Bones i benvingut! Ja va bé tenir al fòrum a algú que faci servir la R8 habitualment, així estarem més informats.joan89 wrote:Hola bona tarda soc nou al forum i soc usuari habitual de la R8 , ja que habitualment vaig a granollers centre, ma anat com anell al dit aquesta linea , ja que soc de Rubi, i abans tenia que anar amb FGC fins porvença i dspres passeig de gracia cap amunt.
Les obres de l´estació de Santa Perpètua estan parades. L´edifici encara no està construït, i la veritat, no sé a quin cantó va, tot i que la lògica indica el cantó muntanya, que és el que es pretén servir amb la nova estació (el cantó mar, el barri de La Florida, el serveix la R3 de tota la vida, però queda allunyat del nucli històric de Santa Perpètua, de fet està més a prop del centre de La Llagosta). A veure si l´acaben d´una vegada, que és una estació que donarà passatgers, ja que aquella part de Santa Perpètua no té alternativa a prop.He llegit aquest fil una mica per sobre i volia comentar una cosa, on esta l'edifici de la estació de st perpetua ? sempre passo cap alla, pero nomes veig arbres i la zona asfaltada, nose si algu te alguna fotografia. Les obres en aquesta estació sap algú com van ?
De moment, fins que no veiem pics i pales, més val no celebrar res, però suposo que sí que seria una idea interessant, obrir Baricentro.Fa uns dies vaig escoltar que farien obres en el baricentro i vaig escoltar que estan interesats en obrir l'estació que hi ha alla, jo crec que hi aniria genial.