Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
El LLOP wrote:hi ha accés a peu des de l'estació de Sagrada Família L5 fins a Gaudí. No cal trepitjar la via, ni per descomptat fer servir un tren.
I per tant des de Sagrada Família L2 fins a gaudí. Ja ho tenim: viatge en el 300 de La Pau a Sagrada Família per un túnel en servei que no té ni 15 anys, excursió a peu per andanes i algun passadís vetat al gran públic per arribar a una andana sense tren.
Es podia haver passat per la Via Laietana, es podia haver agafat algun ramal d'enllaç, es podia haver arribat a Gaudí en tren... Però no, han preferit retallar el recorregut que ja es va fer l'any passat a canvi de dur la gent a una estació que, de totes les estacions abandonades, és potser la menys interessant. Quina llàstima.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Serà el segon cop en 14 anys des de la seva restauració, que aquest tren fa un viatge per públic general (i el primer en què ho fa amb "moltíssim" públic general). Sapiguem valorar allò que tenim.
El LLOP wrote:hi ha accés a peu des de l'estació de Sagrada Família L5 fins a Gaudí. No cal trepitjar la via, ni per descomptat fer servir un tren.
I per tant des de Sagrada Família L2 fins a gaudí. Ja ho tenim: viatge en el 300 de La Pau a Sagrada Família per un túnel en servei que no té ni 15 anys, excursió a peu per andanes i algun passadís vetat al gran públic per arribar a una andana sense tren.
Es podia haver passat per la Via Laietana, es podia haver agafat algun ramal d'enllaç, es podia haver arribat a Gaudí en tren... Però no, han preferit retallar el recorregut que ja es va fer l'any passat a canvi de dur la gent a una estació que, de totes les estacions abandonades, és potser la menys interessant. Quina llàstima.
Doncs al C.A., van dir que sortiria per la L4, i així s'hauria pogut veure Correus o "Banco". Clar que en el cas de la primera, hauriem passat per la via que no dóna a l'andana antiga...
Platanito wrote:Es podia haver passat per la Via Laietana, es podia haver agafat algun ramal d'enllaç, es podia haver arribat a Gaudí en tren... Però no, han preferit retallar el recorregut que ja es va fer l'any passat a canvi de dur la gent a una estació que, de totes les estacions abandonades, és potser la menys interessant. Quina llàstima.
Doncs al C.A., van dir que sortiria per la L4, i així s'hauria pogut veure Correus o "Banco". Clar que en el cas de la primera, hauriem passat per la via que no dóna a l'andana antiga...
Extracte de l'acta del C.A.:
A veure, evidentment el fet que es faci la sortida ja és una bona notícia, però el tema és que el recorregut anunciat (que pel que veig incompleix el que es va dir al C.A., cosa que si es fa per motius tècnics almenys fóra un detall que us ho comuniquessin) li treu tot l'interès al recorregut en si mateix, quedant-se en la repetició a mitges del viatge de l'any passat (de la part menys interessant, ja que ni tan sols es passarà pels primers túnels fets amb tuneladora a Barcelona) i la visita, això sí, a l'estació de Gaudí.
Pensant-ho bé, el fet que l'accès es faci per terra permetrà veure més que la simple arribada amb el tren a l'andana. Però no sé, queda un regust com d'ocasió perduda... De veritat, m'estimaria més que els usuaris que ho volguessin poguessin sortir al carrer a l'av. Gaudí i anar tirant cap a casa. Ens farien un gran favor als que no tenim cotxe i vivim a l'extrem sud de la ciutat. En aquest cas encara m'hi apuntaria. Però per quedar-me tirat a La Pau i haver de buscar un taxi o enllaçar nitbusos, millor em quedo a casa.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Clar, però com que allò era el 12 de gener i era la proposta, sembla clar que en el camí de la proposta fins a l'aprovació ha sofert retalls (curiosament en paral·lel a d'altres "retalls" més cèlebres que han tingut lloc en un àmbit molt més ample
Sembla que de moment, pel que sigui, no fa gràcia tornar a provar amb passatge general l'enllaç entre línies.
Imagino que ja ho explicaran al Consell Assessor. Pensem que hi ha un segon viatge al maig, i qui sap si la cosa pot anar evolucionant...
Segueixo dient que a la revista Hora Punta d'aquest mes d'abril confirma que el viatge és per la L4.
Per altra banda, persones que conec de l'associació de jubilats del metro de Gaudí, m'han comentat que el passadís d'enllaç entre l'estació de la L2 de Sagrada Família i Gaudí està ple de porqueria i brutícia, i que, si es fa servir, caldria una neteja a fons.
la primera notícia que vaig tenir del viatge feia referència a un recorregut de L4-Maragall-Gaudí amb el 300 i parada tècnica a Correos. Després vaig llegir l'altre recorregut i no vaig saber que pensar. La persona que em va dir el primer recorregut em mereix tota la confiança, no així les altes "jerarquies" de l'empresa, que son les que decideixen. Ara bé, veient la comunicació que s'ha donat, amb informacions gens clares, tampoc ser que pensar. Em sembla que només podrem sortir de dubtes el dia 14.
Entre les estacions de Sagrada Família L2 i Gaudí no hi ha cap passadís. El que hi ha entre Sagrada Família L5 i Gaudí ja et dic ara que de brut res, ja que la primera part son cambres tècniques de l'estació que es fan servir i la resta, on s'han fet obres recentment (a la associació de jubilats els hi han fet unes dependències que deu ni do) i com a màxim hi ha pols. A més, ja fa dies que s'estan fent treballs d'adequació de l'enllumenat i les instal.lacions de cara a la circulació del 300.
A ver si en TMB se ponen de acuerdo e informan como es debido, porque a este paso cuando me presente en La Pau el 14 lo único que me voy a encontrar son unos cuantos lolailos tocando la guitarra al fresco.
També pot ser que estiguin dient "La Pau-Sagrada Família L2" perque hagin vist sobre el plànol que hi ha aquest trajecte directe, i que en realitat el recorregut sigui per L4 i l'enllaç de Maragall...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Pere wrote:Un correu electrònic del consell assesor que he rebut fa poca estona em confirma que el viatge és via L4 i L5.
M'autocito per dir-vo's que la mateixa persona que m'havia informat que seria per L4 i L5 ara em diu que tampoc ho ha pot saber del cert, així que seguim amb el dubte
Perdoneu de nou que us hagi estat confonent tant amb els últims missatges, però ja us puc dir que la Carmen Bailen (alguns la coneixereu), m'ha confirmat que el viatge és entre La Pau L2 i Sagrada Família L2, i l'accés a Gaudí es farà amb un 5000 des de Sagrada Família L5.
sí, el viatge amb el 300 passant per Correos, el forat del túnel altrament anomenat "Banco", l'antiga Bifurcació i l'enllaç a Maragall hagués estat esplèndid. Però crec que ho fan per curar-se en salut.
Pel que fa al tema del 5000 per anar a Gaudí, tinc els meus dubtes. Perdre una nit de manteniment (que ja ni han poques) per mantenir la tensió connectada per un tren amb un recorregut de ¿40 metres? em sembla excessiu, i més tenint en compte que a gaudí s'hi pot accedir caminant. Però si es així, es per llogar-hi cadires..