Page 3 of 5
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Monday 01/02/2010 2:24
by ferroviario_catalan
BCN2008 wrote:Segons diuen al mateix fòrum, proves de resistència del viaducte.
Para hacer las pruebas de resistencia, deberían hacerlas con una unidad completa no? Ya que 2 coches, no pesan lo mismo que una unidad entera (5coches).
Impresionante ver un 1100 por las vias de L10!
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Monday 01/02/2010 16:22
by jsantos233
Ja podien haver fet les proves amb els 9000 i deixar als pobres 1100 en pau :/
Esperem que després els retornin...
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Monday 01/02/2010 16:54
by Miquel
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Monday 01/02/2010 16:56
by Oriol
jsantos233 wrote:Esperem que després els retornin...
A menys que una de les proves surti malament i... pataplaf!
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Tuesday 02/02/2010 22:27
by marc
Oriol vols dir que amb el munt d'enginyers que han calculat aquest viaducte caura pel pes d'un 1100? ara que el provin amb un 1100 i no amb un impecble 9000 tambe et dona una part de rao
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Thursday 04/02/2010 15:23
by Oriol
marc wrote:Oriol vols dir que amb el munt d'enginyers que han calculat aquest viaducte caura pel pes d'un 1100? ara que el provin amb un 1100 i no amb un impecble 9000 tambe et dona una part de rao
Era una broma!
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Friday 05/02/2010 12:43
by metring
Aquí teniu dues fotos d'en Josep Pretel, enviades via Serie_1000_metro:
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Friday 05/02/2010 13:04
by Jordi Freixas
És un únic vagó, o n'hi han dos? Per fer una prova d'aquestes característiques no seria millor fer-ho a partir d'una composició completa?
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Friday 05/02/2010 13:04
by metring
Pel que m'han dit, són dos.
Destinació: cotxeres de la Zona Franca?
Posted: Friday 05/02/2010 13:10
by Guigui
I no és possible que, aprofitant que ja són allí, els deixin després a la cotxera (si és que ja està feta)?
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Friday 05/02/2010 16:00
by Miquel
Sembla que son el 1170 i 1171. Obviament una pena que el 1170 estigui així de brut. Aquets van ser l'últim 1100 en el que vaig pujar
.
Ara per ara, amb les cotxeres de Can Zam, Gorg (?) i Zona Franca, No crec que TMB segueixi dient que no hi ha espai per guardar un 1100. O el que queda ja.
Cotxeres a Gorg
Posted: Friday 05/02/2010 16:02
by Guigui
De Gorg no he sentit mai que hi posin cotxeres, ni tampoc crec que hi hagi espai.
Re: Cotxeres a Gorg
Posted: Friday 05/02/2010 16:11
by Miquel
Guigui wrote:De Gorg no he sentit mai que hi posin cotxeres, ni tampoc crec que hi hagi espai.
Per aixó ho he posat en un interrogant
Jo tampoc n'estic segur.
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Saturday 06/02/2010 18:55
by BCN2008
Tots dos 1100s, el 1170-1171 continuen al mateix lloc, a la planta baixa de les cotxeres de la Zona Franca de la L10, tancats sota vigilància.
Pot ser que estiguin allà per a la seva preservació?
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Saturday 06/02/2010 22:54
by Serie-1000-metro
Nois, hi ha quelcom que no em cuadra....
Segons el llistat d'en Llop, de material rodant de F.C.M.B. el 1171 consta com a preservat... Llavors que fa a Zona Franca, fent proves de pes, i ple de bidons a dins????????? Com molt be es pot veure a la foto d'en Josep, un dels que esta a la Zona Franca és el 1171, i si mireu al llistat d'en Llop el 1171 consta com a preservat... No crec que preservar un vehicle, inclogui omplir-lo de bidons que segurament haurant tingut que desmontar barres o algun seient... I ja se sap com van aquestes coses en aquestes empreses... Arriba el camioner: Vengo a llevarme dos vagones... l'altre li respon... Si coge.. haber... esos dos primeros... Ok. Sense mirar si son els preservats o no. No crec que el Sr.Patiño baixi cada setmana a comprovar el bon estat dels vehicles... Ell diu que estigem tranquils, pero clar segons llistat... A lo millor ni ell sap quins cotxes s'han endut... Metring, per què no averiguem, a veura que s'hi cou? Perquè dubto molt que aquets dos conillets d'indies de la L9-L10, un cop acabades les proves tornin Al Triangle... Jo crec que aniran de pet al "SOPLETE".
Vostre.
Lluís.
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Sunday 07/02/2010 16:36
by jsantos233
A veure....
Els cotxes que hi ha al viaducte son els mateixos que hi son a les cotxeres de zona franca?
Per les imatges jo puc veure que el que es va veure per la Barceloneta es el mateix que es veu a les fotos de la cotxera de zona franca(els dels graffitis).
La foto del viaducte, al que es pot veure el frontal, obviament no es el mateix. No sé si el que no es pot veure el frontal es el que té els graffitis...
A més El LLop ha dit que hi havien dos unitats motors al triangle...entenc que ho va comprovar després de que la del graffiti estigués per la barceloneta?
A tot això el remolc segueix dessaparegut
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Sunday 07/02/2010 23:34
by BCN2008
jsantos233 wrote:Els cotxes que hi ha al viaducte son els mateixos que hi son a les cotxeres de zona franca?
Són els mateixos. Ahir hi eren aquests a dins de la cotxera, però no hi havia cap a tot el viaducte.
El que no entenc és perquè els van fer entrar per el viaducte, tenint una meravellosa via d'accès a les cotxeres a la part d'abaix d'aquestes.
Qui vulgui anar a veure'ls, són a dins de la cotxera de la L10 a la Zona Franca, a la planta baixa. No s'hi pot entrar, pero es poden veure fàcilment des del carrer A, només cal netejar una mica el vidre.
De pedra!!!
Posted: Monday 08/02/2010 22:07
by megapauer
Del fòrum de Skyscrapercity.
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Tuesday 09/02/2010 2:49
by Jordi Freixas
Tinc un dubte. Com els mouen d'un lloc a l'altre? Disposen 'alguna locomotora de maniobres o similar?
Re: Un 1100 per la Barceloneta!
Posted: Tuesday 09/02/2010 17:55
by Miquel
Jordi Freixas wrote:Tinc un dubte. Com els mouen d'un lloc a l'altre? Disposen 'alguna locomotora de maniobres o similar?
Aixó es obvi, ja que no hi ha catenària, però, també podrien ferl-os anar amb tracció a Sang.