Ferrocarrils crearà semidirectes al Bages i l´Anoia el 2012

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Sagrerenc
N9
N9

Re: Ferrocarrils crearà semidirectes al Bages i l´Anoia el 2

Post by Sagrerenc »

Crear un traçat alternatiu entre Sant Vicenç dels Horts i Barcelona és ciència-ficció. Trobo que seria molt més interessant posar semidirectes a l'R4 (els que van a Sant Vicenç de Calders cada hora), que fins a Martorell-Centre parin només a l'Hospitalet i Cornellà, i coordinar els horaris amb els R5 i R6. Es podria anar d'Igualada a Pl. Catalunya en menys de 1h30'.
Guigui
Administrador

Back to topic!

Post by Guigui »

Com que ens estem desviant clamorosament del tema del fil, i endemés, alguns foraires ja han posat l'enllaç a fils més adients, faig un crit a l'ordre.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
alf
N6
N6

Post by alf »

Sagrerenc wrote:Crear un traçat alternatiu entre Sant Vicenç dels Horts i Barcelona és ciència-ficció. Trobo que seria molt més interessant posar semidirectes a l'R4 (els que van a Sant Vicenç de Calders cada hora), que fins a Martorell-Centre parin només a l'Hospitalet i Cornellà, i coordinar els horaris amb els R5 i R6. Es podria anar d'Igualada a Pl. Catalunya en menys de 1h30'.
sigo en este foro:

http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 93#p209793
gatvell
N8
N8
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural

VIatge amb un R50

Post by gatvell »

Dimecres vaig agafar l'R50 de les 19:41.

La sorpresa inicial es que la primera estació, Magòria-La Campana, on no havia de parar, hi va parar. La resta es va saltar les parades que estableix l'horari.
A les parades de l'Aeri de Montserrat i Castellbell el tren no es va aturar però va passar molt a poc a poc.
En arribar a Monistrol ho va fer en l'horari habitual pel creuament de trens, arribant a Manresa a l'hora d'un R5.

L'estalvi de temps? Els cinc minuts de diferència que hi ha de sortir a les 19:41 en comptes de les 19:36. O sigui, res.

Molt decepcionant.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
UT596001
N10
N10

Re: VIatge amb un R50

Post by UT596001 »

gatvell wrote:Dimecres vaig agafar l'R50 de les 19:41.

La sorpresa inicial es que la primera estació, Magòria-La Campana, on no havia de parar, hi va parar. La resta es va saltar les parades que estableix l'horari.
A les parades de l'Aeri de Montserrat i Castellbell el tren no es va aturar però va passar molt a poc a poc.
En arribar a Monistrol ho va fer en l'horari habitual pel creuament de trens, arribant a Manresa a l'hora d'un R5.

L'estalvi de temps? Els cinc minuts de diferència que hi ha de sortir a les 19:41 en comptes de les 19:36. O sigui, res.

Molt decepcionant.
Jo el mateix dia vaig sortir amb el de les 17.41 i vàrem sortir amb 3 minuts de retard ja que el L8 que sortia davant nostre va sortir tard. Afegir, a més, que vàrem anar a pas de tortuga de l'Hospitalet a Almeda ja que hi havia problemes al túnel, parades al túnel incloses, vaig veure personal de FGC inspeccionant el túnel. Tot i així, a partir de Sant Boi, d'on vàrem sortir amb uns 5 minuts de retard, el maquinista va apurar el que va poder la infraestructura i ens vàrem plantar a l'hora a Monistrol.

Dir que quatre viatgers que anaven a Molí Nou-Ciutat Cooperativa (ara la megafonia diu el nom sencer) van tenir premi. I tant a Magòria com a Martorell Enllaç la cara de la gent que veia que no parava el tren (sobretot a Martorell) era impagable. Curiosament ningú va protestar perquè no es parés a Castellbell, i a l'hora que vàrem passar no hi havia ningú esperant el tren.

Afegir que després vaig fer el R60 de Martorell-Central a Masquefa. Hi havia viatgers que s'en van adonar que posava R60 enlloc de R6 i de seguida ho relacionaran amb el caràcter "semidirecte" d'aquest tren. A Martorell Enllaç es repeteix l'escena de viatgers que pretenien agafar el tren i veuren amb cara de sorpresa que no s'atura. No em va semblar veure viatgers que anessin a La Beguda o Can Parellada que es trobessin per sorpresa que el tren que havien agafat no hi parava.

I per l'últim, baixar nota a FGC perquè no s'ha actualitzat la cartelleria de les estacions on s'aturen els R50 i R60, els teleindicadors més antics de bombetes no reconeixen aquests trens. En canvi, les pantalles de Barcelona-Plaça Espanya, Sant Boi i Monistrol de Montserrat sí estan configurades correctament i la megafonia els anuncia correctament. Ara, tindran tot el mes d'agost per actualizar la cartelleria de les estacions amb calma doncs no circularan, però que no els hi agafi setembre amb els deures per fer...
Miquel
Administrador

Re: VIatge amb un R50

Post by Miquel »

UT596001 wrote: I per l'últim, baixar nota a FGC perquè no s'ha actualitzat la cartelleria de les estacions on s'aturen els R50 i R60, els teleindicadors més antics de bombetes no reconeixen aquests trens. En canvi, les pantalles de Barcelona-Plaça Espanya, Sant Boi i Monistrol de Montserrat sí estan configurades correctament i la megafonia els anuncia correctament. Ara, tindran tot el mes d'agost per actualizar la cartelleria de les estacions amb calma doncs no circularan, però que no els hi agafi setembre amb els deures per fer...
He entrat a FGC a a Almeda i n'he sortit a Plaça Espanya, només he tingut constància de l'existència d'aquestes dues línies al quadre d'horaris i al termòmetre de les 213, que per cert han actualitzat força enllaços d'autobus i ara entre els adhesius per l'R50, R60, els busos, la de l'R4 i R8 i l'Aeri tancat els termòmetres semblen un mural d'adhesius, no em queixo pas d'això, tot al contrari, sempre estic a favor de la informació actualitzada, però m'ha sobtat veure'l farcit d'adhesius.

Comentar també que la megafonia anuncia correspondència a Gornal amb la R2, R2 Nord i R2 Sud, crec que l'han canviat fa poc, ja que diria que l'últim cop que hi vaig passar al juliol deien R2 i R10.
El metro de Barcelona amb motoristes!
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.fgc.cat/cat/index.asp

Modificació dels horaris de les línies S8 (Martorell Enllaç) i R6 (Igualada) a partir del dilluns 28 de gener

Podeu consultar els horaris concrets en els següents enllaços:

http://www.fgc.cat/downloads/avisos_fgc ... er2013.pdf

http://www.fgc.cat/downloads/avisos_fgc ... er2013.pdf
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”