Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Posted: Thursday 19/05/2011 19:23
Està molt bé aixo de la R8 peró sense estació a Santa Perpetua Can Folguera :S?
El projecte del túnel per a la línia de Vilanova està llest per ser licitat quan es vulgui.BCN2008 wrote:Jo dubto que això es faci mai... A ADIF no crec que tinguin planejat desfer el nus que hi ha fet a la sortida sud de Sants, i sense els convenients túnels no es pot fer, a no ser que es facin uns quants canvis d'agulles que no serien ni pràctics ni factibles per la quantitat de trens que hi passa.
Sí i no. És un intercanviador de totes totes. Sols hi ha 200 metres de distància i es pot transbordar amb bitllet senzill sense restar viatge. Però no està assenyalat com ho està el de Volpelleres,tot i que en aquest hi ha el triple de distància.Pe Jorba wrote:(Que jo sàpiga -potser vaig equivocat-, si véns de Terrassa, de Manresa -via R-4- o de Lleida -via R-12-, per anar a St.Celoni o a Girona no pots fer transbord a la mateixa estació de Montcada: hauràs de caminar uns centenars de metres pel centre de Montcada per anar a trobar l'estació de la línia 2. (Intento puntualitzar el que afirmava josep_serre: "Per anar de St. Celoni a Terrassa no s'ha de passar pel centre de Barcelona. El transbord es pot fer a Montcada", escrivia josep _serre. ¿Estic equivocat?))
Perdoneu, m'he equivocat de bastant... em referia a la bifurcació que hi ha sota l'avinguda de Roma, on el tunel que va cap a Pl. Catalunya passa sota el que va cap a Passeig de Gràcia.victorcasta wrote:El projecte del túnel per a la línia de Vilanova està llest per ser licitat quan es vulgui.BCN2008 wrote:Jo dubto que això es faci mai... A ADIF no crec que tinguin planejat desfer el nus que hi ha fet a la sortida sud de Sants, i sense els convenients túnels no es pot fer, a no ser que es facin uns quants canvis d'agulles que no serien ni pràctics ni factibles per la quantitat de trens que hi passa.
Una millora?Mako448 wrote:Increïble No m'ho esperaba per res del món aixó.Una millora importantísima,ara bé aixó haurà de vindrè acompanyat de fer aturar tots els trens de l'R11 a Granollers-Centre per tal de facilitar l'enllaç dels estudiants de la UAB que venen de Girona.Una millora importantísima pel Baixtrainman wrote:Del twitter de TES leo que la nueva línea R8 Martorell-Granollers comenzará a funcionar el 26 de junio.
Llobregat i els dos vallesos,els dos penedesos,i fins i tot per Girona i Tarragona.
Això sí, i ja era hora, però al mateix temps, no s´obre l´estació de Baricentro, ni la de Santa Perpètua-Can Folguera, que pot ser que siguin una mica necessàries per millorar la cosa dels transports, no creieu?I podrem passar amb tren pel baixador del Baricentro.En definitiva per primer cop és posarà en servei de viatgers el tram Cerdanyola Universitat-Mollet Sant Fost,fins ara nomès per mercaderies.
I els que venen de la costa i ara no han de fer més d´un transbord a Sants o Arc de Triomf????liniadelRipollés wrote:La nova configuració de Rodalies és del tot coherent, fins i tot el començament de l'R7 a Sant Andreu atès que els usuaris del centre de Barcelona poden agafar FGC per anar a Rubí, Sant Cugat i UAB.
Cert...Una gran notícia la nova R8, tot i que ja he fet arribar l'observació a la Generalitat que tots els trens de la línia de POrtbou s'hauran d'aturar a Granollers-Centre, per tal de facilitar que els estudiants gironins de la UAB puguin accedir-hi més comodament.
437.001 wrote: Jo, francament, ho veig un nyap com ua catedral, i treure opcions de viatge directe a la gent quan no calia.
Home, si t´has llegit el prospecte el que fan és treure accessibilitat a la costa (a tota, de Tordera fins més al sud de St.Vicenç de Calders), forçant-la a fer un transbord de més que fins ara, a gent del centre de BCN que vagi a St.Cugat o Rubí però no els vagi millor FGC (que n´hi ha), al corredor del Baix Llobregat que segueix havent de passar per BCN per anar a Rubí, St.Cugat o la UAB (o transbord a Castellbisbal), i finalment no es millora la freqüència de la línia (un tren per hora).josep_serre wrote:Fins que no veiem com queden els horaris realment no tenen massa sentit aquest tipus d'opinions.
437.001 wrote: Jo, francament, ho veig un nyap com ua catedral, i treure opcions de viatge directe a la gent quan no calia.
Gran esforç? QUIN GRAN ESFORÇ han fet Renfe i la Generalitat (tripartita o de CIU, o de la Bíblia en vers) per que la gent hagi de fer MENYS esforç per tenir millor transport?Pere wrote:Tampoc cal veure com una massacre el fet que la R7 quedi limitada a Sant Andreu Arenal, molt d'aquest passatge ja feia ús d'FGC fent el transbord Pg de Gràcia-Provença per accedir a Sant Cugat, Rubí i l'Autònoma, tampoc trobo que sigui un gran esforç fer transbord entre la R4 i R7 a Cerdanyola del Vallès.
Crec que BCN és l´únic lloc on voleu menys rodalies de les que teniu... entre els que volen tancar Sant Andreu Arenal, FGC fent parar la línia d´Igualada I Manresa a cada baixador entre Martorell i BCN, ara tu vols retallar a més no poder la R7... no ho entenc. Gens.Potsé seria més eficient crear una llençadora cada 5-10 minuts entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola del Vallès per fer l'enllaç entre la R8 i la R4 que no pas fer un tren cada 30 minuts entre St Andreu Arenal i l'UAB.
Crec que estàs deformant les coses que s'estan dient, retallar els trens de la línia R7 no és tenir menys trens, és tenir-ne més ja que permet millorar el servei de les altres línies, de fet fins on jo sé el propi Adif estava interessat en què fos així, per tant és justament el contrari del que estàs dient.437.001 wrote:Gran esforç? QUIN GRAN ESFORÇ han fet Renfe i la Generalitat (tripartita o de CIU, o de la Bíblia en vers) per que la gent hagi de fer MENYS esforç per tenir millor transport?Pere wrote:Tampoc cal veure com una massacre el fet que la R7 quedi limitada a Sant Andreu Arenal, molt d'aquest passatge ja feia ús d'FGC fent el transbord Pg de Gràcia-Provença per accedir a Sant Cugat, Rubí i l'Autònoma, tampoc trobo que sigui un gran esforç fer transbord entre la R4 i R7 a Cerdanyola del Vallès.
Crec que BCN és l´únic lloc on voleu menys rodalies de les que teniu... entre els que volen tancar Sant Andreu Arenal, FGC fent parar la línia d´Igualada I Manresa a cada baixador entre Martorell i BCN, ara tu vols retallar a més no poder la R7... no ho entenc. Gens.Potsé seria més eficient crear una llençadora cada 5-10 minuts entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola del Vallès per fer l'enllaç entre la R8 i la R4 que no pas fer un tren cada 30 minuts entre St Andreu Arenal i l'UAB.
O sí si permet treure transbords en el túnel urbàUna millora?
Sí però no per BCN.
Molt bé però en aquest cas l'alternativa és FGC, l'ús de Rodalies per anar a Barcelona des d'aquestes estacions és mínimSerà millora pels dos Vallès? Rubí i Sant Cugat estan al Vallès, i ells el que volen és més freqüència per anar a BCN, no un tren per hora com des que van retallar.
Els que no agafin un tren que acabi a l'estació de França podran fer transbord a Montcada i ReixacSerà millora pels dos Penedès? Només per l´Alt, L´Arboç i El Vendrell, no pels usuaris de la R2 que vagin a la UAB, St.Cugat ni Rubí, que hauran de fer un transbord de més.
Serà millora pel Maresme? Cap ni una, un transbord de més.
Sí, perquè millorarà la regularitat dels trensSerà millora per BCN que els trens de la R7 surtin de St.Andreu Arenal? NO.
Molt bé, però per alguna cosa es comença.No hagués estat millora de veritat perllongar la R7 des de l´Hospitalet fins a Granollers-Centre via Molins-Rubí-Mollet St.Fost, i amb freqüència de 30 minuts en tot el seu recorregut?
Crec que no té res a veure.O potser l´augment del pas dels R4 entre Terrassa i BCN és per fer oblidar el retard de les obres de FGC a Sabadell i Terrassa?
Com he dit en un altre missatge això ho podrem valorar quan tinguem la malla, fins ara els R3 estan ficats a la malla amb calçador la qual cosa és el que condiciona el seu funcionament i capacitat.I com volen fer quadrar la malla, si a la punta hi haurà un tren cada 4 minuts de la R1 o la R4 entre Arc de Triomf i l´Hospitalet si a més hi hem d´afegir els R3?
Torno a dir que fins que no estigui en funcionament no ho podrem valorarJo, francament, ho veig un nyap com una catedral, i treure opcions de viatge directe a la gent quan no calia.
El baixador del Baricentro no està en cap pla de posar-lo en servei, Santa Perpètua Can Folguera és allà no sé com està ara però suposo que força acabada, per alguna cosa es comença.Això sí, i ja era hora, però al mateix temps, no s´obre l´estació de Baricentro, ni la de Santa Perpètua-Can Folguera, que pot ser que siguin una mica necessàries per millorar la cosa dels transports, no creieu?
A això em referia, senyors...davidbarna wrote:Precisament avui he fet el trajecte de l'R7 de Sants a Cerdanyola-Universitat. Reconec que és un tren que sol anar força buit bona part del dia, llevat del tram que va de Cerdanyola a la UAB. Ara bé, depen de com facin el transbordament pot ser una invitació a deixar d'anar amb la Renfe. I coneixent als buròcrates d'Adif i assimilats molt em temo que em queden poques setmanes d'agafar aquesta línia