Page 20 of 59

Posted: Thursday 21/06/2007 14:36
by Pere
Platanito wrote:Aquest fil s'ha de tancar, o bé traslladar els comentaris sobre la sèrie 6000 (que ja té un altre fil) i editar el títol, que per cert està en majúscules.
Aquest fil el deixaria més aviat pel trasllat de 2100s a la L4 i desballestaments dels 1100. (Que em sembla que no n'hi ha cap obert oi ? :x ).

Posted: Thursday 21/06/2007 16:07
by Vox
@administradors: no s'hauria d'eliminar el tema 6000 del títol d'aquest thread? Ho dic pq ja està el de les 6000 i 4000R, així aquest quedaria per les 3000R i les 2100 elequatrianes.

Vox

Posted: Thursday 21/06/2007 17:23
by metring
Vox wrote:@administradors: no s'ahuria d'eliminar el tame 6000 del títol d'aquest thread? Ho dic pq ja està el de les 6000 i 4000R, així aquest quedaria per les 3000R i les 2100 elequatrianes.

Vox
Et voilà!

Posted: Friday 22/06/2007 3:16
by javi82
Sobre el plànol dels 6000, és q es tracta de la nova versió dels plànols de TMB: ja es troba així als nous de butxaca (torre Agbar a la portada) que són més grans i d'una proporció una mica diferent als anteriors.

Sí q és veritat q la zona del centre de la ciutat està redissenyada una mica per fer-la més espaiosa, i els eixos Paral·lel-carrer de Sants i de la Meridiana deixen de tenir una inclinació de 45º com la resta de diagonals (excepte la Diagonal):

Image

Posted: Friday 22/06/2007 9:29
by Miquel
El 3000 reformat (3009-3012) també té problemes i trigarà ha sortir, els mecànics de Lleida són a Sant Genis i la empresa crec que era Tradinsa(corregiu-me si m'equivoco), un problema vist, el té el 3009 el pilot lateral dret (direcció Canyelles) no funciona i el de l'esquerra a la meitat.
El 3009-3012 té termometres nous on hi posa l'enllaç amb tram a Maria Cristina i Palau Reial, no se si quan ho anunciïn per megafonia ho diran bé o no, l'altre 3000 reformat també els hi estan canviant els termometres.

Posted: Friday 22/06/2007 11:10
by Mako448
javi82 wrote:Sobre el plànol dels 6000, és q es tracta de la nova versió dels plànols de TMB: ja es troba així als nous de butxaca (torre Agbar a la portada) que són més grans i d'una proporció una mica diferent als anteriors.

Image
Peró si al plànol que vaig veure al 6000 sortia la T5 fins a Sant joan Baptista,és mès diria que sortia fins a Artigues i tot!!!!!!!!!!!!!!
Desactualització:No surt EuropalFira :evil:

Posted: Tuesday 26/06/2007 12:37
by Miquel
El primer 3000 reformat ja esta quasi acabat per dins, però no té els termometres nous amb l'enllaç amb Tram.
El xiulet que fa servir per avisar que tanca les portes es diferent.
No faltarà gaire per a que surti a circul·lar.

Xiulet dels 3000R

Posted: Tuesday 26/06/2007 12:43
by Guigui
Miquel wrote:El xiulet que fa servir per avisar que tanca les portes es diferent.
Com el dels 5000?

Posted: Tuesday 26/06/2007 12:48
by Miquel
No, és molt més greu que els dels 3000 actuals, però el temps que triga recorda més a un 2100.

Xiulets de les diferents sèries

Posted: Tuesday 26/06/2007 13:14
by Guigui
Miquel wrote:No, és molt més greu que els dels 3000 actuals, però el temps que triga recorda més a un 2100.
Si no vaig equivocat, el xiulet dels 2100 és el mateix que el dels 5000...

Re: Xiulets de les diferents sèries

Posted: Tuesday 26/06/2007 13:25
by entfe001
Guigui wrote:Si no vaig equivocat, el xiulet dels 2100 és el mateix que el dels 5000...
No, l'avís de tancament de portes dels 2100 és més curt i lleugerament més agut.

Posted: Tuesday 26/06/2007 18:57
by Miquel
És podria dir que és una barreja greu dels xiulets d'avís de les diferents sèries:
Més greu que el 3000.
Més llarg com els 2000, 2100 o 500.
No s'hi assembla gens al 5000, 6000, 9000(són els mateixos) i 1100.
Més tard hi passaré i si hi és, miraré si el fan xiular per acabar de concretar aquesta interesant barreja sonora.

Posted: Tuesday 26/06/2007 20:32
by Trenscat
Avui m'he estrenat al 6000 :) De fet anava de caça fotogràfica exterior però en vistes del plan he fet un viatget de Santa Eulàlia a Catalunya amb el nas enganxat als foscos vidres de la cabina. Això sí, pel tram exterior es veu tot de maravella :D

Pitos...

Posted: Tuesday 26/06/2007 21:55
by JaMiRo!
Guigui wrote:
Miquel wrote:No, és molt més greu que els dels 3000 actuals, però el temps que triga recorda més a un 2100.
Si no vaig equivocat, el xiulet dels 2100 és el mateix que el dels 5000...
Està clar que hi ha un fabricant de pitos que s'està forrant; perquè les sèries 5000, 6000 i 9000 del FMB i els Civia de Renfe Operadora tenen el mateix avís acústic de tancament de portes... :)

Re: Pitos...

Posted: Tuesday 26/06/2007 22:02
by Guigui
JaMiRo! wrote:Està clar que hi ha un fabricant de pitos que s'està forrant; perquè les sèries 5000, 6000 i 9000 del FMB i els Civia de Renfe Operadora tenen el mateix avís acústic de tancament de portes... :)
Tu que eres del ram segur que ho sabràs, però no serà que la indústria ferroviària funciona igual que la de l'automoció, que encarreguen els components a empreses externes i una d'aquestes no sigui la que fabrica tots aquests xiulets?

Re: Pitos...

Posted: Tuesday 26/06/2007 22:05
by JaMiRo!
Guigui wrote:Tu que eres del ram segur que ho sabràs, però no serà que la indústria ferroviària funciona igual que la de l'automoció, que encarreguen els components a empreses externes i una d'aquestes no sigui la que fabrica tots aquests xiulets?
Efectivament. Si bé donat el caràcter especial de la indústria ferroviària, pocs components són iguals; aquest n'és un exemple. Algún altre: per exemple, els aires condicionats (Faiveley és, en aquest sentit, el rei). ;)

Posted: Tuesday 26/06/2007 22:27
by pokeroms
Hola!

Vist circulant el torn 409 un tren de la sèrie 2100. Desconec la numeració. Ho sento. El de darrere i el de davant eren 1100.

Salutacions!

Posted: Wednesday 27/06/2007 9:29
by Miquel
Ahir vaig tornar a cotxeres a que em toquessin el xiulet d'avís del 3000 reformat, però la sorpresa era que sonava diferent.
Em van dir que potser dilluns li podrien haver canviat una membrana de dins del mecànisme que feia que sones així, però no estaven segurs.
Recordo que dilluns el tren era a el túnel de rentat i li vaig dir, i em va dir el problema:
Só greu: ressonància del túnel.
Só llarg: feia eco i d'ençà trigava més a acavar de xiular.

Perdó per aquest fet.

Posted: Wednesday 27/06/2007 22:17
by pokeroms
¡Atenció!

Vist avui trens de la sèrie 2100 amb els torns:

402
403
404
407

Entrada massiva de 2100 ? :x :x :x

Salutacions!

Posted: Wednesday 27/06/2007 23:33
by orique
Potser aprofiten el tall (i la baixada de trens necessaris) per anar afegint...