Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Posted: Monday 06/09/2010 8:44
Hi ha algun fil per parlar de l'ordre que haurien de portar les línies? Perquè així mouré aquest missatges i
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Sólo una matización, es Carles Quingles, es que era compañero hace unos años .metring wrote:
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
Pues me parece que en pocos medios han entendido su nombre, el ruido...mikado wrote:Sólo una matización, es Carles Quingles, es que era compañero hace unos años .metring wrote:
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
metring wrote:
Com a anècdota, he vist per la via 1 un Civia 465 individual de la R7, i al panell del davant i laterals (els que funcionaven), direcció "Cedany. UAB". Vejam, val que costa abreviar pel tema de l'espai, però calia deixar-se la "R" del mig? És com si ara als panells abreviessim els noms de les estacions, per exemple, a l'estil "Bacelona", "Hopitalet", "Siges"...
metring wrote:Pues me parece que en pocos medios han entendido su nombre, el ruido...mikado wrote:Sólo una matización, es Carles Quingles, es que era compañero hace unos años .metring wrote:
En quan a la nova estació de Sagrera, en Carles Ingles (o això és el que hem entès que es deia els qui hem estat a la convocatòria, degut a la dificultat per sentir-lo, pel lloc i la megafonia), l'estat de les obres és que algunes s'han hagut de replantejar, degut a l'avançament de l'obertura del túnel, per tal de facilitar el transport un cop iniciat el nou curs, tot i estar finalitzada la baixada de quota i l'espai dels vestíbuls, i caldrà treballar de nit per tal de finalitzar l'arquitectura, etc., i que no es posarà en funcionament fins a principis de l'any vinent. També els hi han preguntat per les obres de la Sagrada Família, i tot i que una noia ha dit que els veïns deien que treballaven moltes hores, fins i tot a la nit, Adif està seguint tot correctament, segons el conveni.
No pas amb altres coses:mikado wrote:Aquí sembla que l'han encertat:
La línea R3 cubre el recorrido L'Hospitalet-Puigcerdà por Vic, mientras que la R4 y la R5 cubren, respectivamente, los recorridos Sant Vicenç de Calders-Manresa por Vilafranca del Penedès y L'Hospitalet-Martorell por Cerdanyola Universitat.
[...] "fundamentalmente, demoler el túnel antiguo y excavar hasta la nueva cuota" y que ahora se dedicarán a trabajar sin afectar al tráfico, según la planificación prevista.
La nueva estación Sagrera-Meridiana se pondrá en marcha a principios del año que viene, aunque la obra civil se acabará este año, y se convertirá en un punto importante de conexión, ya que será un intercambiador que conectará las líneas R3, R4 y R7 de Cercanías con la líneas L1, L5 y las futuras L4 y L9 del metro de Barcelona.
El rigor periodístico no es asignatura de la carrera por lo que veo. Y eso que la noticia es un corta y pega de EFE, por lo que todos los medios que se nutran de EFE (mayoría) repetirán barbaridades.Guigui wrote:No pas amb altres coses:mikado wrote:Aquí sembla que l'han encertat:La línea R3 cubre el recorrido L'Hospitalet-Puigcerdà por Vic, mientras que la R4 y la R5 cubren, respectivamente, los recorridos Sant Vicenç de Calders-Manresa por Vilafranca del Penedès y L'Hospitalet-Martorell por Cerdanyola Universitat.[...] "fundamentalmente, demoler el túnel antiguo y excavar hasta la nueva cuota" y que ahora se dedicarán a trabajar sin afectar al tráfico, según la planificación prevista.La nueva estación Sagrera-Meridiana se pondrá en marcha a principios del año que viene, aunque la obra civil se acabará este año, y se convertirá en un punto importante de conexión, ya que será un intercambiador que conectará las líneas R3, R4 y R7 de Cercanías con la líneas L1, L5 y las futuras L4 y L9 del metro de Barcelona.
Igual envien també al Villalante a inaugurar el despintat del carril. (Fa 3 dies inaugurava un pas de vianants a Sabadell).metring wrote:Bé, després de tot, em consola veure que tampoc ho he fet malament del tot Apa que lo de la R5 i les "futures" L4 i 9
Un altre detall que no se sap si canviaran: el carril de la Meridiana que queda a la dreta de l'estació, i és que per tal que baixessin els busos substitutoris, van canviar de sentit. Tornarà al del principi?
Llavors ja ens podem olvidar de la reforma de l'estació?metring wrote:Avui a SAA, han canviat els bancs de l'andana de les vies 1 i 3, tots són dels nous, platejats, però encara no hi han papereres. A la trada, encara hi eren els bancs vells al vestíbul, no sé si es demana, si deixarien que ens emportessim un, enlloc d'acabar com a ferralla...
A la tornada m'he fixat que també els han posat a l'andana de les vies 2 i 4.metring wrote:Avui a SAA, han canviat els bancs de l'andana de les vies 1 i 3, tots són dels nous, platejats, però encara no hi han papereres. A la trada, encara hi eren els bancs vells al vestíbul, no sé si es demana, si deixarien que ens emportessim un, enlloc d'acabar com a ferralla...