Page 3 of 3

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Posted: Sunday 10/01/2016 10:37
by fgc113
M'agrada la proposta, però què fem amb els Civia?

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Posted: Sunday 10/01/2016 14:38
by sag470
Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Posted: Tuesday 12/01/2016 22:03
by Renfe451
sag470 wrote:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Posted: Thursday 14/01/2016 19:46
by ortegote
Renfe451 wrote:
sag470 wrote:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Tienes mucha razon en lo que dices pero referente al traslado de material, yo creo que no seria muy problematico.
Al finalizar el servicio del Viernes envias las 447 a Barcelona y los 463 a Donosti/santander piensa que muchas unidades descansan por que bajan las frecuencias no creo que se hiciera todo en un fin de semana pero creo que si se podria hacer.
Aunque estoy contigo que este cambio de material no es necesario actualmente.

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Posted: Wednesday 04/05/2016 13:30
by robertotlh
Renfe451 wrote:
sag470 wrote:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Estaven previstos un cinquè i un sisè lot de Civia, però l'última adjudicació de Renfe només contemplava trens d'AV. Així va la cosa. Els trens de transport de pobres no són prioritaris perquè no donen rendibilitat econòmica.