Re: Infraestructura ferroviària a Montcada
Posted: Monday 21/09/2015 19:25
Aquest si que és una anada d'olla increïble. Per 5 trens al dia que hi passen!Don Ramón wrote:[...] a soterramientos como el Balaguer.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Aquest si que és una anada d'olla increïble. Per 5 trens al dia que hi passen!Don Ramón wrote:[...] a soterramientos como el Balaguer.
Recorde que també es va demanar el soterrament a... Sant Guim de Freixenet!!!bigcoaster wrote:Aquest si que és una anada d'olla increïble. Per 5 trens al dia que hi passen!Don Ramón wrote:[...] a soterramientos como el Balaguer.
Per al teu coneixement, et diré que la PTP, malgrat que es presenta com independent, està directament relacionada amb Iniciativa per Catalunya. T'ho dic jo, que vaig tenir l'honor d'anar a les primeres sessions constitutives, cap allà a l'any 92. Normalment, no dic les coses per què sí.Don Ramón wrote:¿Que tendrá que ver la PTP con esto? ¿Ya tenemos que buscar algo para echar barro sin justificación alguna? La PTP es hasta donde yo sé una asociación independiente de los partidos políticos, y no tiene por qué tener nada que ver con lo que ICV opine sobre temas ferroviarios o de transporte público. Esto de "els amics de la PTP" y sugerir que tienen que decir algo al respecto me parece de la máxima ignorancia, como si entre ICV y la PTP tuviera que existir una connivencia y tuvieran que opinar sobre cualquier cosa que hace o dice ICV.WMD626 wrote:I els amics de la PTP què hi diuen?
Dicho lo cual, la PTP generalmente siempre se muestra favorable a la integración racional del ferrocarril en la trama urbana sin necesidad de soterramientos, y si en lugar de criticar gratuitamente leyeras un poco las propuestas de la PTP, como el Pla Tren 2014 o el Proyecto Tren 2020 sabrías que se han mostrado repetidamente contrarios a soterramientos como el de Montmeló, l'Hospitalet o Balaguer.
Pero vaya, ya esta uno acostumbrado a que en este país queremos verle lo malo a todo, haya o no justificación para ello. Así nos va.
El año 92 queda lejos. Hoy por hoy esa relación no existe. Las cosas cambian con el tiempo, que alguna vez haya estado ligada a ICV, hace más de 20 años, no tiene que significar que eso siga siendo así.WMD626 wrote:la PTP, malgrat que es presenta com independent, està directament relacionada amb Iniciativa per Catalunya. T'ho dic jo, que vaig tenir l'honor d'anar a les primeres sessions constitutives, cap allà a l'any 92.
Ni tampoc el contrari. O creus que és casualitat el posicionament d'Ada Colau totalment coincident amb el de la PTP?. Per cert, asseveres "ex catedra", com de costum, sense aportar-me cap prova de la teva afirmació que "no tenen res a veure". Potser no són una secció del partit, però segur que estan totalment en la seva línia ideològica. En tot cas, per sortir de dubtes, fes-los una pregunta sobre el tema Montcada, a veure què et responen... D'altra banda, el meu comentari no anava tant contra la PTP com per mostrar la incoherència d'Iniciativa en aquest tema, que d'això es tractava si mires el fil. També hagués pogut preguntar on s'havia deixat la bicicleta l'amic Herrera aquell dia.Don Ramón wrote:El año 92 queda lejos. Hoy por hoy esa relación no existe. Las cosas cambian con el tiempo, que alguna vez haya estado ligada a ICV, hace más de 20 años, no tiene que significar que eso siga siendo así.WMD626 wrote:la PTP, malgrat que es presenta com independent, està directament relacionada amb Iniciativa per Catalunya. T'ho dic jo, que vaig tenir l'honor d'anar a les primeres sessions constitutives, cap allà a l'any 92.
És totalment ambigüa aquesta resposta.fgc113 wrote:Resposta de la PTP sobre el soterrament a Montcada:
Jo visc prop de la Meridiana. És una avinguda que molesta molt més que qualsevol via de ferrocarril ja que crea un efecte barrera molt més fort, molt més soroll, molta més contaminació, etc.gatvell wrote:Jo puc entendre la gent de Montcada quan volen soterrar les línies de tren, si ho puc.
Entenc que els desagradi tindre el poble "tallat" en vàries parts per les diverses línies de tren.
Sí, ja ho sabem, però que a sobre el suport principal a aquest tipus de populisme el doni Iniciativa-Verds és que ja és de traca. En aquest país no hi ha esperança.Adolescent barceloní wrote:Però el cotxe és el rei, i el ferrocarril és un transport tercermundista. Al cotxe no se'l pot tocar; el ferrocarril molesta. És la opinió que té aquesta gent. Aquesta gent trauria les vies per posar carreteres, coi!
LLAMP DE LLAMP DE RECONTRARRELLAMP!!wefer wrote:Avui a La Vanguardia entrevisten a la nova alcaldessa de Montcada.
La veritat és que les seves paraules fan fins i tot vergonya aliena, i és una llàstima que gent populista de tant baix nivell arribin al capdavant dels pobles del nostre país.
Per resumir-vos l'entrevista, les prioritats d'aquesta senyora són:
Com tothom sap, aquestes són les prioritats en temps de crisi: tancar fàbriques i gastar centenars de milions en soterraments per fer-hi un aparcament i una pista de petanca al damunt!!! Això, mentre Montcada té molts altres espais infrautilitzats i que es podrien aprofitar amb poca inversió.
- El tancament de la fàbrica de ciment de la qual en viuen 300 persones
- Gastar més de 300 milions d'euros (!!!) en el soterrament de la C-2
No contenta amb això, aquesta Sra. ironitza dient que si hi ha diners per millorar la línia de Manresa (ve a insinuar que és una xorrada), òbviament n'hi ha d'haver per soterrar el ferrocarril de Portbou al pas per Montcada.
Només diré una cosa: no és cap casualitat l'ascens de la CUP i de Ciutadans, tot i que siguin molt diferents l'un de l'altre.wefer wrote:I ara, el més patètic de tot plegat: de quin partit és aquesta senyora per dir aquestes bestieses? PP? CDC? Ciutadans? Noooo, és d'ICV-Verds!!! Sí, sí, aquells que diuen que volen una mobilitat sostenible i que critiquen quan es fa una línia de metro perquè és una inversió "faraònica". Aquests mateixos ara exigeixen el soterrament.
Srs. d'ICV: esteu demostrant que sou la mateixa porqueria que tota la resta i que quan toqueu la poltrona els vostres ideals se'n van pel desaigua, donant suport al populisme més ranci per tal d'aconseguir vots. Aneu a prendre vent, colla d'hipòcrites.
Yo no veo ambigüedad, creo que lo que pasa es que algunos pensáis que no entrar en la mentalidad de trinchera "conmigo o contra mi" es lo mismo que ser ambiguo. Me queda bastante claro que la PTP deja en manos de la consideración urbanística si el soterramiento hace falta o no, lo cual parece lógico siendo la PTP una organización en defensa del transporte público, y no del urbanismo, siempre y cuando la consideración de éste no vaya en detrimento del transporte público. Lo siguiente que dice deja claro también cual es la consideración de ellos: Que de llegar a hacerse el soterramiento, lo que a ellos les interesa es que no afecte negativamente al servicio ferroviario.oriolp13 wrote:És totalment ambigüa aquesta resposta.
En efecto, esto es un foro, donde se puede hablar de cosas que no sean estrictamente movilidad, que lo hacemos constantemente. Igual que es normal que en Skyscrapercity se hable de movilidad pese a ser un foro sobre urbanismo, aquí es normal que hablemos de urbanismo hasta cierto punto. Las dos cosas se solapan un tanto. Aparte, nosotros no tenemos aquí la responsabilidad que tiene la PTP al momento de medir sus palabras para evitar meterse donde no le pertoca y dañar su propia causa por esto.WMD626 wrote:Perfecte. Llavors, com que això és un fòrum sobre transports (mobilitat), s'ha acabat criticar els soterraments, prou!!!
Hablan de urbanismo en la medida de que éste afecte la movilidad, al definir cuanto y cual espacio pertoca a cada usuario de la vía pública (peatón, bici, coche, bus, tranvía). No veo en qué sentido el soterramiento de Montcada fuera a afectar la movilidad, más allá de las afectaciones al tren a las que dan mención, y tal vez la movilidad peatonal, que tampoco hay afectación significativa entre unos buenos pasos a desnivel o un soterramiento. No entiendo por qué la PTP hace mal en evitar meterse en un asunto que tan poco tiene que ver con el servicio ferroviario. Supongo que también hacen mal en no pronunciarse por la independencia de Catalunya, que tiene igual de mucho o poco que ver con la movilidad.WMD626 wrote:Don Ramon, ja et vaig dir, i amb coneixement de causa, que la PTP està vinculada al món de ICV. Per això et vaig que els fessis la pregunta sobre Montcada. Finalment, ho va fer algú altre, i aquesta va ser la resposta, que és allò que al meu poble en diuen "tirar pilotes fora". O no estan parlant també d'urbanisme quan parlen de la Diagonal?.
Fer la punyeta al Trias? Perdona, pero la reforma de la Diagonal SÍ tenía importantes afectaciones en la movilidad, y toda la discusión desde la PTP se fundamenta en temas de movilidad. Aparte que me dices de que la PTP siempre hayan defendido firmemente la NXB, que no la inauguró nadie menos que Trias, criticando sólamente algunos trazados, y su lenta implantación, y eso cuando desde muchos canales salían y sigue saliendo fuertes críticas (algunas de ellas muy razonables).WMD626 wrote:El que passa és que no és el mateix fer la punyeta al Trias a la Diagonal que buscar-li les pessigolles a l'encantadora alcaldessa de Montcada, ecologista i d'esquerres "de debò". I en aquest sentit, la resposta els retrata. Ara bé, ets lliure de seguir pensant que la PTP són una mena de confraria d'éssers angèlics que només pensen en la mobilitat i la sostenibilitat pel bé de tots.