La previsió d'inauguració és per l'octubre. Salut!metring wrote:La L10 Sud estarà al caure, cap al juliol, no?
Seguiment de les obres de la L9
- 122-042-132
- N9
Re: Seguiment de les obres de la L9
- 122-042-132
- N9
No hi ha data per la inauguració, únicament hi ha una via en servei per permetre els enllaços entre la línia i les cotxeres-tallers. Falten els diners per acabar les estacions. Salut!Carlos González wrote:Se sap alguna cosa més sobre el viaducte de la ZAL?? Salutacions
-
- N5
Amb els trens que hi ha ara al sector L9-L10 Sud, al posar en marxa la línia 10 S (Collblanc a Pg. Zona Franca), no quedaran resentides les actuals freqüències de la L9 S?
En teoria en periodes normals no.
Altra cosa serà els dies punta: MWC, Alimentària...
Altra cosa serà els dies punta: MWC, Alimentària...
-
- N5
Ja, però aquest reforços són justament a la L9. En tot cas afectaria a la L10 S
- uriol108
- N8
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
I perquè no obren cap estació de les del Viaducte ? si segons el gràfic de l'evolució de les obres, estan molt avançades (molt més que les altres estacions) ?
- 122-042-132
- N9
Carlos González ha escrit:uriol108 wrote:I perquè no obren cap estació de les del Viaducte ? si segons el gràfic de l'evolució de les obres, estan molt avançades (molt més que les altres estacions) ?
Se sap alguna cosa més sobre el viaducte de la ZAL?? Salutacions
No hi ha data per la inauguració, únicament hi ha una via en servei per permetre els enllaços entre la línia i les cotxeres-tallers. Falten els diners per acabar les estacions. Salut!
Falten escales, ascensors i el tancament de seguretat de les andanes, son molts milions per estació, i d'altres acabats no menors, i per ara no es prioritari. Salut!
- 122-042-132
- N9
Sembla que entre el 2019-2020 està prevista la obertura de la primera estació del viaducte, en concret l'estació "Zona Franca", doncs els termometres encarregats per la línia 10 Sud incorporen aquesta estació, tot i que de primer aniran tapats amb vinil, igual que les estacions de "Ciutat de la Justicia" i "Provençana". l'Estació de "Zona Franca" donarà servei al complexe d'oficines de l'AMB i TMB.Re: Seguiment de les obres de la L9
Fijaos en el documento de las especificaciones técnicas de los adhesivos (está dentro del archivo comprimido zip), han elegido el mejor tipo de todos... COMIC SANS!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Jo després de llegir una autòpsia en aquesta tipografia, m'ho crec tot...Renfe445 wrote:Fijaos en el documento de las especificaciones técnicas de los adhesivos (está dentro del archivo comprimido zip), han elegido el mejor tipo de todos... COMIC SANS!
Lo más gracioso es que este documento es de Mactac, una empresa de Artes Gráficas muy importante. En el Graphispag si no recuerdo mal estaba en cada rincón de la feria. Bueno, y si os fijáis, hay autobuses de TMB con adhesivos donde sale el logo de Mactac. ¿Por qué demonios van y utilizan el tipo Comic Sans?metring wrote:Jo després de llegir una autòpsia en aquesta tipografia, m'ho crec tot...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Pues va a ser que Foc le arrebate el título del nombre más corto, que actualmente si no me equivoco es Clot.davroca5 wrote:(video)
frankrodriguez.net
signatura
signatura
L'autòpsia era de la sogra d'algú?metring wrote:Jo després de llegir una autòpsia en aquesta tipografia, m'ho crec tot...Renfe445 wrote:Fijaos en el documento de las especificaciones técnicas de los adhesivos (está dentro del archivo comprimido zip), han elegido el mejor tipo de todos... COMIC SANS!
Del meu pare. I ara potser que millor437.001 wrote:L'autòpsia era de la sogra d'algú?metring wrote:Jo després de llegir una autòpsia en aquesta tipografia, m'ho crec tot...Renfe445 wrote:Fijaos en el documento de las especificaciones técnicas de los adhesivos (está dentro del archivo comprimido zip), han elegido el mejor tipo de todos... COMIC SANS!
Els han canviat a tots els trens o pot ser que hagin baixat algun tren de la L9N?davroca5 wrote:Vergonyós.
Tiene más sentido esta teoría, aunque igualmente dentro de unos meses lo tendrán que cambiar.adriaesc wrote:Els han canviat a tots els trens o pot ser que hagin baixat algun tren de la L9N?
Oye, y cuando tiren los termómetros antiguos, ¿no podrían regalarlos a los más frikis?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
http://www.eleconomista.es/noticias-amp ... ssion=true
La Generalitat accederá a un crédito de 740 millones del BEI para terminar la L9 del Metro de Barcelona
La Generalitat accederá a un crédito de 740 millones del BEI para terminar la L9 del Metro de Barcelona
FGC vendio cosas por Ebay quizas TMB los venda por WallapopRenfe445 wrote:Tiene más sentido esta teoría, aunque igualmente dentro de unos meses lo tendrán que cambiar.adriaesc wrote:Els han canviat a tots els trens o pot ser que hagin baixat algun tren de la L9N?
Oye, y cuando tiren los termómetros antiguos, ¿no podrían regalarlos a los más frikis?