Page 3 of 4

Posted: Thursday 30/11/2006 23:11
by BCN Término
Home, serveixi o no aquesta manguera per alimentar al tren, que no ho se, titllar aquest sistema de "presa de corrent aerea" no em sembla correcte, i més tenint en compte que les pinces alimenten directament al frotador del tercer carril, i que aixó que veiem no es cap catenària.

Sigui com sigui, la mesura de seguretat per evitar accidents als tallers i cotxeres es força curiosa.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.

Posted: Sunday 04/02/2007 20:48
by BRILL 18
Torno a treure a la llum aquest fil, sense anim de crear mes polemica, unicament, per curiositat, adjunt una foto publicada a la web de j mora, on es pot veure el curios sistema de presa de corrent als Tallers de Sta Eulalia per la serie 400, també s'observen els frotadors sense cap contacte amb tercer rail

Posted: Sunday 04/02/2007 21:29
by Jordilar
Hi ha algo que no em cuadra: el peu de la foto diu que es Can Boixeres :?

Salut,

Posted: Sunday 04/02/2007 21:45
by metring
Bastant estrany. Però hi ha una via d'ample ibèric allà, o no?

Posted: Monday 05/02/2007 7:00
by El LLOP
Hi han dues possibilitats:
1) que hi ha un error i on diu Boixeres hauria de dir Sagrera
2) que de veritat sigui boixeres, de quan van portar els 400 a desguaçar, el que explicaria la falta del 3er. carril.

Posted: Monday 05/02/2007 10:47
by Jordilar
Em decanto per la possibilitat del error en el peu de foto, doncs els trens que es veuen estan en molt bon estat i a les cotxeres no hi havia 3r carrir per seguretat.

Salut,

Posted: Monday 05/02/2007 10:59
by faristol
Jo diria que es un error del peu de foto, a can boixeres hi han vies de ample iberic? perque el tren sembla "encarrilat".

Posted: Monday 05/02/2007 11:31
by Mortadel·lo
el 100 no està/havia estat a Can Boixeres?

Posted: Monday 05/02/2007 14:20
by Jordilar
Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.

Salut,

Posted: Monday 05/02/2007 19:15
by BRILL 18
No m'havia fixat en el peu de foto, pero crec que deu ser un error, son las cotxeres de Sta Eulalia ó Sagrera, totes les fotos que he vist dels 400 a Boxeres, estan evidentment per manda devia ample iberic fora de carril
Adjunto altre foto dels 400 a Boxeres, publicada a la WEB de J Mora

Posted: Monday 05/02/2007 19:25
by BCN Término
També sense ànim de cap polèmica.

Si bé veig clarament que no hi ha tercer carril, el que no veig es el curiós sitema d´alimentació. L´unica cosa que aprecio son tuberies, probablement per evacuar les aigües pluvials de la coberta de les cotxeres.

EDITO:

En canvi en aquesta altra foto (http://cv.uoc.es/~jmora/modelos/img_metro/s400_20.jpg), que es veuen els cables que es pinçaven als frotadors del tercer carril per moure el material dins la cotxera.

Salutacions.

BCN Término.

Alex Reyes.

A Can Boixeres...

Posted: Wednesday 07/02/2007 11:29
by JaMiRo!
Jordilar wrote:Está, pero a una nau a part construida expressament per ell. Per que surti d'aquella nau, la nau s'ha de desmontar. A dins també hi ha un tranvia de caballs.
Si bé el 99'99% dels empleats de dissabte de la cotxera desconeixen la seva existència (la del 100 i el tramvia conservats a Can Boixeres)... :(

Falta de frikisme metrero o bé bons dissimuladors? :D

Posted: Friday 09/02/2007 19:51
by EDC
RESPECTO A LA FOTO YO DIRIA QUE EL NUMERO EN CONCRETO NO ES UN 4 SINO UN 6, DE LA SERIE 600

Posted: Friday 09/02/2007 20:03
by EDC
LA TOMA DE CORRIENTE LA TOMABAN DESDE ESA CAJA A TRAVES DE UNA CLAVIJA Y EL CABLE HACIA UNA LINEA AEREA.

LA PALANCA QUE SE VE ES UN COMMUTADOR DE 3 POSICIONES:
TUNEL, DESCONECTADO Y COCHERA

Posted: Friday 09/02/2007 20:13
by EDC
SIENTO NO PODER ENVIAROS LA FOTO, YA QUE NO ME LO PERMITE.
SI PODEIS AYUDARME AL RESPECTO OS LO AGRADECERIA, O ALGUNA DIRECCION DE CORREO Y OS LA HAGO LLEGAR PARA QUE LA PODAIS INTRODUCIR.

RESPECTO A LA INFORMACION LA TENGO DE BUENA MANO, YA QUE MI ABUELO FUE MOTORISTA 42 AÑOS EN LA LINEA 1....

AUN RECUERDA COSAS!!!

Posted: Friday 09/02/2007 20:26
by metring
Ostras, tantos años en la línea 1...la de cosas que tendrás para explicar!!!!
Para colgar la foto, cómo lo has intentado hacer?

Posted: Friday 09/02/2007 20:38
by EDC
Me parece que no me lo permite por capacidad de foto, pero lo voy a intentar de nuevo.

Teneis que disculparme, soy nuevo en esto

Posted: Saturday 10/02/2007 20:49
by metring
Ahora si funciona! Debía ser eso, que la foto pesaba demasiado. Dices que es un 600? En esa perspectiva, cuesta un poco ver la serie, tienes alguna foto que se vea más trozo de tren?

Posted: Saturday 10/02/2007 21:12
by Jordilar
Lo de la foto es un 400 en estado actual. De 600 no se conserva ni uno.

Un saludo.

Posted: Saturday 10/02/2007 21:13
by metring
Ni de quan es van aprofitar per FGC? :(