Page 20 of 23

Posted: Saturday 08/09/2007 1:38
by sortrens
jlr wrote:
El LLOP wrote:aquí us deixo una foto dels 9000 amb els seus companys d'explotació.
De quan és la foto? Em sembla veure un 5000. Ja fa força dies que no en veig cap a la línia 2.
Que faran amb la sèrie 5000 de la L2, pasarlo a la L4 com les 2100?

Posted: Saturday 08/09/2007 2:27
by wefer
sortrens wrote:Que faran amb la sèrie 5000 de la L2, pasarlo a la L4 com les 2100?
Ja fa dies que no hi ha cap 5000 a la L2.
Segurament deurien passar a la L3.

Posted: Saturday 08/09/2007 10:07
by Miquel
El 5000 de la L-2 segurament anirà a la L-4, la L-3 té 25 trens circul·lant a hora punta i ja han començat a fer servir el túnel de maniobres de Canyelles, la L-5 en té 28 i una freqüencia molt bona.
Recordo que al gener d'aquest any, vaig veure en un diari que a finals d'any hi hauria 1 5000 i 2 9000 a la L-4.

Posted: Saturday 08/09/2007 10:21
by El LLOP
Miquel wrote:El 5000 de la L-2 segurament anirà a la L-4, la L-3 té 25 trens circul·lant a hora punta i ja han començat a fer servir el túnel de maniobres de Canyelles, la L-5 en té 28 i una freqüencia molt bona.
Recordo que al gener d'aquest any, vaig veure en un diari que a finals d'any hi hauria 1 5000 i 2 9000 a la L-4.
El 5000 de L2 fa poc temps que va tornar a L5. La L5 té 33 trens (a l'hora punta en corren 29) i segons crec no està previst que vagi cap 5000 a L4.

Posted: Saturday 08/09/2007 11:06
by metring
I ja se sap si aniran 9000 a la línia 4?

Posted: Saturday 08/09/2007 13:42
by El LLOP
quasi segur que si, de fet ja s'han fet proves, però no es pot estar segur al 100%

Posted: Monday 10/09/2007 9:06
by Trenscat
El LLOP wrote:quasi segur que si, de fet ja s'han fet proves, però no es pot estar segur al 100%
:o 9000 a la L4! Això serà un canvi radical per a la línia si es fa. De tota manera potser ja li tocava no? :roll:

Posted: Monday 10/09/2007 11:15
by traveller
Segons el que se sent per la línia últimament, la L4 quedarà amb 15 2100, 5 9000, i 5 1100 (dels quals només circularien 2). El primer 9000 havia d'arribar quan ja estiguessin tots els 2100, però com sembla que encara els hi falta, diuen que el primer 9000 arribarà igualment al novembre; ja s'han fet les proves de nit i sembla ser que tot tira cap endavant.

Posted: Monday 10/09/2007 11:56
by Jordilar
Serà curiós veure el material més nou i el més antic de FCMB creuan-se a la mateixa estació, situació que ja es va donar en el seu moment a la L5 :D

Salut.-

Hágase la luz

Posted: Monday 10/09/2007 18:16
by JaMiRo!
Aquesta notícia dels 9000 a la L4 ja fa alguns mesos que fou confirmada, no? :?:
Jordilar wrote:Serà curiós veure el material més nou i el més antic de FCMB creuan-se a la mateixa estació, situació que ja es va donar en el seu moment a la L5 :D
Image

:D

Posted: Thursday 20/09/2007 18:37
by Busman
Ahir vaig pujar, a la L2, al 9077-9078-9519-9079-9080. Amb aquest ja en fan 19 i el torn més alt que he vist a la L2 és el 223, així que no deuen de quedar molts 21XX.

Posted: Tuesday 02/10/2007 23:19
by victorcasta
Al BcnRail hi havia dos cotxes del tren número 24, que serà l'últim que anirà a la L2. El proper, que s'entregarà al novembre, anirà a la L4 i se n'entregaran 10 unitats, segons diu el fulletó d'Alstom, sobre la sèrie 9000.

1100 bye bye

Posted: Tuesday 02/10/2007 23:50
by JaMiRo!
Hola!
victorcasta wrote:Al BcnRail hi havia dos cotxes del tren número 24, que serà l'últim que anirà a la L2. El proper, que s'entregarà al novembre, anirà a la L4 i se n'entregaran 10 unitats, segons diu el fulletó d'Alstom, sobre la sèrie 9000.
Doncs ja puc anar fotografiant la sèrie 1100 a saco paco, sort que amb la meva nova feina agafo la L4 tots els dies, així em serà chupifàcil agafar suficient material com per fer un altre especial com el de la sèrie 1000.

Per cert, ja tinc un objecte que m'emportaré de record de la sèrie 1100, però no us ho penso dir que si no me'l volareu. :D

Salut!

Posted: Wednesday 03/10/2007 21:15
by pol
Amb el safari que es la linea 4 quedaran dets pols els 9000 per la 4.
Sera divertit veure tots els encrauaments i tot aixo de la 4

Manca de trens

Posted: Wednesday 03/10/2007 22:43
by JaMiRo!
El que està clar és una cosa: que manquen trens. I la pregunta que tothom es fa: agafaran les 9000 i les ficaran a la L9/L10 quan l'inaugurin i es construïrà una sèrie nova, o bé ficaran la sèrie nova a la L9/L10 i deixaran les 9000 on són? :x

Recordeu que la sèrie 9000 deu la seva numeració precisament al fet que fou construïda per la L9/L10... :o

Repetició de la sèrie

Posted: Wednesday 03/10/2007 22:51
by Guigui
JaMiRo! wrote:El que està clar és una cosa: que manquen trens. I la pregunta que tothom es fa: agafaran les 9000 i les ficaran a la L9/L10 quan l'inaugurin i es construïrà una sèrie nova, o bé ficaran la sèrie nova a la L9/L10 i deixaran les 9000 on són? :x
O potser deixen les 9000 on són i n'encarreguen més per la L9/10.

Cert!

Posted: Wednesday 03/10/2007 22:59
by JaMiRo!
Cert, Guigui, l'opció més econòmica: ja no s'ha de pagar l'enginyeria del projecte, només la construcció i prou. Se m'ha escapat! :oops: ;)

Posted: Thursday 04/10/2007 10:04
by Mortadel·lo
30 anys més de metros sorollosos a barcelona :D

Posted: Thursday 04/10/2007 13:57
by George85
Evidentment els 9000 que vagin arrivant es quedaran a la línia en la que arrivin i per a la L9/L10 se'n encarregaran de nous.

Si passem tots els 9000 de la L2 i la L4 a la L9/L10, quins trens posem a la L2 i a la L4? Xq els 1100 tenen els dies comptats!

Posted: Thursday 04/10/2007 17:04
by Platanito
Mortadel·lo wrote:30 anys més de metros sorollosos a barcelona :D
Tranquil... Amb aquest ritme descerebrat de reciclatge prematur que portem, reformant i jubilant sèries cada vegada més aviat, igual no van més enllà dels 10 o 15 anys!