Page 20 of 30
Posted: Thursday 25/01/2007 17:18
by Platanito
Al primer que digui que el 5101 pertany a la sèrie 5100 li fotré una clatellada que haurà de demanar ajut per trobar els seus ulls.
Posted: Thursday 25/01/2007 17:51
by Mortadel·lo
Platanito wrote:Al primer que digui que el 5101 pertany a la sèrie 5100 li fotré una clatellada que haurà de demanar ajut per trobar els seus ulls.
haurem d'escoltar si fa soroll de cafetera o què
Posted: Monday 29/01/2007 11:45
by metring
No me'n vaig enrecordar de dir-ho, però dijous va passar un altre 5000 en camions per Fabra i Puig. Un 1000 menys?
Posted: Monday 29/01/2007 12:50
by Platanito
metring wrote:No me'n vaig enrecordar de dir-ho, però dijous va passar un altre 5000 en camions per Fabra i Puig. Un 1000 menys?
N'hi ha un a la
via de la mort des de fa una setmana.
Posted: Tuesday 30/01/2007 8:31
by Ecomobisostrans
La via de la mort?
Posted: Tuesday 30/01/2007 15:15
by UT596001
Ecomobisostrans wrote:La via de la mort?
Li diuen així perquè és la via on desballesten els 1000.
Posted: Tuesday 30/01/2007 16:35
by EUKibo
Ahir vaig agafar la L5, feia molts mesos que no l'agafava i m'enrecordo que sempre volia trobarme un 5000, pero només hi havien un parell i m'havia de montar en un 1000, ahir com he dit vaig tornarhi i va ser impresionant! Tot eren 5000's (excepte una 1000 que vaig veure en sentit contrari)
És com veure un nen créixer, si el veus cada dia no ho notes pero si t'estas una temporada sense veure'l... TMB ha fet un gran esforç per cambiar la L5, a més la vaig agafar a Sagrera i l'estació actual no té comparació amb l'anterior i mira que encara no es troba acabada... El tren anava suau, ben climatitzat i la informació era correcte (megafonia, pantalles i termometres) Crec que els 1000 donen molt mala imatge de la ciutat i amb la L5 amb els nous metros sembla una linia totalment nova! També cal tenir em compte que on més estona un s'hi passa es al tren o sigui que ja va be que se'n preocupin de tenirlos ben modernets i arregladets
Posted: Tuesday 30/01/2007 23:11
by U-Bahn
A veure. Els 1000 i els 1100 no són tan agressius a la vista com tu dius. A mi m'agraden molt, i ja sé que són "antics", però per això no han que ser lletjos, igual que no tot el que és nou ha de ser bonic. Per exemple, el "frontis" dels 1000 és molt millor que els del 5000.
Posted: Monday 05/02/2007 20:28
by Izo
No crec que els 1000s donin una mala imatge de Barcelona. Dóna més mala imatge els carrers bruts o els timadors de Les Rambles que la sèrie 1000. I si hi ha quelcom del TP que doni mala imatge és el metro en alguns dels seus detalls més que no pas els 1000s. Ara bé, si aquesta sèrie estigués més ben cuidada i els seus elements originals restituïts agradaria a molta més gent. A més, el fet de veure que a Barcelona la gent i TMB estima i es preocupa pel seu passat ferroviari faria que els turistes que venen aquí també tinguessin una mica més de sensibilitat vers el metro, però al veure com de matxacats estan els 1000s i com els tracta l'empresa i la gent vandàlica és normal que s'hi percebi una mala imatge o inclús una total indiferència pel simple fet de ser una sèrie més de metro vella i maltractada. Però torno a repetir, que si la 1000 estigués cuidada i restituïda la seva vella glòria allò seria una altra cosa...
Posted: Monday 05/02/2007 22:42
by EUKibo
Tens raó, tant el que es modern com el que es classic despeta admiració, Lleida Pirineus i Estació de França per exemple, totes dues son magnifiques en el seu sostre, una per clàssic i l'altre per modern, això si, ha de estar ben conservat perque sino...
Posted: Sunday 11/02/2007 22:36
by mikado
Esta noticia hay que tomarla con todas las cautelas, pero me han contado desde dentro de TMB que hace unos días que hubo un jaleo en Sants (para más señas me han dicho que jugaba el Barça) fue debido a que un 5000 (ole CAF y mantenimiento TMB) casi descarrila, al entrar en Sants se le cayó (si tal como suena) se le cayó una batería a los raíles y estuvo a punto de liarla.
Me han dicho que todavía se ven las consecuencias en Sants (desconozco si Sants Estació o Plaça) en vía 1 el bordillo del andén parte vía todo rallado o reparado hace poco.
Yo no lo he podido comprobar en persona y por eso digo de tomar con cautela, pero cuando pueda iré a dar una vueltita buscando rastro.
Posted: Sunday 11/02/2007 22:40
by metring
Això que a un tren se li vagin caient els equipaments...
Tal com dius, mikado, prenguem la notícia amb cautela, ja que com tota notícia, cal contrastar-la. Però en cas de ser cert, ara es deuen estar arrencant els cabells, per haver matxacat els 1000 tant de pressa.
Al final, si els 5000 surten tant
xungos, potser caldrà reciclar-los com fan amb les llaunes de beguda, fent bicis, motos, cendrers, etc, en miniatura i vendrel's pel centre, així recuperaran una miqueta l'inversió
Posted: Sunday 11/02/2007 22:53
by mikado
metring wrote:
Això que a un tren se li vagin caient els equipaments...
Tal com dius, mikado, prenguem la notícia amb cautela, ja que com tota notícia, cal contrastar-la. Però en cas de ser cert, ara es deuen estar arrencant els cabells, per haver matxacat els 1000 tant de pressa.
Al final, si els 5000 surten tant
xungos, potser caldrà reciclar-los com fan amb les llaunes de beguda, fent bicis, motos, cendrers, etc, en miniatura i vendrel's pel centre, així recuperaran una miqueta l'inversió
Jo m'ho prenc amb tots els dubtes, però la persona que m'ho ha dit sap del meu "frikisme" i per això m'ho ha fet saber. Va ser al torn de tarda. Incidències que jo recordi ara per la tarda i que jugui el Barça , ara només recordo una incidència del 21 de gener on els que sortien del Nou Camp no tenien metro i que va ser comentada aqui, podria ser aquesta . . . comentada per
alex86bcn , té tota la pinta , fixeu-vos que les coses van quadrant ...
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=555
Els 5 ultims paràgrafs . . . .
Posted: Sunday 11/02/2007 22:55
by metring
Pos si, les coses quadren...
Per als que us agraden els treballs d'artesania, ja sabeu què fer amb els 5000...
Posted: Sunday 11/02/2007 23:43
by Guigui
metring wrote:Per als que us agraden els treballs d'artesania, ja sabeu què fer amb els 5000...
I si no, sempre queden unes bones classes magistrals de reciclatge...
Posted: Monday 12/02/2007 1:00
by alex86bcn
Sants Estacio. Cap alla a les 9 del vespre...exacte. Jo vaig parlar d'aixo fa poc al forum d'incidencies de TMB...o sigui que aquesta era la causa.
Va ser a Sants Estació, cap alla a les 9:15 o aixi, aproximadament, ja que jo m'ho vaig menjar sencer. Van desalotjar el meu tren a Plaça i la linea 5 va tancar abans d'hora...a les 11 estava tancada, al menys el tram central, entre Collblanc i Diagonal.
Asi que a los 5000 se les caen las pilas....xDXDXDXD
Posted: Monday 12/02/2007 13:43
by Platanito
Posted: Sunday 18/02/2007 16:09
by mikado
El viernes 16 de Febrero de 2006 vi pasar un camión con un vagon de un 5000 (5116 creo recordar), pero ojo dirección Zaragoza / Tarragona en el tramo de B23 entre Molins i El Papiol . De que se debe tratar en dirección opuesta a Barcelona????
Posted: Sunday 18/02/2007 17:12
by metring
Pues igual era el coche al que se le cayó la batería, y lo llevaban a hacerle una buena reforma...
Posted: Sunday 18/02/2007 18:40
by EUKibo
Platanito,
est tot lo contrari a mi, tu 440, jo Civia, tu 1000, jo 5000...
I jo que porto anys desitjant trens nous a la L1...
i tu que dius que els deixaras passar jajaja
Si es que... tu i jo no estem fets l'un per l'altre... A veure, del 4000 no dic el mateix que de les 440, el 4000 es un senyor tren! Tot i que pot ser mes o menys maco (desde la meva perspectiva, que m'agraden els moderns) pero dona molt bon servei, amb unes caracteristiques tecniques excepcionals! (l'unica deficiencia greu que li veig es que els vagons no estan comunicats entre ells, peor d'aqui a poc amb la reforma aquest problema estara solucionat)