Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
- Mortadel·lo
- N9
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
La via de la mort?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- EUKibo
- N9
Ahir vaig agafar la L5, feia molts mesos que no l'agafava i m'enrecordo que sempre volia trobarme un 5000, pero només hi havien un parell i m'havia de montar en un 1000, ahir com he dit vaig tornarhi i va ser impresionant! Tot eren 5000's (excepte una 1000 que vaig veure en sentit contrari)
És com veure un nen créixer, si el veus cada dia no ho notes pero si t'estas una temporada sense veure'l... TMB ha fet un gran esforç per cambiar la L5, a més la vaig agafar a Sagrera i l'estació actual no té comparació amb l'anterior i mira que encara no es troba acabada... El tren anava suau, ben climatitzat i la informació era correcte (megafonia, pantalles i termometres) Crec que els 1000 donen molt mala imatge de la ciutat i amb la L5 amb els nous metros sembla una linia totalment nova! També cal tenir em compte que on més estona un s'hi passa es al tren o sigui que ja va be que se'n preocupin de tenirlos ben modernets i arregladets
És com veure un nen créixer, si el veus cada dia no ho notes pero si t'estas una temporada sense veure'l... TMB ha fet un gran esforç per cambiar la L5, a més la vaig agafar a Sagrera i l'estació actual no té comparació amb l'anterior i mira que encara no es troba acabada... El tren anava suau, ben climatitzat i la informació era correcte (megafonia, pantalles i termometres) Crec que els 1000 donen molt mala imatge de la ciutat i amb la L5 amb els nous metros sembla una linia totalment nova! També cal tenir em compte que on més estona un s'hi passa es al tren o sigui que ja va be que se'n preocupin de tenirlos ben modernets i arregladets
No crec que els 1000s donin una mala imatge de Barcelona. Dóna més mala imatge els carrers bruts o els timadors de Les Rambles que la sèrie 1000. I si hi ha quelcom del TP que doni mala imatge és el metro en alguns dels seus detalls més que no pas els 1000s. Ara bé, si aquesta sèrie estigués més ben cuidada i els seus elements originals restituïts agradaria a molta més gent. A més, el fet de veure que a Barcelona la gent i TMB estima i es preocupa pel seu passat ferroviari faria que els turistes que venen aquí també tinguessin una mica més de sensibilitat vers el metro, però al veure com de matxacats estan els 1000s i com els tracta l'empresa i la gent vandàlica és normal que s'hi percebi una mala imatge o inclús una total indiferència pel simple fet de ser una sèrie més de metro vella i maltractada. Però torno a repetir, que si la 1000 estigués cuidada i restituïda la seva vella glòria allò seria una altra cosa...
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Esta noticia hay que tomarla con todas las cautelas, pero me han contado desde dentro de TMB que hace unos días que hubo un jaleo en Sants (para más señas me han dicho que jugaba el Barça) fue debido a que un 5000 (ole CAF y mantenimiento TMB) casi descarrila, al entrar en Sants se le cayó (si tal como suena) se le cayó una batería a los raíles y estuvo a punto de liarla.
Me han dicho que todavía se ven las consecuencias en Sants (desconozco si Sants Estació o Plaça) en vía 1 el bordillo del andén parte vía todo rallado o reparado hace poco.
Yo no lo he podido comprobar en persona y por eso digo de tomar con cautela, pero cuando pueda iré a dar una vueltita buscando rastro.
Me han dicho que todavía se ven las consecuencias en Sants (desconozco si Sants Estació o Plaça) en vía 1 el bordillo del andén parte vía todo rallado o reparado hace poco.
Yo no lo he podido comprobar en persona y por eso digo de tomar con cautela, pero cuando pueda iré a dar una vueltita buscando rastro.
Això que a un tren se li vagin caient els equipaments...
Tal com dius, mikado, prenguem la notícia amb cautela, ja que com tota notícia, cal contrastar-la. Però en cas de ser cert, ara es deuen estar arrencant els cabells, per haver matxacat els 1000 tant de pressa.
Al final, si els 5000 surten tant xungos, potser caldrà reciclar-los com fan amb les llaunes de beguda, fent bicis, motos, cendrers, etc, en miniatura i vendrel's pel centre, així recuperaran una miqueta l'inversió
Jo m'ho prenc amb tots els dubtes, però la persona que m'ho ha dit sap del meu "frikisme" i per això m'ho ha fet saber. Va ser al torn de tarda. Incidències que jo recordi ara per la tarda i que jugui el Barça , ara només recordo una incidència del 21 de gener on els que sortien del Nou Camp no tenien metro i que va ser comentada aqui, podria ser aquesta . . . comentada per alex86bcn , té tota la pinta , fixeu-vos que les coses van quadrant ...metring wrote:
Això que a un tren se li vagin caient els equipaments...
Tal com dius, mikado, prenguem la notícia amb cautela, ja que com tota notícia, cal contrastar-la. Però en cas de ser cert, ara es deuen estar arrencant els cabells, per haver matxacat els 1000 tant de pressa.
Al final, si els 5000 surten tant xungos, potser caldrà reciclar-los com fan amb les llaunes de beguda, fent bicis, motos, cendrers, etc, en miniatura i vendrel's pel centre, així recuperaran una miqueta l'inversió
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=555
Els 5 ultims paràgrafs . . . .
- Guigui
- Administrador
I si no, sempre queden unes bones classes magistrals de reciclatge...metring wrote:Per als que us agraden els treballs d'artesania, ja sabeu què fer amb els 5000...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sants Estacio. Cap alla a les 9 del vespre...exacte. Jo vaig parlar d'aixo fa poc al forum d'incidencies de TMB...o sigui que aquesta era la causa.
Va ser a Sants Estació, cap alla a les 9:15 o aixi, aproximadament, ja que jo m'ho vaig menjar sencer. Van desalotjar el meu tren a Plaça i la linea 5 va tancar abans d'hora...a les 11 estava tancada, al menys el tram central, entre Collblanc i Diagonal.
Asi que a los 5000 se les caen las pilas....xDXDXDXD
Va ser a Sants Estació, cap alla a les 9:15 o aixi, aproximadament, ja que jo m'ho vaig menjar sencer. Van desalotjar el meu tren a Plaça i la linea 5 va tancar abans d'hora...a les 11 estava tancada, al menys el tram central, entre Collblanc i Diagonal.
Asi que a los 5000 se les caen las pilas....xDXDXDXD
- EUKibo
- N9
Platanito, est tot lo contrari a mi, tu 440, jo Civia, tu 1000, jo 5000...Platanito wrote:
Com em penedeixo d'haver-me mudat a un lloc servit únicament per la L5! A partir d'ara, per agafar el metro baixaré a la L1, 15 minuts de camí però valdrà la pena. Almenys allà podré deixar passar els 6000s quan aquests entrin en servei!
I jo que porto anys desitjant trens nous a la L1... i tu que dius que els deixaras passar jajaja Si es que... tu i jo no estem fets l'un per l'altre... A veure, del 4000 no dic el mateix que de les 440, el 4000 es un senyor tren! Tot i que pot ser mes o menys maco (desde la meva perspectiva, que m'agraden els moderns) pero dona molt bon servei, amb unes caracteristiques tecniques excepcionals! (l'unica deficiencia greu que li veig es que els vagons no estan comunicats entre ells, peor d'aqui a poc amb la reforma aquest problema estara solucionat)