Re: Citelis i Heuliez híbrids (no-TMB) en proves per Barcelo
Posted: Sunday 16/12/2012 21:37
Aquí també parlen d'aquests busos: http://www.camionesclasicos.com/FORO/vi ... 70&t=22230
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Jo l'he vist fa poc més d'una hora, pujava per Granja Vella cap al Passeig Vall d'Hebron (fins a aquí tot normal, dons fa mesos que fa la línia 17), però en comptes de girar direcció Llobregat, ho ha fet direcció Besòs, no se on anava, ja que no s'ha posat dins de la Ronda de Dalt.Guigui wrote:Avui he vist l'Heuliez circulant per la Rambla de Guipúscoa. Fins aquí tot normal, però és que eren les 22.30 hores.
N'hi ha més d'un, o es que jo l'he vist ja direcció línia 44?jsantos233 wrote:Jo l'he vist avui a la Estació de Sants com sempre fent la 44. El vaig veure el 1 de maig a la via augusta també, prop de la estació de Gràcia de FGC, no sé quina línia feia. Pero vaja, era el dia del treball...
Las pruebas son de la propia Irisbus, pidieron permiso a TMB para simular las líneas 17 y 44, y poder estacionar sus buses en la campa del Triángulo. Intentan molestar lo menos posible, y las pruebas si son de la propia fábrica es de suponer que no las pagamos todos, como mucho TMB que aporta sus plazas, pero el gasoil, lo repostan en una Repsol de Santander / Fra Juniper Serra. Estos coches son diesel Euro6, a TMB ya no le interesa el diesel. De momento lo que es seguro es que llegarán a finales de año 5 híbridos Volvo 7900, 5 híbridos Irisbus Citelis, y más adelante 10 MAN Lion's Hybrid.Ismael_BCN wrote:Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
Jo sempre el veig a la línia 17 a totes hores, el que em pregunto es si no varien, canvien, afegeixen o treuen els bidons d'aigua, sempre veig l'interior tot igual.Landliebe wrote:Bon dia,
el blanc amb el darrera negre vist ultimament pel carrer València a l'alçada de Padilla - possiblement simulant recorregut del 44 -, també en diumnege vespre.
el passat dissabte mig matí vist també pujant Balmes quasi a l'alçada de Plaça Kennedy.
Yo lo he visto repostar combustible en la gasolinera que hay junto a la Ciutat Esportiva del Espanyol.pau5321 wrote:Las pruebas son de la propia Irisbus, pidieron permiso a TMB para simular las líneas 17 y 44, y poder estacionar sus buses en la campa del Triángulo. Intentan molestar lo menos posible, y las pruebas si son de la propia fábrica es de suponer que no las pagamos todos, como mucho TMB que aporta sus plazas, pero el gasoil, lo repostan en una Repsol de Santander / Fra Juniper Serra. Estos coches son diesel Euro6, a TMB ya no le interesa el diesel. De momento lo que es seguro es que llegarán a finales de año 5 híbridos Volvo 7900, 5 híbridos Irisbus Citelis, y más adelante 10 MAN Lion's Hybrid.Ismael_BCN wrote:Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
Sí, también utilizan esa gasolinera, tengo fotos de esos buses en esa gasolinera, ya ni me acordaba.scubydu wrote:Yo lo he visto repostar combustible en la gasolinera que hay junto a la Ciutat Esportiva del Espanyol.pau5321 wrote:Las pruebas son de la propia Irisbus, pidieron permiso a TMB para simular las líneas 17 y 44, y poder estacionar sus buses en la campa del Triángulo. Intentan molestar lo menos posible, y las pruebas si son de la propia fábrica es de suponer que no las pagamos todos, como mucho TMB que aporta sus plazas, pero el gasoil, lo repostan en una Repsol de Santander / Fra Juniper Serra. Estos coches son diesel Euro6, a TMB ya no le interesa el diesel. De momento lo que es seguro es que llegarán a finales de año 5 híbridos Volvo 7900, 5 híbridos Irisbus Citelis, y más adelante 10 MAN Lion's Hybrid.Ismael_BCN wrote:Al final los comprarán instalandoles bkb, y poniendoles asientos y cambiando su estetica para que se reconozcan que son de TMB, porque la gracia es que esos vehiculos tenerlos en pruebas nos cuesta dinero a todos y sin poder subirnos a ellos, porque el combustible no lo regalan y siempre en la 17 o 44 simulandolas, porque no simulan todas las lineas de TMB que se puedan porque asi podrian ver si se adaptan a todas las lineas, lógico que si.
Si simulaven la 43 i 44, ara faran l'H10? I/o el 143?albert28 wrote:Segueixen circulant i el veig sempre a l'alçada d'Avinguda Roma, sempre simulen la mateixes línies? I fins quan ho faran?
Se sap algo, els tornat a veure?m.h.t. wrote:Demà tots atents a veure què fan els Citelis en proves Faran l'H10 Si segueixen fent la 44, farà molta gràcia veure que la línia segueix viva a l'ombra i serà molt curiós.
Vist un dels Citelis en proves, mantenint encara la ruta del 44 (girant pel carrer Sant LLuc per incorporar-se a l'Avinguda Alfons XIII per arribar a l'Olímpic de Badalona.raulitinbcn wrote:Se sap algo, els tornat a veure?m.h.t. wrote:Demà tots atents a veure què fan els Citelis en proves Faran l'H10 Si segueixen fent la 44, farà molta gràcia veure que la línia segueix viva a l'ombra i serà molt curiós.