Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Sunday 22/11/2009 1:11
by UT596001
Doncs afegim una incidència més a la llista del dia:
Aquest migdia, el Rodalies L'Hospitalet-Mataró que surt de Plaça Catalunya a les 13.02 ha sigut suprimit a l'Arc del Triomf ja que una de les portes del tren no tancava, el maquinista s'ha passat uns 15 minuts intentant solventar la incidència però no li ha quedat més remei que donar el tren inútil. Aquest, a més, ha sortit ja d'origen amb 10 minuts de retard (desconec la causa, la resta de trens anaven bé ja que per davant seu ha passat un Terrassa i el Ribes de Freser). A part, el maquinista ha enviat per el seu compte els viatgers a la via 2, a pesar que a darrera del tren ja es trobava estacionat el Rodalies a Maçanet de les 13.13 a Sants. Per sort, el maquinista del segon tren a l'adonar-se d'això, s'ha esperat uns tres minuts parat a Arc de Triomf amb les portes obertes perquè tothom que hagués canviat a la via 2 pogués tornar a la via 1 i agafar aquest tren. Per cert, el tren avariat era un 465 en simple.
Final del merder: rodalia a Maçanet ha arribat amb uns 25 minuts de retard a Ocata, el L'Hospitalet-Mataró que passa per Ocata a les 14.00 hora amb 16 minuts de retard i darrera el L'Hospitalet-Blanes amb uns 6 minuts de retard. En el sentit contrari ha provocat la supressió del tren Mataró-L'Hospitalet de les 14.12 a Ocata ja que es fa amb el tren avariat que havia d'arribar a Mataró.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Sunday 22/11/2009 1:18
by UT596001
rogermelcior wrote:Avui cap a les 19,20 a l'alçada de Montgat m'he creuat amb un R1 465 en simple en sentit sud destinació "BADALONA"!
Em penso que és un error del teleindicador del tren, ja que aquest agost quan els trens acabaven al Clot també vaig veure un Civia amb el teleindicador de destinació BADALONA, anant en sentit Barcelona.
Re: Rapidesa quan cal
Posted: Sunday 22/11/2009 16:20
by josep_serre
No crec que les tanques resolguin res si segueix havent-hi un accés lliure a la via des de les estacions.
Guigui wrote:Sí, perquè activar un protocol d'emergència no deu ser gaire menys aparatós que prendre ràpidament la decisió de protegir la via amb tanques. Si tants problemes els crea, que reciclin oficials de l'antiga RDA, que bé van saber bastir el Mur de Berlín en una matinada.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Sunday 22/11/2009 16:39
by metring
En alguns casos si que resoldria, a llocs a on no haguessin d'accedir també hi han atropellaments de vegades.
Més personal, la solució
Posted: Sunday 22/11/2009 17:05
by Guigui
Si en lloc de "per la seva seguretat, aquesta estació està dotada de càmeres de videovigilància", hi hagués personal present, podrien vigilar-ho molt més. És clar que ningú no exclou que algú es llenci a la via just quan passa el tren, però si hi ha un cap d'estació que sap que el següent tren no hi fa parada i hi ha algú que s'atansa massa a la via, podria fer-l'en fora.
Tant que creuen estalviar reduint el personal a la mínima expressió, i al final, el barat surt car.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Sunday 22/11/2009 17:11
by josep_serre
Em penso que tots plegats estem pixant fora de test, ni Renfe, ni FGC, ni TMB poden posar personal per cada viatger que tenen, el personal normalment té altres motius per estar allà que aquest, en el cas de Segur de Calafell es venen els bitllets al bar-quiosc de l'estació en altres estacions es venen els bitllets a la taquilla per part del personal de Renfe o subcontractat però que té com a comesa principal, no única, vendre bitllets, cap empresa està exempta d'aquest problema i tot i que es prenen mesures en aspectes com la vigilància mai es pot impedir aquests casos, màxim es poden reduir.
Qüestió de cost (entre d'altres)
Posted: Sunday 22/11/2009 17:22
by Guigui
D'una banda, no estic dient de posar un empleat per cada viatger, sinó una persona fixa per cada estació. I, de l'altra, els comptes són clars: què costaria aquesta despesa de personal i quant costa un atropellament pel que fa a retards, desperfectes materials, operatiu, etc.
Re: Qüestió de cost (entre d'altres)
Posted: Sunday 22/11/2009 22:00
by josep_serre
Doncs surt car, però no hi ha res a fer.
Guigui wrote:D'una banda, no estic dient de posar un empleat per cada viatger, sinó una persona fixa per cada estació. I, de l'altra, els comptes són clars: què costaria aquesta despesa de personal i quant costa un atropellament pel que fa a retards, desperfectes materials, operatiu, etc.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Sunday 22/11/2009 22:40
by ElDesi1994
canalcole wrote:Segons han comentat, el cadaver era d'una dona de 45 anys que ha sortit de casa amb pijama, i s'ha tirat a les vies.
No m'estranya res que hagi sigut a questa estació. RES
Ni un vigilant per impedir-ho, ni res!
CanalCole, t'agraeixo, la informació i els videos, sabent que tenies la grip (la "normal"), i ja he vist la part 1 del video de aquest incident. T'animo a que quan l'haiguis pujat el compartis a aquest fil.
Grasies!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 23/11/2009 14:20
by metring
metring wrote:Avui, el tren que sortia de Sitges a les 20:45, ha arribat a Sants exactament amb 15 minuts de retard. Que per què recalco en negreta lo de exactament? Doncs perquè he acudit amb més gent a la taquilla de Devolució Exprés a reclamar el bitllet, i el noi ha trucat amb el walky no sé a quí per preguntar si era cert, i li han dit que 13 minuts!!!!! Absolutament fals, tant al meu rellotge com al panell del tren com al mòbil indicaven 15 minuts de retard. No és pels 2,10 euros del preu del bitllet, sino per la sensació de presa de pel, i no cal dir que penso reclamar fins a on faci falta, perque a sobre de fer-nos arribar a casa tardíssim, ara ni ens volen tornar el bitllet. Em pregunto com deu tenir el rellotge la persona que li ha indicat erróniament els 13 minuts de retard.
Recordeu aquest missatge? Aquí teniu el mail d'atenció al client:
A les hores, per què el de la taquilla em remet a reclamacions? Hauré de passar al pla B...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 23/11/2009 19:07
by canalcole
ElDesi1994 wrote:CanalCole, t'agraeixo, la informació i els videos, sabent que tenies la grip (la "normal"), i ja he vist la part 1 del video de aquest incident. T'animo a que quan l'haiguis pujat el compartis a aquest fil.
Grasies!
Ai! Se'm havia passat.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 23/11/2009 19:13
by ElDesi1994
canalcole wrote:Espero que us agradin.
A mi m'agradat!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 23/11/2009 20:13
by canalcole
Mireu això, sobretot el punt 6, i compareu amb lo del dissabte...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 23/11/2009 20:54
by 593Dromedario
metring wrote:Aquí teniu el mail d'atenció al client:
Si això és el missatge tal qual, ja entenc per què nostres veïns del sud reclamen que el valencià sigui un idioma diferent. La traducció literal dels pronoms és horrorosa!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 23/11/2009 21:42
by metring
Si, si, tal qual me l'han enviat l'he penjat aquí. Toma redacció!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 26/11/2009 20:00
by Mako448
Avui,el rodalies Manresa-Sant Vicenç de Calders que passa per Sants a les 17.55 ha passat a les 18.07.12 minuts de retard.El Martorell de les 18.10,en canvi,puntual.
Cap allà les 15.30-16,hi havien lleugers retards a la C1 i C4.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Una avaria a Sants causa retards a la línia C2 de Rodalies Renfe, sentit sud
Ortografia simptomàtica
Posted: Saturday 28/11/2009 23:34
by Guigui
metring wrote:Si, si, tal qual me l'han enviat l'he penjat aquí. Toma redacció!
Es nota que l'ortografia és un fidel reflex de la qualitat del servei. Si, al final, tot va de la mà...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 02/12/2009 12:51
by canalcole
Aquest matí hi havien retards en trens MD i de Rodalies que anaven en sentit BCN.
20 minuts
Posted: Wednesday 02/12/2009 15:23
by UT440_132M
Rodalies procedent de Ripoll, destinació L'Hospitalet, que passa per Vic a les 14:13, ho ha fet amb 10 minuts de demora. A part dels 10 minuts amb els que ha arribat a Vic, hem hagut d'esperar 10 minuts més, per encreuar-nos amb el Ripoll que passa per Vic a les 14:32, i per tant, he arribat a Balenyà, 20 minuts tard. Evidentment, el primer que he fet ha sigut anar a la taquilla i demanar la Dev. Exp., que me l'han fet a l'acte. Per si us interessa, la unitat que portava retard era la 447 114R
Això no passaria si hi hagués feta la doble via, a part, una noia ha incriminat a l'interventor, clavant-li una bona esbroncada, l'interventor se l'ha tret de sobre dient-li, que reclami, i la noia li contesta amb un, evidentment que ho faré.