difícil sol·lució, deixant de banda les continues interrupcions que això provoca en el servei de Renfe, que clar, ells no en tenen cap culpa.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 20:49
by Tony M. Nyphot
wefer wrote:Com a usuari de Renfe m'importa ben poc tot plegat (em refereixo als desajustos interns de Renfe, no al teu missatge
). Que no es pugui fer una cosa perquè tècnicament és simplement perquè ningú s'ha pres la molèstia de preveure possibles incidències. Un cas com aquest es pot tornar a donar per un altre atropellament, una esllavissada o el que sigui.
Renfe ha de posar els mitjans necessaris i ha de tenir els protocols adequats per afrontar un tall
EN QUALSEVOL PUNT de la seva xarxa, i més encara en un tram tant transitat com aquell.
A veure, en primer lloc Renfe té mecanismes per establir serveis parcials entre estacions, que en el cas que ens ocupa és el cas de Castelldefels i Garraf, possiblement l'estació de Garraf no sigui el millor lloc on deixar passatge i en això podem estar tots d'acord, però d'aquí a plantejar-se que a cada baixador s'hagi de tenir permanent amb personal de circulació crec que hi ha un abisme, i de fet cap operador ferroviari ho compleix, en aquest sentit Renfe és qui té més personal de circulació a línia ja que les automatitzacions de Metro i FGC han fet desaparèixer aquesta figura de qualsevol lloc que no siguin els respectius CTCs. Per cert, no us trobeu amb una caiguda del CTC de Rubí perquè us trobareu tota la xarxa parada, a un punt estratègic com Sant Cugat mai hi ha ningú que estigui autoritzat a portar el comandament local de l'estació.
A més no oblidem en cap moment que l'operativa d'Adif consistia en mantenir la circulació en via única que es va veure impedida per causes totalment alienes al ferrocarril com una decisió equivocada dels Mossos, que no van deixar fer funcionar el pla alternatiu per a l'incidència, en tot cas el fet que es desviessin trens per Vilafranca demostra que hi havia voluntat per fer que els viatgers poguessin arribar a destinació, però òbviament els trens més propers a la incidència van ser els més afectats.
Sigui com sigui i seguint el mateix raonament hauríem de demanar també al Metro i a FGC que tingui agulles a totes les estacions per poder fer front a totes les incidències possibles, no fos cas que un atropellament a Passeig de Gràcia L2 deixi sense servei Tetuan.
Retards de 15 i 20 minuts a la R3
Posted: Friday 23/10/2009 20:59
by UT440_132M
Rodalies destinació La Tour de Carol, passant per Vic a les 16:26, 20 minuts de demora. Rodalies destinació L'Hospitalet procedent de La Tour de Carol (passant a les 18:38 per Vic), i rodalies destinació Ripoll, passant a les 17:45 per Vic, acumulava aquesta tarda un retard de 20 minuts. Rodalies procedent de Ripoll, amb destinació Hospitalet, passant per Vic a les 19:12, 15 minuts de retard.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 21:22
by Mako448
Aquesta tarda alguna cosa ha passat a la C1,per qué cap allà les 18.30 per Arc de Triomf,anunciaven demora de 20 minuts en el tren amb destinació Molins de Rei.He vist el Blanes-Hospitalet de les 18.23 per Arc de Triomf a les 18.41,18 minuts de demora.Ha passat alguna cosa?
Per una altra banda,avui per megafonia a estacions i trens de la C2 Nord anunciaven que el proper 1 de Novembre és farien obres de infraestructures a la C2(ho deien d'aquesta manera),i és deia que per més informació cartells a les estacions(que no n'hi havien),o a la web de renfe(que no posa res).Algú sap de quines obres és tracten i com afectarà la circulació de trens?
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 21:45
by metring
Jo he sentit això a Passeig de Gràcia, però pensava que es referien a l'estació (la megafonia, ja se sap...).
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 23/10/2009 22:34
by Pere
Derivat dels atropellaments d'aquest migdia, durant tota la tarda molts dels trens que circulaven pel túnel de Plaça Catalunya ho feien amb retards de 20 minuts.
Excepcions
Posted: Friday 23/10/2009 22:45
by UT440_132M
Pere wrote:Derivat dels atropellaments d'aquest migdia, durant tota la tarda molts dels trens que circulaven pel túnel de Plaça Catalunya ho feien amb retards de 20 minuts.
Doncs n'hi ha hagut un que ha anat a l'hora, el que acaba a Vic a les 16:14.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 24/10/2009 20:17
by canalcole
En un altre fòrum he pogut llegir això:
5000FMB wrote:Esta mañana había 4 449 en SAC, 2 de ellos en doble y programados como si hubiesen de tener servicio ya mismo (con lo de coche 1, coche 2...coche 10). Eso ha sido mientras en el CEX en el que iba se estaba gestando otra rebelión de los usuarios cabreados con RENFE, tras convertir el CEX en un cercanías (parando en todas) tras la avería del cercanías que teníamos delante.
O sigui, s'ha averiat un Rodalies...