Page 3 of 7

Posted: Sunday 29/01/2006 18:51
by Ferrovi
:o :o :o Santfeliuenc, has escrit un llibre en dos minuts :o :o :o
Tens raó, pero com ferakei, trobaré a faltar veure els trens al natural, no creus???

Posted: Sunday 29/01/2006 19:02
by aarongilp
La gran mayoría de argumentos que has dado me parecen absolutamente correctos, yo opino igual. Lo que me parece irreal (creo que no he mencionado esa palabra) es la deria que se tiene en este país por estar a los extremos. O no se invierte nada de nada o se invierte muchisimo en cosas que no son demasiado prioritarias, pues hay otras maneras de solucionarlo mejor. Las mamparas no son necesarias cuando la conducción es manual, y si es automática en muchos casos pueden no ser necesarias. Lo que pasa en Provença es que la estación se construyó en una época en la que no la utilizaba mucha gente. Pero ahora que si se utiliza, y mucha, se debe reestructurar, y si se tiene que cortar la línea, pues se corta, se hace de nuevo y listos. Que son 2-3 años, pues mala pata ese tiempo, pero luego será mucho mejor. Pero chapuzas de este tipo para solucionar una falta de previsión (en los ultimos tiempos se debía haver visto esto y no se quiso ver), pues me parecen horrendas.

En el caso de los soterramientos ya sabes cual es mi opinión y no voy a entrar en ello.

Y lo de utopías venia desde el momento en que algunas veces las ideas que aportas son muy buenas, pero no se aplicarán nunca por falta de voluntad. De ahí las utopías.

Pero lo de las mamparas...no lo paso, ni esto ni los soterramientos.

Posted: Sunday 29/01/2006 19:03
by 437.001
No es tracta de freakisme, Enric...es tracta de practicitat...
Crec que és més pràctic que no n´hi hagi, i si n´hi ha, que sigui allà on hi hagi gran acumulació de gent (Provença).

Sergio, lo que vale para Metro, FGC y Renfe, vale para el tranvía? :twisted:

Posted: Sunday 29/01/2006 19:05
by aarongilp
437.001 wrote:No es tracta de freakisme, Enric...es tracta de practicitat...
Crec que és més pràctic que no n´hi hagi, i si n´hi ha, que sigui allà on hi hagi gran acumulació de gent (Provença).

Sergio, lo que vale para Metro, FGC y Renfe, vale para el tranvía? :twisted:
I el que val per al tramvia, val pels autobusos? Per que de ser aixi, ja veig mampares a la parada de la Pl. Canigó al costat de casa meua...

Posted: Sunday 29/01/2006 19:28
by Ferrovi
aarongilp wrote:
437.001 wrote:No es tracta de freakisme, Enric...es tracta de practicitat...
Crec que és més pràctic que no n´hi hagi, i si n´hi ha, que sigui allà on hi hagi gran acumulació de gent (Provença).

Sergio, lo que vale para Metro, FGC y Renfe, vale para el tranvía? :twisted:
I el que val per al tramvia, val pels autobusos? Per que de ser aixi, ja veig mampares a la parada de la Pl. Canigó al costat de casa meua...
Sería bona idea posar-ho a les voreres, i als creuaments unes portes :D
Fora broma, es per seguetat, i provença no la poden tancar perque les perdues que tindra FGC serien faraoniques, no creieu?

A ningú li interesa tancar una estació tenint una solució mes rapida i segura, ara bé podrien ampliar l'andana, com han fet a Almeda amb el PMR, han fet una punta i després l'altre, sense tancarla.

TORNANT AL TEMA INICIAL, cal posar portes a tot arreu, pero mira que començar par la L11, que es la que menys s'utilitzadae la xarxa metropolitana... sembla una bogeria, pero almenys si amb aixo es pot evitar una mort, val la pena.

A TMB li interessa posar aquestes portes, perque posant les mampares, s'estalvia molts diners en indegnitzacions als familiars dls difunts.

Suposo que si les fan fins al sostre de l'estació, eliminarien el METRING, causa de moltes morts i inegnitzacions, i aixi, aquest donaria seguretat, i atreu a mes gent, que segurament, per exemple, no agafen el tren a provença perque te por de caure, un altre exemple es Espanya de la L1, que si algú cau a una via, amb una andana altíssima, dificil de pujar, pot passar una desgràcia.

Posted: Sunday 29/01/2006 19:35
by aarongilp
Ferrovi wrote:A ningú li interesa tancar una estació tenint una solució mes rapida i segura, ara bé podrien ampliar l'andana, com han fet a Almeda amb el PMR, han fet una punta i després l'altre, sense tancarla.
Per ampliar l'andana, s'ha de fer a lo ample i no a lo llarg, ja que per un costat hi ha corba en pujada i per l'altre hi ha baixada (mirant en sentit Barcelona - Vallès).
Ferrovi wrote: TORNANT AL TEMA INICIAL, cal posar portes a tot arreu, pero mira que començar par la L11, que es la que menys s'utilitzadae la xarxa metropolitana... sembla una bogeria, pero almenys si amb aixo es pot evitar una mort, val la pena.

A TMB li interessa posar aquestes portes, perque posant les mampares, s'estalvia molts diners en indegnitzacions als familiars dls difunts.

Suposo que si les fan fins al sostre de l'estació, eliminarien el METRING, causa de moltes morts i inegnitzacions, i aixi, aquest donaria seguretat, i atreu a mes gent, que segurament, per exemple, no agafen el tren a provença perque te por de caure, un altre exemple es Espanya de la L1, que si algú cau a una via, amb una andana altíssima, dificil de pujar, pot passar una desgràcia.
Quèèèèèèèèèè??????? Espero no haver llegit el que he llegit...

Aviam, ho provaran a la L11 perquè al ser molt petita els serveix de banc de proves. I que ho posaran per estalviar-se les indemnitzacions (s'escriu "indemnitzacions", no "indegnitzacions", sr. Suprè)...la veritat, em sembla poc menys que descabellat. Si ho posen és per fer veure que estan innovant i per que la gent no els denuncïi per instalacions no adecuades, a més que segons ells és necesari per automatitzar les linies i així treure's gent de sobre.

Posted: Sunday 29/01/2006 19:36
by 437.001
No ho crec...si hi ha gent que no agafa FGC a Provença és per la sensació que es poden quedar amb les portes del tren tancant-se i no haver pogut pujar-hi de ple que anava...

Jo no crec que sigui una necessitat en absolut, això de les portes, crec que és una manera de gastar diners en punyetetes.

Posted: Sunday 29/01/2006 19:39
by aarongilp
437.001 wrote:No ho crec...si hi ha gent que no agafa FGC a Provença és per la sensació que es poden quedar amb les portes del tren tancant-se i no haver pogut pujar-hi de ple que anava...

Jo no crec que sigui una necessitat en absolut, això de les portes, crec que és una manera de gastar diners en punyetetes.
Ueeeee!!! Algú que pensa com jo!!! Menys mal, pensava que era ja l'ovella negra del forum!!!

Posted: Sunday 29/01/2006 19:41
by Ferrovi
ho sento, el ordinador, no se perque no em deixa posar la ema i la ena juntes, ha de ser un error de comfiguració, l'intento posar correcte pero em fa aixo indehhhhhhhhhhhhhhització, ho poso aixi perque l'entengueu

Home no em refereixo cruelment, tinc una manera d'expressarme una mica complicada

Posted: Sunday 29/01/2006 19:49
by 437.001
Vejam, jo no nego que les portes a Provença estan bé AVUI EN DIA, però ho estan perquè l´estació es col.lapsa.

Per què es col.lapsa?

Perquè molta gent que vol anar a Sarrià o al Vallès l´usa com a estació de correspòndència.

Per què?

Perquè no n´hi ha cap altra que enllaci amb la L5 i la L3 a Diagonal...

I com és això?

Doncs pel retard de les obres de la L9 (que ja haurien d´anar acabant-se, en teoria >:( ), però de la que encara esperem que s´inauguri el primer tram.

Quin tram?

Sagrera-Gorg/Can Zam, un tram molt i molt necessari per a Santa Coloma i Badalona, però que no evita que les dues línies transversals del metro (L1 i L5) estiguin col.lapsades, i per tant l´estació de Provença, ja que és l´enllaç amb FGC Vallès.

I què passaria si s´inaugurés el tram de la L9 entre Sagrera i Torrassa?

Doncs que els usuaris de FGC Vallès tindrien moltes més estacions on accedir al metro, i on fer correspondència a FGC (Sarrià, Putxet...), cosa que els permetria tenir un transbord més ràpid i fàcil, sense haver de dirigir-se obligatòriament a Provença.

I llavors?

Llavors les portes de Provença ja no farien falta.

Re: las mamparas son buenas

Posted: Sunday 29/01/2006 19:57
by Santfeliuenc
Hola,

No sé qué tendrá que ver que la conducción sea automática o manual con que un usuario que esté esperando en el andén se arrime tanto que por un accidente pueda caer a la vía cuando ya sea demasiado tarde y no haya tiempo para reaccionar. No sé qué tendrá que ver si la conducción es manual o automática si alguien va y le da por ahí y cuando quedan tan sólo unos metros para que llegue el convoy a tu posición, se pone tras de ti y te empuja o salta para hacer metring y se te engancha y te arrolla, o si a alguien le da por saltar a la vía para decir eso de "adiós mundo cruel".

La verdad, no sé qué tendrá que ver el tipo de conducción en estos supuestos, simplemente, si hay mampara no pasa, si no la hay sí que ocurre.

Y respecto a lo que dice el amigo "Cuatrocientosypicomiltropecientos" sobre que es más práctico no tenerlas estoy completamente en desacuerdo. Será más barato, más cómodo, menos engorroso, más fácil eso de no hacer nada que hacerlo, pero de más práctico no tiene nada, ya que lo más práctico para que no pase nada, lo más seguro, lo que protege a la gente en estaciones subterráneas, lo que evita riesgos, lo que nos separaría del peligro y lo que eliminaría cientos de tentativas o malas ideas frente a un andén es simple y llanamente el colocar mamparas.

Y nada me habeis dicho de que el resto de elementos cotidianos que nos rodean también son susceptibles perfectamente de ser calificados como claustrofóbicos y como cárceles o jaulas, pero extrañamente parece que el espacio interior o habitáculo de un coche debe de ser mayor que el del andén de una estación de metro o el interior de un convoy. Igual el espacio del ascensor con el que subimos a casa es mayor también que todo eso e igual los metros cuadrados de algunas casillas superan al de una estación de metro como por ejemplo la de cualquiera de la red. Mucho me temo que no. ¿Por qué hay paredes en las casas que las separan de la calle o del vacío? que las dejen sin nada, total, con no acercarse mucho al bordillo...

:twisted:

Saludos,
Sergio

Posted: Sunday 29/01/2006 20:02
by 437.001
Y en el metro de Sevilla, que va a ser de andenes bajos?

PS: a Brazatortas le pondrías mamparas también?

Re

Posted: Monday 30/01/2006 22:57
by Santfeliuenc
Hola,

Estoy hablando de estaciones subterráneas, me cago en la leche, oischhhh, desde luegoooooo. De TMB, de FGC urbana y de RENFE urbana, no de Brazatortas meloooooooooon (of good rolleishion).

xD

Saludos,
Sergio

Posted: Tuesday 31/01/2006 16:08
by 437.001
¿Y dónde está la diferencia entre una estación subterránea y una que no lo es, en términos de mamparas? :|

Posted: Tuesday 31/01/2006 16:30
by abegot
Bé, anem a pams.

Les portes de l'estació de Provença, solament corresponen a un vagó i mitx de un convoi de quatre.

El motiu és molt important i els usuaris i lectors d'aquest fòrum ho entendrán.

A l'andana 1 (sentit de la marxa, sarria), tenim l'escala d'accés a l'andana i que ve del passadis de correspondència amb les linies 3 i 5. Tots nosaltres quan arribem a l'andana ens quedem al principi i l'aglomeració d'usuaris és (segons la Guardia Urbana, de 18 persones per metre cuadrat, segons els usuaris, encara hi caben més; i segons els ..... ) molt important, però no seguim al llarg de l'andana, per anar al cotxe numero tres i quatre, no, tots volem pujar al cotxe numero 1 i dos.

Jo encara no entenc el perque, degut al allau humá no em tombat el tren, ... :D de cantó.

Jo en soc un d'aquests usuaris, però hi entro per l'altre accés (el de Provença) al estiu s'agraiex, passa una fresqueta, ....

Posted: Tuesday 31/01/2006 16:53
by UT596001
Jo a Provença començo a tenir la mania d'anar cap al final de l'andana per poder veure la via... (no soporto les mampares). Encara que per mi l'ideal és quedar-me al principi de l'andana ja que és el costat on és la sortida a Sabadell-Rambla.

Posted: Tuesday 31/01/2006 16:57
by 437.001
O sigui, que si la gent s´acumula a Provença és degut al borreguisme??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Que treguin les portes JA i alabat sia Déu...

Com pot ser tant pija i tant curta, la gent? :evil: :evil:

Re: mampis

Posted: Tuesday 31/01/2006 22:42
by Santfeliuenc
Hola,
¿Y dónde está la diferencia entre una estación subterránea y una que no lo es, en términos de mamparas?
En que en las estaciones subterráneas se instalarán inmediatamente o casi, en el 100% de las redes a medio y largo plazo, mientras que en las estaciones en superficie la mentalidad retrógrada hará que por estética tarden muchísimo más o simplemente no se instauren cuando son medidas de seguridad tan esenciales como las puertas dobles de los ascensores, los extintores en zonas de riesgo, etc.

Todavía nadie expone razón alguna de peso y no basándose simplemente en que "no me gusta" para que no haya mamparas. Aquí la estética no cuenta señores, porque simplemente no afecta para nada y aunque así fuese, la seguridad ha de prevalecer por encima de todo.

Saludos,
Sergio

Posted: Tuesday 31/01/2006 22:52
by 437.001
¿Y en casos de incenmdio?

Si se da el caso de un incendio en un tren, y se da la casualidad que a las puertas les da por no funcionar, qué?

¿?

Posted: Tuesday 31/01/2006 22:57
by Santfeliuenc
Hola,
Si se da el caso de un incendio en un tren, y se da la casualidad que a las puertas les da por no funcionar, qué?
Si las puertas del tren no funcionan, ¿qué tiene que ver con las mamparas?

:D

Supongo que ya sabrás que cualquier puerta por muy automática que sea o por mucho dispositivo automático que tenga, tanto las de los trenes como las de las hipotéticas mamparas se podrían abrir en caso de emergencia mediante dispositivo manual.

;)

Pero puestos a fallar ¿por qué tendrían que fallar las puertas de la mampara y no las del tren si encima el incendio me lo colocas dentro del convoy?

Saludos,
Sergio