Hi ha fòrums amb botó d'agrair, ho he dit fa mesos al fòrum!
2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Jo hi vaig ser a les portes obertes, i tinc fotos.
(Ningú més ho que hi va estar es va fer fotos?)
https://twitter.com/metring5/status/1308734706503094273
(Ningú més ho que hi va estar es va fer fotos?)
https://twitter.com/metring5/status/1308734706503094273
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Fijaros una cosa que me dijo el padre de mi "hermano" hace unos años: el tramo inicial de la L2, es decir Sant Antoni-Sagrada Família, "ya conectaba con todas las líneas de Metro existentes hasta el momento": partiendo de Sant Antoni, conectábamos con la L1 en Universitat, con la 4 y la 3 en Passeig de Gràcia, aunque este último enlace fuese una aberración, y finalmente con la 5 en Sagrada Família. Estando cuatro líneas en activo, era la primera vez que una línea recién inaugurada conectase con todas del tirón, ¿me equivoco?
Y aunque no es realmente un enlace en sí, podemos incluir la L6 y L7 ya que la salida de Pelai queda muy próxima a la entrada de la misma calle de la estación "Universitat".
Siguiendo con la Historia, la primera ampliación a Paral-lel, simplemente eliminaba la aberración de Passeig de Gràcia, era más un parche o correción de transbordo que otra cosa. El resto del trazado, en cuanto a enlaces, sencillamente eran puras duplicaciones de los ya existentes: la L1 nuevamente, y la L4 después. La línea 4 también era en parte otra corrección para "los que tenían que tragarse toda la vuelta de la L4", con testimonios que he leído en este mismo hilo hace unos días para ir por ejemplo a la Universidad. deduzco que en aquellos años que hacíais tanta vuelta no existían la 33 y EX43 de bus como las conocemos ahora. Y luego está lo de los tres coches, que supongo que se amplió a cinco, si mal no recuerdo cuando la línea llegó a La Pau.
Y aunque no es realmente un enlace en sí, podemos incluir la L6 y L7 ya que la salida de Pelai queda muy próxima a la entrada de la misma calle de la estación "Universitat".
Siguiendo con la Historia, la primera ampliación a Paral-lel, simplemente eliminaba la aberración de Passeig de Gràcia, era más un parche o correción de transbordo que otra cosa. El resto del trazado, en cuanto a enlaces, sencillamente eran puras duplicaciones de los ya existentes: la L1 nuevamente, y la L4 después. La línea 4 también era en parte otra corrección para "los que tenían que tragarse toda la vuelta de la L4", con testimonios que he leído en este mismo hilo hace unos días para ir por ejemplo a la Universidad. deduzco que en aquellos años que hacíais tanta vuelta no existían la 33 y EX43 de bus como las conocemos ahora. Y luego está lo de los tres coches, que supongo que se amplió a cinco, si mal no recuerdo cuando la línea llegó a La Pau.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Flipeu amb la recreació que ha fet en Monty a Twitter de com seria l'estació de Sant Antoni si s'hagués respectat tal i com era inicialment en la seva remodelació:
https://twitter.com/ralphdesig/status/1 ... 09123?s=20
https://twitter.com/ralphdesig/status/1 ... 95107?s=20
https://twitter.com/ralphdesig/status/1 ... 54658?s=20
https://twitter.com/ralphdesig/status/1 ... 09123?s=20
https://twitter.com/ralphdesig/status/1 ... 95107?s=20
https://twitter.com/ralphdesig/status/1 ... 54658?s=20
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Renoi, al fil de Twitter es veuen fotos de juny del 1993 amb els murals de Sant Antoni.
I se'ls van carregar perquè sí, només perquè una línia inaugurada als anys 90 "no semblés antiquada"? O va haver-hi alguna raó més pràctica?
I se'ls van carregar perquè sí, només perquè una línia inaugurada als anys 90 "no semblés antiquada"? O va haver-hi alguna raó més pràctica?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Ahir vaig tenir una conversa sobre transports amb un familiar de la meva parella que va fer reparacions puntuals d'instal·lacions elèctriques al metro i em va explicar que a principis del 1989 va estar a dues estacions de la L2, Tetuan i Universitat. Em va dir que les estacions estaven completament acabades però sense mobiliari, d'Universitat no ho recorda massa però Tetuan segons comenta era idèntica a estacions com Tarragona, Poble Sec, Espanya L3 o Gaudí amb el fals sostre metàl·lic, ho va verificar quan li vaig mostrar una foto de Parlamento (Poble Sec) recent inaugurada.
Pel que explica un cop abandonades les obres el manteniment devia ser nul, doncs l'estat de la instal·lació elèctrica, escales mecàniques i falsos sostres era lamentable i hi havien moltes filtracions d'aigües freàtiques.
Pel que explica un cop abandonades les obres el manteniment devia ser nul, doncs l'estat de la instal·lació elèctrica, escales mecàniques i falsos sostres era lamentable i hi havien moltes filtracions d'aigües freàtiques.
Re: 2020: 25 aniversari de la L2 del metro de Barcelona actual
Que no fos perquè tal i com es diu a http://transport.cat/viewtopic.php?f=23 ... ce743b137a , fossin a l'accés desaparegut, que igualment es podria haver traslladat els murals...Fran-Ikarus wrote: ↑Sunday 17/10/2021 23:02 Renoi, al fil de Twitter es veuen fotos de juny del 1993 amb els murals de Sant Antoni.
I se'ls van carregar perquè sí, només perquè una línia inaugurada als anys 90 "no semblés antiquada"? O va haver-hi alguna raó més pràctica?