Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
És coherent
Arranca de l'actual carrer Galicia i se'n va a buscar Palauet evitant les cases, després recte fins a l'actual pont cap a Torre Salses
L'única afectada serà Agrotècnica del Segrià, que haurà de canviar la ubicació del magatzem
No es deia també alguna cosa d'un altre pont més cap a Torre Salses des de La Bordeta?
Arranca de l'actual carrer Galicia i se'n va a buscar Palauet evitant les cases, després recte fins a l'actual pont cap a Torre Salses
L'única afectada serà Agrotècnica del Segrià, que haurà de canviar la ubicació del magatzem
No es deia també alguna cosa d'un altre pont més cap a Torre Salses des de La Bordeta?
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Jo crec q en el suposat cas que es fessin les zones (espero que les 2) s'hauria de crear una nova linia pq alargar la 6 o la 7 o vec massa heavy ja. Crear una linia reforçant aquella zona aixi com Cappont i ja que anés peus no se fins la Zona Alta, Aixi reforçaria les zones comercials del centre.
Re: Autobusos de Lleida
Lo de la 6 si que seria molt forçat, atés que ja en te prou amb les extensions del nord.
La 7 no seria "ampliar", seria canviar-li el recorregut, en lloc de circular pel cementiri i Palauet sentit Secà, fer-ho per Torre Salses.
Però el problema és que ja va justa ara com per incrementar-li encara més el passatge; ara que també seria l'excusa perfecta per posar-li mínim 3 torns més, un amb articulat
En quant a una nova línia llanço una proposta,
Disculpeu-me els retalls del mapa, la pantalla de l'ordinador no em dona més en un nivell de zoom acceptable.
Bàsicament seria:
Ricard Viñes - Renfe - Torre Salses - Poligon Frares - Poligon El Segre - LL 11 (per calçada lateral en els trams que n'hi ha) - Estudi General - Catalunya - Rambla Aragó - Ricard Viñes
Una hora de volta faria el fet?
A freqüència de 8-10 minuts, busos que farien falta?
Eixos ràpids, ona semafòrica no molt trastocada, i poques actuacions urbanístiques necessàries (Ramon Berenguer IV, av. Victor Torres, encreuament Magraners - Poligon Frares)
https://drive.google.com/file/d/0B-k8uO ... ef=2&pli=1
La 7 no seria "ampliar", seria canviar-li el recorregut, en lloc de circular pel cementiri i Palauet sentit Secà, fer-ho per Torre Salses.
Però el problema és que ja va justa ara com per incrementar-li encara més el passatge; ara que també seria l'excusa perfecta per posar-li mínim 3 torns més, un amb articulat
En quant a una nova línia llanço una proposta,
Disculpeu-me els retalls del mapa, la pantalla de l'ordinador no em dona més en un nivell de zoom acceptable.
Bàsicament seria:
Ricard Viñes - Renfe - Torre Salses - Poligon Frares - Poligon El Segre - LL 11 (per calçada lateral en els trams que n'hi ha) - Estudi General - Catalunya - Rambla Aragó - Ricard Viñes
Una hora de volta faria el fet?
A freqüència de 8-10 minuts, busos que farien falta?
Eixos ràpids, ona semafòrica no molt trastocada, i poques actuacions urbanístiques necessàries (Ramon Berenguer IV, av. Victor Torres, encreuament Magraners - Poligon Frares)
https://drive.google.com/file/d/0B-k8uO ... ef=2&pli=1
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
Jo faria una línia nova que unís Camp de futbol de Gardeny, Camp d'Esports, Zona Alta, Prat de la Riba, Estació de tren, Indíbil i Mandoni, Cappont, Bordeta, Torre Salses i acabés el recorregut als Magraners. Seria així "La Mariola-Els Magraners". El nom em preocupa una mica però crec que no passa res i ajuda a "vertebrar la ciutat i eliminar les barreres socials" (frase que queda molt bé!). Podria tenir una freqüència de 12 minuts com té la 6. Per cert, ja va sent hora que augmentin freqüències a la 7, que ja fa temps que és pitjor que una llauna de sardines.
Us deixo el mapa de com podria ser. Tinc els meus dubtes a la part dels Magraners, ja que la línia passa per una rotonda amb unes pendents fora totalment fora de lo normal.
http://i.imgur.com/MyaI4kB.png?1
Us deixo el mapa de com podria ser. Tinc els meus dubtes a la part dels Magraners, ja que la línia passa per una rotonda amb unes pendents fora totalment fora de lo normal.
http://i.imgur.com/MyaI4kB.png?1
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Encara recordo la linia 18 que al tram arnau mariola era un fracas...bigcoaster wrote:Jo faria una línia nova que unís Camp de futbol de Gardeny, Camp d'Esports, Zona Alta, Prat de la Riba, Estació de tren, Indíbil i Mandoni, Cappont, Bordeta, Torre Salses i acabés el recorregut als Magraners. Seria així "La Mariola-Els Magraners". El nom em preocupa una mica però crec que no passa res i ajuda a "vertebrar la ciutat i eliminar les barreres socials" (frase que queda molt bé!). Podria tenir una freqüència de 12 minuts com té la 6. Per cert, ja va sent hora que augmentin freqüències a la 7, que ja fa temps que és pitjor que una llauna de sardines.
Us deixo el mapa de com podria ser. Tinc els meus dubtes a la part dels Magraners, ja que la línia passa per una rotonda amb unes pendents fora totalment fora de lo normal.
http://i.imgur.com/MyaI4kB.png?1
Jo proposo la creacio de la 77 reforç de la 7 amb menys parades i mes directa al centre... parades a magraners anar a bordeta per torre salses per continuar per pla d'urgell i anar al centre per miquel batllori... estudi general... av catalunya... balmes... ricard vinyes i donar la volta...
La 8 fer-la acabar al seca ja que ajudaria a la 7... fer-la pujar pel vial que conecta balafia amb seca pasat el lidl. Fer que anes al camp de futbol del seca i cap a gualda... en sentit invers fer una rotonda a la farinera per a que la 8 pugui tornar via cami marimunt...
Re: Autobusos de Lleida
Un petit problema de recorregut salvable; si bé es cert que a l'entrada de Magraners des de Torre Salses hi ha una mica de desnivell no hauria de suposar molt problemabigcoaster wrote:Jo faria una línia nova que unís Camp de futbol de Gardeny, Camp d'Esports, Zona Alta, Prat de la Riba, Estació de tren, Indíbil i Mandoni, Cappont, Bordeta, Torre Salses i acabés el recorregut als Magraners. Seria així "La Mariola-Els Magraners". El nom em preocupa una mica però crec que no passa res i ajuda a "vertebrar la ciutat i eliminar les barreres socials" (frase que queda molt bé!). Podria tenir una freqüència de 12 minuts com té la 6. Per cert, ja va sent hora que augmentin freqüències a la 7, que ja fa temps que és pitjor que una llauna de sardines.
T'explico:
Requadre negre: camp de futbol de Gardeny
Vermell: el teu recorregut
X blava: gir inexistent
Blau intermitent: alternatives al gir inexistent
A l'alçada de Comercial Urgell sentit entrada hi ha un canvi de sentit aprofitable; veig molt complicat encabir una rotonda just enmig de la curva de l'enllaç cap a Travessia i Camí MarimuntDanilleida wrote:Encara recordo la linia 18 que al tram arnau mariola era un fracas...
Jo proposo la creacio de la 77 reforç de la 7 amb menys parades i mes directa al centre... parades a magraners anar a bordeta per torre salses per continuar per pla d'urgell i anar al centre per miquel batllori... estudi general... av catalunya... balmes... ricard vinyes i donar la volta...
La 8 fer-la acabar al seca ja que ajudaria a la 7... fer-la pujar pel vial que conecta balafia amb seca pasat el lidl. Fer que anes al camp de futbol del seca i cap a gualda... en sentit invers fer una rotonda a la farinera per a que la 8 pugui tornar via cami marimunt...
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
Tens raó amb l'entrada a ronda, m'he equivocat de carrer. Bé això no és un gran problema, es canvia una mica al recorregut al carrer que ho pugui fer. Per cert, en Danilleida ha deixat anar que la L18 va ser un fracàs, aquesta línia va per una de les zones més densament poblades de Lleida i actualment sense línia de bus, per això crec que tindria bona ocupació.
No crec que sigui tan necessari ni viable semidirectes a la 7, sino augmentar freqüències.
No crec que sigui tan necessari ni viable semidirectes a la 7, sino augmentar freqüències.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Autobusos de Lleida
Per cert, van dir que aquest mes instal·larien dues noves màquines de recàrrega a la plaça Sant Joan i a les oficines de la plaça Espanya. Avui he passat per davant i de moment res (hi ha encara l'antiga màquina deshabilitada).
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Menuda compra varen fer amb els solaris... 4165 torna a estar espatllat... al seu lloc 4150 a la 20... esperem que no en comprin mes de solaris per lleida menuda porqueria de vehicles... estan mes temps al taller que no fent servei...
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Autobusos de Lleida
Quin motor tenen? DAF o Cummins?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Autobusos de Lleida
DAF
M'autocito:
M'autocito:
Pág. 179 d'aquest mateix filalbe6 wrote:He trastejat per la web de la Mercedes de Soses (autocamions Hervi) i també son taller DAF. Així ja quadra que els Urbino vagin alli al taller; es això o anar encara més lluny a Fondarella; on està el seguent taller més proper de DAF.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Autobusos de Lleida
Val, merci. Doncs en el cas dels Solaris de Sabadell i la zona aquesta, els Solaris sent també DAF, van bastant bé. Potser l'error està en que el motor no és el més indicat per a les característiques orogràfiques de Lleida (que desconec). Perquè... fallen de coses mecàniques, o elèctriques?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
No ha sigut bona compra pel que es veu... tenen moltes avaries electriques... els intermitents i les llums de posisio del darrere fan mal contacte... es com si tingues atacs epileptics... Del motor el 4165 no va gaire be... l'altre dia estaven trastejant el motor a la zona un reposten gasoil... tambe he vist que el 4163 4164 4166 fan sorolls de grills i marquen avaries de motor... espero que no en comprin mes ja que no aguanten amb linies com la 1 o la 7 on es desgasten mes els autobusos.... normalment els solaris estan a la 2, 20 i la 3 on les caracteristiques de la linia no tenen tantes pujades fortes... i quan arribin els nous potser fan cap a la 2, 3, 5, 8, 9 o la 10Adolescent barceloní wrote:Val, merci. Doncs en el cas dels Solaris de Sabadell i la zona aquesta, els Solaris sent també DAF, van bastant bé. Potser l'error està en que el motor no és el més indicat per a les característiques orogràfiques de Lleida (que desconec). Perquè... fallen de coses mecàniques, o elèctriques?
Re: Autobusos de Lleida
ERC-Avancem reclama parades de bus accessibles i millores a les dels polígons
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria demanarà a la propera Comissió informativa de Polítiques de la Gestió i Promoció de la Ciutat i la Sostenibilitat que durant aquest any s’adaptin totes les parades d’autobús per tal que siguin accessibles a les persones amb mobilitat reduïda i es facin millores a una desena de parades dels polígons. El portaveu del grup, Josep Maria Baiget, denuncia que “no té sentit tenir tota la flota d’autobusos amb plataformes elevadores si les parades no estan adaptades per tal que aquest mecanisme funcioni correctament”.
Per això Esquerra reclama que es faci un inventari de totes les parades d’autobús de la ciutat i que es planifiqui, durant aquest any, un pla per fer-les totes accessibles. Baiget assegura que també “s’ha de revisar parades com la de Doctora Castells-Estudi General i Ricard Viñes-Sanitat en què, tot i ser accessibles a priori, l’autobús no pot alinear-se a la vorera per tal de posar en funcionament la plataforma”.
Adequar les parades dels polígons industrials
D’altra banda, ERC-Avancem demana “celeritat per adequar una desena de parades d’autobús als polígons industrials”, un dels punts recollits a l’acord signat entre Esquerra i el PSC per al Pressupost d’aquest any. En concret, “caldria incorporar senyalitzacions homologades, una plataforma fixa per a què els vehicles es puguin alinear a les parades, a més de posar-hi una paperera, un punt de llum i una rampa d’accés a la parada, així com una zona de coixí per tal que no aparquin cotxes al costat de les parades”.
Baiget recorda que també “és necessari fer un pla de manteniment de totes les parades del polígon, moltes de les quals estan en mal estat”. Així, ERC proposa revisar els punts de parada, la neteja, la senyalització i una inspecció periòdica per part de la Guàrdia Urbana respecte a les normes i senyals de circulació.
http://www.holalleida.com/erc-avancem-r ... -poligons/
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria demanarà a la propera Comissió informativa de Polítiques de la Gestió i Promoció de la Ciutat i la Sostenibilitat que durant aquest any s’adaptin totes les parades d’autobús per tal que siguin accessibles a les persones amb mobilitat reduïda i es facin millores a una desena de parades dels polígons. El portaveu del grup, Josep Maria Baiget, denuncia que “no té sentit tenir tota la flota d’autobusos amb plataformes elevadores si les parades no estan adaptades per tal que aquest mecanisme funcioni correctament”.
Per això Esquerra reclama que es faci un inventari de totes les parades d’autobús de la ciutat i que es planifiqui, durant aquest any, un pla per fer-les totes accessibles. Baiget assegura que també “s’ha de revisar parades com la de Doctora Castells-Estudi General i Ricard Viñes-Sanitat en què, tot i ser accessibles a priori, l’autobús no pot alinear-se a la vorera per tal de posar en funcionament la plataforma”.
Adequar les parades dels polígons industrials
D’altra banda, ERC-Avancem demana “celeritat per adequar una desena de parades d’autobús als polígons industrials”, un dels punts recollits a l’acord signat entre Esquerra i el PSC per al Pressupost d’aquest any. En concret, “caldria incorporar senyalitzacions homologades, una plataforma fixa per a què els vehicles es puguin alinear a les parades, a més de posar-hi una paperera, un punt de llum i una rampa d’accés a la parada, així com una zona de coixí per tal que no aparquin cotxes al costat de les parades”.
Baiget recorda que també “és necessari fer un pla de manteniment de totes les parades del polígon, moltes de les quals estan en mal estat”. Així, ERC proposa revisar els punts de parada, la neteja, la senyalització i una inspecció periòdica per part de la Guàrdia Urbana respecte a les normes i senyals de circulació.
http://www.holalleida.com/erc-avancem-r ... -poligons/
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Tambe que mirin si les rampes funcionen... perque hi ha alguns busos que tela...
Re: Autobusos de Lleida
Fa temps es van començar a arreglar d'obra parades a les que s'havia posat les plataformes per aliniar millor amb el bus, no entenc perquè van parar si encara en falten.
I en quant a les rampes dels busos, si el manteniment fóra decent...
L'altre dia llegia a la premsa que l'acomidadament de dos condutors l'any passat va als jutjats.
I en quant a les rampes dels busos, si el manteniment fóra decent...
L'altre dia llegia a la premsa que l'acomidadament de dos condutors l'any passat va als jutjats.
Re: Autobusos de Lleida
El bus guanya un 11% de viatgers al remodelar les línies i fixar la gratuïtat per a jubilats
http://www.lleida.com/noticia/el-bus-gu ... t-jubilats
.La xarxa d’Autobusos de Lleida va recuperar durant el 2015 un 11% de viatgers –uns 51.000 més cada mes– després de la remodelació de línies que es va dur a terme el setembre del 2014 i la posada en marxa de la gratuïtat per a jubilats l’1 de gener del 2015. Després de les caigudes d’anys anteriors, el 2015 hi va haver 6.213.420 usuaris, 614.162 més que el 2014, malgrat que aquestes xifres encara queden molt lluny del topall de 7,5 milions als quals es va arribar el 2010. La major part del creixement es va produir amb la nova línia L20 Ronda, que va tenir gairebé sis-cents mil usuaris i va compensar àmpliament els 172.838 que va perdre la L2, amb la qual comparteix bona part del seu recorregut. També milloren clarament la línia L4 Pardinyes-Mariola i la L7 Magraners-Arnau de Vilanova, que guanyen més de cent mil viatgers cada una. En canvi, encara que guanyen alguns viatgers les línies L9-Polígons i L-11 Centre Històric segueixen amb un nivell d’ús molt escàs, amb sols 104 passatgers diaris de mitjana.
[...]
La Paeria estudia com millorar el servei en una part de Cappont
Els serveis tècnics de la Paeria estudien com es pot modificar l’actual xarxa d’autobusos per donar servei a l’entorn de l’església de la Sagrada Família, a Cappont. Ara han d’anar a buscar l’autobús a l’avinguda de les Garrigues i hi ha demandes per atansar aquest servei a una zona que ha tingut un creixement demogràfic important en els últims anys. Una de les opcions que s’estudia és modificar el recorregut de la L7, però resulta problemàtic, perquè ja és una línia molt llarga i afegir-li parades suposa incrementar el temps de recorregut i les esperes
http://www.lleida.com/noticia/el-bus-gu ... t-jubilats
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
L7 Magraners-arnau de vilanova???
Potser es refereix a la L7 costa magraners- av. Sant pere /seca
Potser es refereix a la L7 costa magraners- av. Sant pere /seca
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
jo dic per donar servei a la zona de Cappont q están estudiant, des de fa temps per cert, no seria més fácil fer arriba la linia 5 abans q la 7. La 5 al entrar a Cappont podría arriba per Av. Garrigues fins rotonda de la bolera i allà fer el volt cap al carrer que arriba a l'esglesia i d'alli sortir pel carrer Camí de Picos fins de nou Av. Garrigues i Doctora Castells per fer el reciorregut habitual. Trigaria uns 5 minuts mes o menys i no se es podría ja estudiar ficar un bus més per tenir una freqüència com ara o pujarla a cada 20 mn.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Estaria be que sigui la 5 qui ho faigo el recorregut per cappont o crear una altra... la 5 podria vindre de pont vell i posar-li una parada a av alacant amb garrigues ( on tenen un panell de parada de fi de trajecte ara mateix) continuar per av alacant i agafar cami de picos i agafar el carrer de zona 30 que va a parar a l'esglesia... i de alla anar a buscar la rotonda de avinguda garrigues... i de alla agafar av barcelona i posar un parell de parades alla... i alla agafar estudi general amb la 6.sergilleida wrote:jo dic per donar servei a la zona de Cappont q están estudiant, des de fa temps per cert, no seria més fácil fer arriba la linia 5 abans q la 7. La 5 al entrar a Cappont podría arriba per Av. Garrigues fins rotonda de la bolera i allà fer el volt cap al carrer que arriba a l'esglesia i d'alli sortir pel carrer Camí de Picos fins de nou Av. Garrigues i Doctora Castells per fer el reciorregut habitual. Trigaria uns 5 minuts mes o menys i no se es podría ja estudiar ficar un bus més per tenir una freqüència com ara o pujarla a cada 20 mn.