Vinga, per a que no hagueu de clicar d'una a una les línies a l'enllaç, i comparem amb com estava previst al principi, informació del missatge inicial d'aquest fil
http://www.novaxarxa.cat/
LÍNIA B1
(Fora D's! Total, com a Barcelona no fan servir la B, per què no fer-ho?)
Apropa a les estacions de metro de Fondo (Santa Coloma de Gramenet), Pompeu Fabra (Badalona) i de Rodalies RENFE a Badalona.
Millora l’interval de pas, que ara serà de 12 minuts.
En els extrems del recorregut connecta amb quasi totes les línies urbanes i interurbanes d’autobús.
LÍNIA B2
És nova.
(o si, però no, però és una línia capada... )
Manté bona part del recorregut de l’antiga línia B22.
Connecta amb les estacions de metro de La Salut i Pompeu Fabra.
Dóna servei a l’hospital Esperit Sant.
El recorregut que fa l’antiga B22 dins de Barcelona desapareix i queda atès amb el metro.
LÍNIA B3/ B33
(que havia de ser BD33, cosa de la nomenclatura, que tenia masses caràcters).
La línia B3 s’adapta a l’arribada del metro a Pompeu Fabra.
Reforça la connexió amb Pompeu Fabra dels barris no servits pel metro.
Prolonga el recorregut fins a Guixeres.
La nova línia B33 fa el mateix itinerari que la B3 en el seu tram central.
L’interval de pas en el tram comú és de 7,5 minuts.
LÍNIA B4/ B44
(inicialment, BD44)
La línia B4 s’adapta a l’arribada del metro a Pompeu Fabra.
Se’n modifica parcialment el recorregut i arriba fins a Mas Ram.
La nova línia B44 fa el mateix itinerari que la B4 en el seu tram central.
L’interval de pas en el tram comú és de 7,5 minuts.
LÍNIA B5
Es manté com a bus de barri.
Ara arriba fins a l’hospital Esperit Sant.
La línia acosta l’usuari al nou CAP del Progrés-Raval (això està bé)
LÍNIA B6
Deixa de ser directa i farà totes les parades del recorregut fins a Can Ruti.
Es prolonga fins a l’estació de Rodalies de RENFE.
En el tram comú amb la línia B26, l’interval de pas és de 5,5 minuts.
LÍNIA B7
Canvia el seu origen i final i es trasllada a Martí Pujol.
L’interval de pas és de 30 minuts.
LÍNIES B8 I B9 (
les que s'havien d'anomenar CIRC.1 i CIRC.2, noms massa llargs i amb reminiscències pallasíls)
Són dues noves línies urbanes de Badalona amb un recorregut circular.
Connecten els barris de Bonavista, Morera i Bufalà, el CAP de Dr. Robert, el centre ciutat i el metro de Pompeu Fabra.
LÍNIA B12
Manté l’itinerari actual per la carretera de Montcada fins a Can Ruti i dóna servei a Can Vilaró.
En arribar a Can Ruti absorbeix el recorregut circular que fa la línia BD0.
LÍNIA B14
Es manté sense canvis de recorregut ni horaris.
LÍNIA B15
Es prolonga fins a Pl. de la Vila i fins a Montigalà i cobreix el barri Llatí.
Recupera el recorregut per l’Av. Caritg i cobreix els barris de Sistrells, La Pau i Lloreda.
LÍNIA B17
Millora l’interval de pas.
Cobreix el lateral de l’autopista.
A Santa Coloma la línia circula per Rambla Fondo fins a l’estació del metro.
LÍNIA B18
Línia interurbana entre Santa Coloma i Montcada que segueix la Ctra. de la Roca.
A la Pl. de la Vila connecta amb el metro i 11 línies de bus.
A Montcada enllaça amb la línia R2 de Rodalies de RENFE.
LÍNIA B19
No canvia l’itinerari.
Els dies feiners passarà cada 15 minuts en lloc de cada 30.
També donarà servei els dies festius.
Millora la connexió de Santa Coloma i els barris del nord de Badalona amb Can Ruti i el metro a Fondo.
LÍNIA B20
(al final, no s'ha perdut el nom, el que sí desapareix, el de B21)
Es fusiona amb la B21 per formar una sola línia.
Augmenta la freqüència de pas.
Garanteix la connexió de Santa Coloma amb Barcelona.
Amplia la cobertura de Sant Adrià del Besòs i serveix el nou barri de La Catalana.
LÍNIA B23
Es manté sense canvis de recorregut ni horaris.
LÍNIA B24
No modifica el recorregut.
Els dies festius millora la freqüència de pas de 60 a 30 minuts.
LÍNIA B25
No modifica el recorregut.
Millora la freqüència de pas per adaptar-se a l’arribada del metro al centre de Badalona.
LÍNIA B26
Manté el seu recorregut, amb algun petit canvi.
Es coordina amb la B6, que en part fa el mateix recorregut entre l’estació de Rodalies de Badalona i Can Ruti.
En el tram comú l’interval de pas és de 5,5 minuts.
LÍNIA B27
No experimenta canvis en el recorregut i millora l’interval de pas de 12 a 10 minuts.
Coordinada amb la B17, en el tram comú entre el centre de Badalona i Can Ruti, dóna servei cada 5 minuts.
LÍNIA B29
No modifica el recorregut i millora el servei els dies festius.
LÍNIA B30
Manté el servei habitual i simplifica el recorregut.
Enllaça els municipis de Santa Coloma, Sant Adrià, Badalona, Montgat i Tiana.
Coordinada amb la línia B31, entre el barri del Manresà de Badalona i la Pl. de la Vila de Santa Coloma de Gramenet, ofereix un interval de pas de 10 minuts.
LÍNIA B31
No experimenta canvis ni en el recorregut ni en l’interval de pas.
Coordinada amb la línia B30, entre el barri del Manresà de Badalona i la Pl. de la Vila de Santa Coloma de Gramenet, ofereix un interval de pas de 10 minuts.
LÍNIES B34 I B35
La línia TM es desdobla per formar les línies B34 i B35
(les que havien de dir-se TM1 i TM2, inicialment).
Fan un tram comú entre el centre de Tiana i Montgat; després se separen per arribar la B34 a El Carmelità i la B35 a Can Gaietà.
En el tram comú la freqüència de pas que ofereixen és de 20 minuts.
LÍNIA B80 (Antiga línia 800)
(Aquesta i les següents tres, en principi mantenien el nom).
Es manté sense canvis de recorregut ni horaris.
LÍNIA B81 (Antiga línia 801)
Es manté sense canvis de recorregut ni horaris.
Connecta els barris de Ribera Alta, Cementiri Vell, Fondo, Santa Coloma i Raval.
LÍNIA B82 (Antiga línia 802)
Es manté sense canvis de recorregut ni horaris.
LÍNIA B83 (Antiga línia 803)
Amplia el seu recorregut pel barri de Guinardera i el connecta al de Singuerlín.
LÍNIA B84
(La que s'havia de nomenar SC4)
Fa el recorregut que feia la línia B18, fins al cementiri de Santa Coloma.
Els festius a la tarda, quan tanca el cementiri, retalla el recorregut fins a la rotonda de Can Zam.