Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Hi ha algun fil per parlar de l'ordre que haurien de portar les línies? Perquè així mouré aquest missatges i
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Acabo de tornar de la convocatòria de premsa de SAA. Bàsicament, el que ha explicat en Manel Nadal és que ara tornava el servei a la normalitat, després de gairebé 6 mesos, tot i que encara costarà un temps recuperar, cosa que pot tardar fins a un any, els 4.000 viatgers aproximats que s'han perdut amb el tall del túnel. Ha afegit que el primer servei semidirecte a Puigcerdà ha tingut 90 passatgers, que si te èxit, es plantejaran fer serveis els caps de setmana, cosa que segons un periodista de RAC1, a la seva emissora, han reivindicat els sectors turístics de la Cerdanya, però serien amb el trajecte invertit en el mateix horari, i que han parlat amb Renfe per tal que subministrin uns trens més adequats per a serveis de regionals per a la línia, per la incomoditat del material de Rodalies. També ha parlat de l'increment del parc mòbil amb Civies, i que hi hauran més places, al ser de més cotxes, i que de aquí a uns dies, no es sabrà del cert la gent que deixarà de viatjar en metro.
Sobre l'estació en si, segons Miguel Àngel Remacha, no es reubicaran les cancel·ladores, tot i que un cop acabat el tall, tornaran a fer control de les sortides, i la plaça del davant es deixarà així, tot i que personalment, imagino que eliminaran el carril per al bus substitutori, ampliant l'acera (i esperem que tornin a instal·lar lavabos dins l'estació ). També ha dit en Manel Nadal que l'estació serà adaptada a PMR i s'instal·laran ascensors, tot i que serà complicat i que les andanes són estretes. Per tant, sembla que tenim Sant Andreu Arenal per anys
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
Parlant amb algunes periodistes, estaven d'acord en que la L1 ha rebut força queixes, que el servei substitutori amb aquesta ha sigut força agobiant, amb els trens plens, avaries constants, i coincidien amb mi en que la publicitat sobre "Ara podràs esmozar, dutxar-te, etc.", és una mica burlesca.
Sobre l'estació en si, segons Miguel Àngel Remacha, no es reubicaran les cancel·ladores, tot i que un cop acabat el tall, tornaran a fer control de les sortides, i la plaça del davant es deixarà així, tot i que personalment, imagino que eliminaran el carril per al bus substitutori, ampliant l'acera (i esperem que tornin a instal·lar lavabos dins l'estació ). També ha dit en Manel Nadal que l'estació serà adaptada a PMR i s'instal·laran ascensors, tot i que serà complicat i que les andanes són estretes. Per tant, sembla que tenim Sant Andreu Arenal per anys
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
Parlant amb algunes periodistes, estaven d'acord en que la L1 ha rebut força queixes, que el servei substitutori amb aquesta ha sigut força agobiant, amb els trens plens, avaries constants, i coincidien amb mi en que la publicitat sobre "Ara podràs esmozar, dutxar-te, etc.", és una mica burlesca.
- Attachments
-
- convocatoriasaa.jpg (105.72 KiB) Viewed 6259 times
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Quina cara de funcionaris panxacontents que fan aquest parell.
No entenc per què deixen SAA en funcionament després que Sagrera-Meridiana entri en funcionament. Si no hi hagués metro ho podria entendre per l'estació d'autobusos, i això fins que obrissin la de Sagrera-TAV, però havent-hi, serà una incomoditat pels que venen de lluny.
No entenc per què deixen SAA en funcionament després que Sagrera-Meridiana entri en funcionament. Si no hi hagués metro ho podria entendre per l'estació d'autobusos, i això fins que obrissin la de Sagrera-TAV, però havent-hi, serà una incomoditat pels que venen de lluny.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Una miqueta de video:
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Sólo una matización, es Carles Quingles, es que era compañero hace unos años .metring wrote:
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Pues me parece que en pocos medios han entendido su nombre, el ruido...mikado wrote:Sólo una matización, es Carles Quingles, es que era compañero hace unos años .metring wrote:
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Avui he fet servir SAA direcció Sants després de tant de temps, ha estat un retrobament emocionant Com he dit a´l missatge de més a dalt, diuen de deixar les cancel·ladores tal i com estan, no sé si és gaire convenient. A més, a l'andana de les vies 2 i 4 encara no han tornat a posar ni bancs ni papereres, veurem quan la gent podrem tornar a seure allà! Tampoc al vestíbul hi havien lavabos, en tornaran a posar?
Com a anècdota, he vist per la via 1 un Civia 465 individual de la R7, i al panell del davant i laterals (els que funcionaven), direcció "Cedany. UAB". Vejam, val que costa abreviar pel tema de l'espai, però calia deixar-se la "R" del mig? És com si ara als panells abreviessim els noms de les estacions, per exemple, a l'estil "Bacelona", "Hopitalet", "Siges"...
He estat mirant una mica pel damunt el túnel, entre SAA i Arc de Triomf, he pogut veure l'allissament, cables i des del cantó contrari, m'ha semblat veure escales, les ha vist algú més? Algun detall més?
Com a anècdota, he vist per la via 1 un Civia 465 individual de la R7, i al panell del davant i laterals (els que funcionaven), direcció "Cedany. UAB". Vejam, val que costa abreviar pel tema de l'espai, però calia deixar-se la "R" del mig? És com si ara als panells abreviessim els noms de les estacions, per exemple, a l'estil "Bacelona", "Hopitalet", "Siges"...
He estat mirant una mica pel damunt el túnel, entre SAA i Arc de Triomf, he pogut veure l'allissament, cables i des del cantó contrari, m'ha semblat veure escales, les ha vist algú més? Algun detall més?
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
metring wrote:
Com a anècdota, he vist per la via 1 un Civia 465 individual de la R7, i al panell del davant i laterals (els que funcionaven), direcció "Cedany. UAB". Vejam, val que costa abreviar pel tema de l'espai, però calia deixar-se la "R" del mig? És com si ara als panells abreviessim els noms de les estacions, per exemple, a l'estil "Bacelona", "Hopitalet", "Siges"...
Si,jo també ho he vist,la unitat era el 243M,he viatjat amb certa unitat entre Sants i Pl.Catalunya.
També he passat pel tram on és farà la nova estació de Sagrera-Meridiana,està l'andana feta crec peró amb valles,i també he vist unes escales.La via està en formigó en aquest tram.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
metring wrote:Pues me parece que en pocos medios han entendido su nombre, el ruido...mikado wrote:Sólo una matización, es Carles Quingles, es que era compañero hace unos años .metring wrote:
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
Aquí sembla que l'han encertat:
http://www.finanzas.com/noticias/empres ... arios.html
Cercanías prevé recuperar en un año 5.000 usuarios perdidos por obras Sagrera
06/09/2010 - 13:24 - Noticias EFE
Barcelona, 6 sep (EFE).- Cercanías de Renfe espera recuperar en un año los 5.000 viajeros diarios que se han perdido por el corte de circulación de trenes entre las estaciones de Sant Andreu Arenal y Arc de Triomf a causa de las obras de construcción de la estación Sagrera-Meridiana y que se ha restablecido hoy.
Con el restablecimiento de este servicio, las líneas de cercanías R3, R4 y R7 han recuperado su recorrido habitual.
El secretario de Movilidad de la Generalitat, Manel Nadal, ha dicho que con el restablecimiento de este servicio, Cercanías de Barcelona ha recuperado la normalidad después de casi seis meses de corte de estas líneas, que se ha realizado "una semana antes de lo previsto para poder coincidir con el inicio del curso escolar".
La circulación de las líneas R3, R4 y R7 de Cercanías Renfe quedó interrumpida el pasado día 28 de marzo entre las estaciones de Sant Andreu Arenal y Arc de Triomf.
Los viajeros con destino Barcelona finalizaban su recorrido en Sant Andreu Arenal para coger el metro en la estación de Fabra i Puig o el servicio especial de autobuses lanzadera habilitado por Renfe.
La línea R3 cubre el recorrido L'Hospitalet-Puigcerdà por Vic, mientras que la R4 y la R5 cubren, respectivamente, los recorridos Sant Vicenç de Calders-Manresa por Vilafranca del Penedès y L'Hospitalet-Martorell por Cerdanyola Universitat.
Nadal ha reconocido que se ha perdido alrededor de un 15% de los viajeros, "una cifra importante" porque la molestia así lo era, aunque ha matizado que esta gente que ha dejado de utilizar Cercanías ha seguido viajando en transporte público.
La Generalitat espera ir recuperando la normalidad en estas líneas y que en el plazo de un año se haya recuperado el total de viajeros perdidos en estas líneas, para lo que se ha iniciado una campaña de información.
El delegado de la red convencional de Adif, Carlos Quingles , ha explicado que en las obras de la estación Sagrera-Meridiana ya se han hecho todos los trabajos que no eran compatibles con la circulación de los trenes, "fundamentalmente, demoler el túnel antiguo y excavar hasta la nueva cuota" y que ahora se dedicarán a trabajar sin afectar al tráfico, según la planificación prevista.
La nueva estación Sagrera-Meridiana se pondrá en marcha a principios del año que viene, aunque la obra civil se acabará este año, y se convertirá en un punto importante de conexión, ya que será un intercambiador que conectará las líneas R3, R4 y R7 de Cercanías con la líneas L1, L5 y las futuras L4 y L9 del metro de Barcelona.
Nadal también ha celebrado la puesta en marcha a las 06.20 horas de hoy del servicio semidirecto entre Puigcerdà y Barcelona, que funcionará de lunes a viernes, con paradas en Ripoll y Vic y que permite reducir el tiempo en 27 minutos desde Ripoll y 20 desde Vic, pese a que el servicio se ha estrenado con un retraso de unos 9 minutos.
El secretario de Movilidad de la Generalitat ha reconocido que el servicio, que dura 2,5 horas, puede resultar "incómodo" porque se ofrece con trenes de Cercanías, pero que están trabajando para que en el transcurso de este curso escolar se puedan poner trenes más parecidos a los regionales.
Además, la Generalitat estudia ampliar el servicio, que hoy han inaugurado 90 usuarios en el primer viaje, los fines de semana, pero todo dependerá de "la respuesta de los viajeros".
Nadal también ha añadido que hasta que la línea de Puigcerdà no esté desdoblada hasta Vic tiene "muy difícil" aumentar su capacidad.
El director de Cercanías de Cataluña, Miguel Ángel Remacha, ha explicado también que se han incorporado nuevos trenes Civia por la línea R2 sur de 200 metros de longitud que pueden llevar hasta unas 1.500 personas.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un encert, tres pífies
No pas amb altres coses:mikado wrote:Aquí sembla que l'han encertat:
La línea R3 cubre el recorrido L'Hospitalet-Puigcerdà por Vic, mientras que la R4 y la R5 cubren, respectivamente, los recorridos Sant Vicenç de Calders-Manresa por Vilafranca del Penedès y L'Hospitalet-Martorell por Cerdanyola Universitat.
[...] "fundamentalmente, demoler el túnel antiguo y excavar hasta la nueva cuota" y que ahora se dedicarán a trabajar sin afectar al tráfico, según la planificación prevista.
La nueva estación Sagrera-Meridiana se pondrá en marcha a principios del año que viene, aunque la obra civil se acabará este año, y se convertirá en un punto importante de conexión, ya que será un intercambiador que conectará las líneas R3, R4 y R7 de Cercanías con la líneas L1, L5 y las futuras L4 y L9 del metro de Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Un encert, tres pífies
El rigor periodístico no es asignatura de la carrera por lo que veo. Y eso que la noticia es un corta y pega de EFE, por lo que todos los medios que se nutran de EFE (mayoría) repetirán barbaridades.Guigui wrote:No pas amb altres coses:mikado wrote:Aquí sembla que l'han encertat:La línea R3 cubre el recorrido L'Hospitalet-Puigcerdà por Vic, mientras que la R4 y la R5 cubren, respectivamente, los recorridos Sant Vicenç de Calders-Manresa por Vilafranca del Penedès y L'Hospitalet-Martorell por Cerdanyola Universitat.[...] "fundamentalmente, demoler el túnel antiguo y excavar hasta la nueva cuota" y que ahora se dedicarán a trabajar sin afectar al tráfico, según la planificación prevista.La nueva estación Sagrera-Meridiana se pondrá en marcha a principios del año que viene, aunque la obra civil se acabará este año, y se convertirá en un punto importante de conexión, ya que será un intercambiador que conectará las líneas R3, R4 y R7 de Cercanías con la líneas L1, L5 y las futuras L4 y L9 del metro de Barcelona.
Me hace especial ilusión la R5 , creo que he estado dormido todo el verano y esto es un sueño
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Bé, després de tot, em consola veure que tampoc ho he fet malament del tot Apa que lo de la R5 i les "futures" L4 i 9
Un altre detall que no se sap si canviaran: el carril de la Meridiana que queda a la dreta de l'estació, i és que per tal que baixessin els busos substitutoris, van canviar de sentit. Tornarà al del principi?
Un altre detall que no se sap si canviaran: el carril de la Meridiana que queda a la dreta de l'estació, i és que per tal que baixessin els busos substitutoris, van canviar de sentit. Tornarà al del principi?
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Igual envien també al Villalante a inaugurar el despintat del carril. (Fa 3 dies inaugurava un pas de vianants a Sabadell).metring wrote:Bé, després de tot, em consola veure que tampoc ho he fet malament del tot Apa que lo de la R5 i les "futures" L4 i 9
Un altre detall que no se sap si canviaran: el carril de la Meridiana que queda a la dreta de l'estació, i és que per tal que baixessin els busos substitutoris, van canviar de sentit. Tornarà al del principi?
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
A http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... /#comments han respost a un usuari que preguntava sobre SAA:
Benvolgut Pau,
Està previst concloure la remodelació de St. Andreu Arenal dins del 4rt trimestre de 2010. Les actuacions que es duran a terme no es limiten a la reposició dels bancs i les papereres (que es substituiran per elements nous), sinó que també inclouen la renovació de la senyalització i la millora de l’enllumenat.
Hi ha lavabos operatius al vestíbul de l’estació. No està previst d’habilitar-ne a les andanes.
Adif ens ha comunicat que aniran reduint progressivament fins al final de l’obra (previst pels volts de Nadal) les afectacions en superfície a la Meridiana.
Gràcies per participar amb els teus comentaris! Esperem que la nostra resposta et sigui útil!
Bloc del DPTOP
Benvolgut Pau,
Està previst concloure la remodelació de St. Andreu Arenal dins del 4rt trimestre de 2010. Les actuacions que es duran a terme no es limiten a la reposició dels bancs i les papereres (que es substituiran per elements nous), sinó que també inclouen la renovació de la senyalització i la millora de l’enllumenat.
Hi ha lavabos operatius al vestíbul de l’estació. No està previst d’habilitar-ne a les andanes.
Adif ens ha comunicat que aniran reduint progressivament fins al final de l’obra (previst pels volts de Nadal) les afectacions en superfície a la Meridiana.
Gràcies per participar amb els teus comentaris! Esperem que la nostra resposta et sigui útil!
Bloc del DPTOP
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Ja que aquest fil es parla dels bancs de l'andana de les vies 2 i 4 de Sant Andreu Arenal, ja he pogut veure diversos bancs nous montats al vestíbul de l'estació per instal·lar-los a aquesta andana. Com a partir de demà seré usuari diari (laborables) d'aquesta estació ja aniré informant de coses noves que vegi, si no se m'avança la metring abans
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Cert, avui també els he vist! Ara són els platejats que s'estan estenen per la xarxa de Rodalies. I a dalt, era ple de capses, suposo que de més elements a instal·lar.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Avui a SAA, han canviat els bancs de l'andana de les vies 1 i 3, tots són dels nous, platejats, però encara no hi han papereres. A la trada, encara hi eren els bancs vells al vestíbul, no sé si es demana, si deixarien que ens emportessim un, enlloc d'acabar com a ferralla...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Llavors ja ens podem olvidar de la reforma de l'estació?metring wrote:Avui a SAA, han canviat els bancs de l'andana de les vies 1 i 3, tots són dels nous, platejats, però encara no hi han papereres. A la trada, encara hi eren els bancs vells al vestíbul, no sé si es demana, si deixarien que ens emportessim un, enlloc d'acabar com a ferralla...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
A la tornada m'he fixat que també els han posat a l'andana de les vies 2 i 4.metring wrote:Avui a SAA, han canviat els bancs de l'andana de les vies 1 i 3, tots són dels nous, platejats, però encara no hi han papereres. A la trada, encara hi eren els bancs vells al vestíbul, no sé si es demana, si deixarien que ens emportessim un, enlloc d'acabar com a ferralla...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Avui, a l'enllaç entre Sagrera L1 i 5, he vist que han retirat una bona part dels "pladurs" que separaven el passadís de connexió de la futura estació de Rodalies. Estaven col·locant rajoles al terra, entre d'altres coses:
- Attachments
-
- sagrera.jpg (104.07 KiB) Viewed 6259 times