Autobusos de Lleida
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Potser primer haurien d'arreglar i modernitzar les que están ja instalades de pantalles i després ampliar el numero que hi ha a la ciutat. Veurem que fan...
Re: Autobusos de Lleida
Per fi les parades d'Autobusos de Lleida surten a Google Maps, amb horaris, càlcul de trajectes, etc.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
Doncs si, ja era hora!
Però bé, ara m'ho estava mirant, i diria que la línia 3 no hi està posada.
Però bé, ara m'ho estava mirant, i diria que la línia 3 no hi està posada.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Autobusos de Lleida
Ara estava mirant concretament Audiència 2 (al maps)
- Si que hi surt la 3
- Les que tenen terminals diferents mostra el terminal; la resta la parada següent
I tema panells; no seria millor integrar-los a la marquesina (estil Àrea Metropolitana) i on hi hagi pals posar-ne més dels blancs amb pantalla?
- Si que hi surt la 3
- Les que tenen terminals diferents mostra el terminal; la resta la parada següent
I tema panells; no seria millor integrar-los a la marquesina (estil Àrea Metropolitana) i on hi hagi pals posar-ne més dels blancs amb pantalla?
Re: Autobusos de Lleida
Els usuaris del transport urbà de Lleida valoren amb un notable la seva satisfacció amb el servei
Es valora especialment els recorreguts adequats i el confort i neteja dels vehicles
L’Ajuntament de Lleida incorporarà cinc nous autobusos híbrids durant l’any 2018, que se sumen als 8 que hi ha actualment
La Paeria demana a l’empresa concessionària analitzar de manera específica les necessitats dels treballadors i treballadores dels diferents polígons industrials de la ciutat per poder implantar, si s’escau, millores en matèria de mobilitat en aquestes zones
Els usuaris del transport urbà de Lleida valoren amb un notable la seva satisfacció amb el servei. Així es desprèn de l’estudi que ha portat a terme Autobusos de Lleida l’any 2017 per mesurar el nivell de satisfacció dels usuaris de bus. Els atributs més ben valorats han estat els recorreguts adequats i la temperatura dels vehicles, seguit de la neteja i la comoditat dels autobusos, la facilitat per la compra dels títols de transport i, també, el tracte del personal. La satisfacció global del servei és està puntuada amb un 7,37.
Les dades s’han facilitat en el decurs de la Comissió de Seguiment del Servei de Transport Urbà de Viatgers de Lleida que s’ha celebrat avui al Pal·las, on també s’ha posat de manifest que l’Ajuntament de Lleida, a través de l’empresa concessionària del transport urbà de la ciutat, continuarà enguany amb el procés de renovació i modernització de la flota per garantir la prestació de serveis de transport amb vehicles més sostenibles i eficients. D’aquesta manera, enguany la Paeria invertirà 1.800.000 euros en cinc nous autobusos híbrids. Lleida continua apostant per la mobilitat sostenible incorporant nous vehicles híbrids que afavoreixen l'accessibilitat i són respectuosos amb el medi ambient oferint, a més, alts estàndards de confortabilitat i seguretat per als seus usuaris. Aquests cinc nous autobusos se sumen als 8 autobusos híbrids que ja hi ha en circulació actualment.
El tinent d’alcalde i regidor d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat de l’Ajuntament de Lleida, Fèlix Larrosa, ha destacat la ferma voluntat de la Paeria de promoure polítiques de promoció de la sostenibilitat i l’eficiència energètica i reducció de les emissions de C02, un dels principals objectius de la Regidoria d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat de l’Ajuntament de Lleida per aquesta legislatura.
Larrosa també ha demanat a l’empresa concessionària que analitzi de manera específica les necessitats dels treballadors i treballadores dels diferents polígons industrials de la ciutat. Els resultats obtinguts serviran per implementar les millores en matèria de transport urbà que siguin necessàries per una millor mobilitat a la zona. “Les línies d’autobús no són permanentment fixes, han de ser prou flexibles per poder adaptar-se a l’evolució de la pròpia ciutat”, ha remarcat el regidor.
Finalment, el responsable d’urbanisme de la Paeria ha afegit, també, que a partir d’ara, Google Maps informarà de totes les línies d’autobusos de Lleida, un fet que permet calcular itineraris precisos a través d’aquesta eina.
El nombre d’usuaris de l’any 2017 es manté en xifres molt similars a l’any anterior. 6.295.072 persones han utilitzat les diferents línies dels autobusos de Lleida durant l’any 2017, un 0,27% menys que l’any anterior, un any, el 2016, que va experimentar un especial creixement. Els mesos de l’any amb més usuaris han estat el mes de març i el mes de maig, seguit del mes de novembre. Les línies amb més afluència de viatgers han estat la 7, la 6 la 2 i la 20, un fet que consolida els canvis que es van fer en la darrera remodelació del servei de transport urbà.
Autobusos de Lleida, que forma part del Grup Moventis, és l’empresa concessionària del sistema de transport urbà a la ciutat de Lleida des de l’any 2002. Actualment té 119 treballadors, dels quals 103 són conductors. Disposa d’un total de 47 autobusos, 40 dels quals circulen en hora punta.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=30007
Es valora especialment els recorreguts adequats i el confort i neteja dels vehicles
L’Ajuntament de Lleida incorporarà cinc nous autobusos híbrids durant l’any 2018, que se sumen als 8 que hi ha actualment
La Paeria demana a l’empresa concessionària analitzar de manera específica les necessitats dels treballadors i treballadores dels diferents polígons industrials de la ciutat per poder implantar, si s’escau, millores en matèria de mobilitat en aquestes zones
Els usuaris del transport urbà de Lleida valoren amb un notable la seva satisfacció amb el servei. Així es desprèn de l’estudi que ha portat a terme Autobusos de Lleida l’any 2017 per mesurar el nivell de satisfacció dels usuaris de bus. Els atributs més ben valorats han estat els recorreguts adequats i la temperatura dels vehicles, seguit de la neteja i la comoditat dels autobusos, la facilitat per la compra dels títols de transport i, també, el tracte del personal. La satisfacció global del servei és està puntuada amb un 7,37.
Les dades s’han facilitat en el decurs de la Comissió de Seguiment del Servei de Transport Urbà de Viatgers de Lleida que s’ha celebrat avui al Pal·las, on també s’ha posat de manifest que l’Ajuntament de Lleida, a través de l’empresa concessionària del transport urbà de la ciutat, continuarà enguany amb el procés de renovació i modernització de la flota per garantir la prestació de serveis de transport amb vehicles més sostenibles i eficients. D’aquesta manera, enguany la Paeria invertirà 1.800.000 euros en cinc nous autobusos híbrids. Lleida continua apostant per la mobilitat sostenible incorporant nous vehicles híbrids que afavoreixen l'accessibilitat i són respectuosos amb el medi ambient oferint, a més, alts estàndards de confortabilitat i seguretat per als seus usuaris. Aquests cinc nous autobusos se sumen als 8 autobusos híbrids que ja hi ha en circulació actualment.
El tinent d’alcalde i regidor d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat de l’Ajuntament de Lleida, Fèlix Larrosa, ha destacat la ferma voluntat de la Paeria de promoure polítiques de promoció de la sostenibilitat i l’eficiència energètica i reducció de les emissions de C02, un dels principals objectius de la Regidoria d’Hàbitat Urbà, Rural i la Sostenibilitat de l’Ajuntament de Lleida per aquesta legislatura.
Larrosa també ha demanat a l’empresa concessionària que analitzi de manera específica les necessitats dels treballadors i treballadores dels diferents polígons industrials de la ciutat. Els resultats obtinguts serviran per implementar les millores en matèria de transport urbà que siguin necessàries per una millor mobilitat a la zona. “Les línies d’autobús no són permanentment fixes, han de ser prou flexibles per poder adaptar-se a l’evolució de la pròpia ciutat”, ha remarcat el regidor.
Finalment, el responsable d’urbanisme de la Paeria ha afegit, també, que a partir d’ara, Google Maps informarà de totes les línies d’autobusos de Lleida, un fet que permet calcular itineraris precisos a través d’aquesta eina.
El nombre d’usuaris de l’any 2017 es manté en xifres molt similars a l’any anterior. 6.295.072 persones han utilitzat les diferents línies dels autobusos de Lleida durant l’any 2017, un 0,27% menys que l’any anterior, un any, el 2016, que va experimentar un especial creixement. Els mesos de l’any amb més usuaris han estat el mes de març i el mes de maig, seguit del mes de novembre. Les línies amb més afluència de viatgers han estat la 7, la 6 la 2 i la 20, un fet que consolida els canvis que es van fer en la darrera remodelació del servei de transport urbà.
Autobusos de Lleida, que forma part del Grup Moventis, és l’empresa concessionària del sistema de transport urbà a la ciutat de Lleida des de l’any 2002. Actualment té 119 treballadors, dels quals 103 són conductors. Disposa d’un total de 47 autobusos, 40 dels quals circulen en hora punta.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=30007
Re: Autobusos de Lleida
Jubilables estan el 4134 i el 4056... la resta d'Habits tenen corda encara
O ampliació? (jugant al Tetris per encabir-ho tot a la cotxera)
Qualsevol cosa menys la castanya dels Vectia, si us plau
O ampliació? (jugant al Tetris per encabir-ho tot a la cotxera)
Qualsevol cosa menys la castanya dels Vectia, si us plau
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
El 4134 ja fa un any que es baixa.albe6 wrote:Jubilables estan el 4134 i el 4056... la resta d'Habits tenen corda encara
O ampliació? (jugant al Tetris per encabir-ho tot a la cotxera)
Qualsevol cosa menys la castanya dels Vectia, si us plau
La cosa podria estar entre solars volvo vectia o mercedes
Re: Autobusos de Lleida
Un 41 per cent dels 6,2 milions d’usuaris d’autobusos viatgen gratis
La majoria dels que no paguen, 1,8 milions, van utilitzar la T-Temps per a jubilats || La Paeria comprarà cinc vehicles híbrids més, que s’afegiran als vuit actuals
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
La majoria dels que no paguen, 1,8 milions, van utilitzar la T-Temps per a jubilats || La Paeria comprarà cinc vehicles híbrids més, que s’afegiran als vuit actuals
https://www.segre.com/noticies/lleida/2 ... _1092.html
Re: Autobusos de Lleida
Crec que el que faran serà renovar els 4056 i 4 dels Habits de 2003, que estiguin pitjors.
El que trobo a faltar és un Low Entry que serveixi per la NL1 (i pot fer els reforços de la L10) i un cotxe per renovar el 4152.
El que trobo a faltar és un Low Entry que serveixi per la NL1 (i pot fer els reforços de la L10) i un cotxe per renovar el 4152.
Re: Autobusos de Lleida
Autobusos de Lleida preveu acabar el 2018 amb un 30% de vehicles híbrids a la seva flota
La concessionària del transport públic a la capital del Segrià comprarà enguany 5 autobusos que funcionen amb aquesta tecnologia
Autobusos de Lleida preveu acabar el 2018 amb un 30% de vehicles híbrids a la seva flota. La concessionària del transport públic a la capital del Segrià comprarà enguany 5 autobusos que funcionen amb aquesta tecnologia. Aquests nous vehicles híbrids se sumaran als 8 adquirits l'any passat, i que actualment ja circulen per la ciutat. La flota d'autobusos disposarà en total de 13 vehicles que funcionen amb aquesta tecnologia, gairebé un 30% del total en hora punta. Això, tal com explica el gerent de l'empresa concessionària, Carlos Soldevilla, situarà la ciutat de Lleida per sobre de la mitjana catalana i estatal en flotes municipals que funcionen amb tecnologia mixta.
Pel que fa a la previsió d'usuaris de cara al 2018, Autobusos de Lleida espera que augmentin en uns 50.000. El 2017, el nombre total d'usuaris del transport públic a la capital del Segrià va ser lleugerament inferior a la de l'any anterior. Soldevilla atribueix el descens a l'elevat nombre de mobilitzacions als carrers, que van obligar a modificar les rutes en moltes ocasions.
http://www.ua1.cat/noticies/autobusos-d ... seva-flota
La concessionària del transport públic a la capital del Segrià comprarà enguany 5 autobusos que funcionen amb aquesta tecnologia
Autobusos de Lleida preveu acabar el 2018 amb un 30% de vehicles híbrids a la seva flota. La concessionària del transport públic a la capital del Segrià comprarà enguany 5 autobusos que funcionen amb aquesta tecnologia. Aquests nous vehicles híbrids se sumaran als 8 adquirits l'any passat, i que actualment ja circulen per la ciutat. La flota d'autobusos disposarà en total de 13 vehicles que funcionen amb aquesta tecnologia, gairebé un 30% del total en hora punta. Això, tal com explica el gerent de l'empresa concessionària, Carlos Soldevilla, situarà la ciutat de Lleida per sobre de la mitjana catalana i estatal en flotes municipals que funcionen amb tecnologia mixta.
Pel que fa a la previsió d'usuaris de cara al 2018, Autobusos de Lleida espera que augmentin en uns 50.000. El 2017, el nombre total d'usuaris del transport públic a la capital del Segrià va ser lleugerament inferior a la de l'any anterior. Soldevilla atribueix el descens a l'elevat nombre de mobilitzacions als carrers, que van obligar a modificar les rutes en moltes ocasions.
http://www.ua1.cat/noticies/autobusos-d ... seva-flota
Re: Autobusos de Lleida
El PDECAT demana una parada de bus a l’entrada del Campus d’Agrònoms de la UdL
El grup municipal del PDeCAT presenta una proposta de resolució a la propera Comissió Informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat d’aquest mes de març perquè es fixi una nova parada d’autobús de la línia L-6 a l’alçada de l’entrada principal de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària (ETSEA), situada al número 191 de l’avinguda Alcalde Rovira Roure. Actualment, l’autobús fa parada a l’alçada de la intersecció entre Rovira Roure i el carrer Monestir de Gerri, a uns dos-cents metres de l’entrada d’Agrònoms, fet que obliga els alumnes que trien el bus per anar a classe a haver de caminar pel voral de la N-240, amb el risc que això comporta. L’altra parada propera és al camí de Boixadors, al costat oposat de la carretera.
Des que es va crear el campus d’agrònoms l’any 1972, el seu creixement i ampliació ha estat una constant i avui acull 1.500 estudiants i 200 professors, investigadors i personal d’administració i serveis. Aquest centre, referent universitari europeu en àmbits com la producció vegetal, forestal, ramadera o biotecnologia, no té cap parada d’autobús a la porta d’entrada al recinte del campus, malgrat l’expansió urbanística, comercial i de restauració que hi ha hagut al seu entorn.
La regidora del PDeCAT, Carme Culleré, explica que “aquesta és una reivindicació que fa temps que fa l’escola d’Agrònoms”, que considera que”la quantitat d’alumnes i professorat que diàriament es desplaça a l’ETSEA justifica que hi hagi una parada a l’entrada del campus, sobretot si volem potenciar l’ús del transport públic entre la comunitat universitària”. “Fer-los caminar pel voral de la carretera o haver-la de creuar si es baixa a la parada del camí de Boixadors comporta perill per als vianants”, assenyala Culleré, que afegeix que “el prestigi del campus mereix estar dotat d’un servei de transport públic amb estàndards europeus de seguretat i comoditat”.
La proposta de resolució insta a que la Paeria demani a l’empresa Moventis la ubicació d’una nova parada davant de l’entrada principal del campus universitari ETSEA. Per tant, l’autobús de la línia L-6 hauria de seguir per l’avinguda Rovira Roure més enllà de la seva última parada, canviar de sentit a la rotonda de l’església de Montserrat, i fer aquesta parada en el seu camí de retorn al centre de Lleida. La proposta del PDeCAT és que aquesta nova parada pugui entrar en funcionament a partir del curs universitari 2018-19 i que el cost que suposi aquesta modificació de la línia s’incorpori als pressupostos de 2019.
http://www.holalleida.com/el-pdecat-dem ... de-la-udl/
El grup municipal del PDeCAT presenta una proposta de resolució a la propera Comissió Informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat d’aquest mes de març perquè es fixi una nova parada d’autobús de la línia L-6 a l’alçada de l’entrada principal de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària (ETSEA), situada al número 191 de l’avinguda Alcalde Rovira Roure. Actualment, l’autobús fa parada a l’alçada de la intersecció entre Rovira Roure i el carrer Monestir de Gerri, a uns dos-cents metres de l’entrada d’Agrònoms, fet que obliga els alumnes que trien el bus per anar a classe a haver de caminar pel voral de la N-240, amb el risc que això comporta. L’altra parada propera és al camí de Boixadors, al costat oposat de la carretera.
Des que es va crear el campus d’agrònoms l’any 1972, el seu creixement i ampliació ha estat una constant i avui acull 1.500 estudiants i 200 professors, investigadors i personal d’administració i serveis. Aquest centre, referent universitari europeu en àmbits com la producció vegetal, forestal, ramadera o biotecnologia, no té cap parada d’autobús a la porta d’entrada al recinte del campus, malgrat l’expansió urbanística, comercial i de restauració que hi ha hagut al seu entorn.
La regidora del PDeCAT, Carme Culleré, explica que “aquesta és una reivindicació que fa temps que fa l’escola d’Agrònoms”, que considera que”la quantitat d’alumnes i professorat que diàriament es desplaça a l’ETSEA justifica que hi hagi una parada a l’entrada del campus, sobretot si volem potenciar l’ús del transport públic entre la comunitat universitària”. “Fer-los caminar pel voral de la carretera o haver-la de creuar si es baixa a la parada del camí de Boixadors comporta perill per als vianants”, assenyala Culleré, que afegeix que “el prestigi del campus mereix estar dotat d’un servei de transport públic amb estàndards europeus de seguretat i comoditat”.
La proposta de resolució insta a que la Paeria demani a l’empresa Moventis la ubicació d’una nova parada davant de l’entrada principal del campus universitari ETSEA. Per tant, l’autobús de la línia L-6 hauria de seguir per l’avinguda Rovira Roure més enllà de la seva última parada, canviar de sentit a la rotonda de l’església de Montserrat, i fer aquesta parada en el seu camí de retorn al centre de Lleida. La proposta del PDeCAT és que aquesta nova parada pugui entrar en funcionament a partir del curs universitari 2018-19 i que el cost que suposi aquesta modificació de la línia s’incorpori als pressupostos de 2019.
http://www.holalleida.com/el-pdecat-dem ... de-la-udl/
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
ja posats, també podrien allargar la 6 fins al Punto Estrella i el bowling que hi ha allí dalt. Almenys divendres i dissabtes un bus cada mitja hora.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Autobusos de Lleida
Més fàcil encara, tots els torns del 6 fins a la rotonda del Punt Estrella i un per hora que torni per Vila Montcada i el Tanatori
No arriba a un km de més (des d'on gira ara fins la rotonda del Punt Estrella)
No arriba a un km de més (des d'on gira ara fins la rotonda del Punt Estrella)
- 121 POBLE SEC
- N4
- Posts: 59
- Joined: Sunday 13/07/2014 12:11
- Location: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI, LP POLIGONS
Re: Autobusos de Lleida
La pantalla de informacion linea 6 parada Estació Autobusos/Pl. Espanya lleva averiada desde el dia 31/03/2018 con los 3 minutos para el bus 6, cuando pensaran en repararlo
Re: Autobusos de Lleida
Bé, mentre no facin com les pantalles aquestes, que es van espatllar i no només no les van arreglar sinó que van estar anys enceses sense que servissin per a res.121 POBLE SEC wrote:La pantalla de informacion linea 6 parada Estació Autobusos/Pl. Espanya lleva averiada desde el dia 31/03/2018 con los 3 minutos para el bus 6, cuando pensaran en repararlo
Sky wrote:
Re: Autobusos de Lleida
Ahir dijous devien anar justos de cotxes, un cityruido a la 20 i el Vanhool midi a la 1
Re: Autobusos de Lleida
En desconec el motiu, però han mogut uns metres el pal de la parada Audiència; de davant la Diputació al davant de les oficines d'Aigües de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
Suposo que l'han traslladat perquè aviat començaran les obres del nou edifici que la Diputació construeix al solar del costat.albe6 wrote:En desconec el motiu, però han mogut uns metres el pal de la parada Audiència; de davant la Diputació al davant de les oficines d'Aigües de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
L'han mogut de nou. Ara es troba just al començament de l'edifici de l'Audiència.Sky wrote:Suposo que l'han traslladat perquè aviat començaran les obres del nou edifici que la Diputació construeix al solar del costat.albe6 wrote:En desconec el motiu, però han mogut uns metres el pal de la parada Audiència; de davant la Diputació al davant de les oficines d'Aigües de Lleida
- 121 POBLE SEC
- N4
- Posts: 59
- Joined: Sunday 13/07/2014 12:11
- Location: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI, LP POLIGONS
Re: Autobusos de Lleida
El 4056 aun sigue en la flota esta realizando el servicio CC y algunas veces la 10albe6 wrote:Jubilables estan el 4134 i el 4056... la resta d'Habits tenen corda encara
O ampliació? (jugant al Tetris per encabir-ho tot a la cotxera)
Qualsevol cosa menys la castanya dels Vectia, si us plau
Last edited by 121 POBLE SEC on Thursday 13/09/2018 12:48, edited 1 time in total.