"Mills"?Serie-1000-metro wrote:1000ls
Adeu als 1000: Ara sí :(
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Hola:
Les cotxeres de Borbo, els mitics "Los Quince" hagues estat un lloc, al meu veure, collonut per montar el museu. Centric, a prop d'una estacio de metro (nomes hagues calgut habilitar un acces a l'interior cap a vies per que el material mobil pogues sortir a l'exterior) i amb l'historia que tenia aquella part de Barcelona. Al marge de que alla ja hi havia "certa" infrastructura que amb una mica de enginy i remodelacio, hagues permes crear un petit museu. Pero ves.... segur que alla algu hi tenia "certs interessos" economics i -una vegada mes- TMB sense cap escrupul ni vergonya ha engegat a pastar fang una part de l'historia del transport public d'aquesta ciutat.
Lutxana tambe podria ser un bon lloc (crec, desconec la zona, corregiu-me si m'erro) per hablilitar i crear un museu del transport.
Si fem treballar les neurones (cosa que en aquest forum funciona sobradament be) crec que "cualsevol" cotxera (per dir una al.leatoriament i sense molt coneixement del lloc: Can Boixeres o Bordeta) convenientment adecentada i habilitada podria servir. Estaria ben comunicada per arribar en transport public i a sobre tambe a nivell "llogistic" en el tema de que hi accedis el material mobil que passes a formar part.
Potser he dit una colla de bajenadas sense solta ni volta, fruit d'algu que no coneix a fons com la majoria de vosaltres, tots els entrellats del metro d'aquesta ciutat. Pero penso que amb una mica de voluntat i ganes (que aixo hi manca pero molt a TMB) no costaria molt.
Sal.lutacions:
Serie600
Les cotxeres de Borbo, els mitics "Los Quince" hagues estat un lloc, al meu veure, collonut per montar el museu. Centric, a prop d'una estacio de metro (nomes hagues calgut habilitar un acces a l'interior cap a vies per que el material mobil pogues sortir a l'exterior) i amb l'historia que tenia aquella part de Barcelona. Al marge de que alla ja hi havia "certa" infrastructura que amb una mica de enginy i remodelacio, hagues permes crear un petit museu. Pero ves.... segur que alla algu hi tenia "certs interessos" economics i -una vegada mes- TMB sense cap escrupul ni vergonya ha engegat a pastar fang una part de l'historia del transport public d'aquesta ciutat.
Lutxana tambe podria ser un bon lloc (crec, desconec la zona, corregiu-me si m'erro) per hablilitar i crear un museu del transport.
Si fem treballar les neurones (cosa que en aquest forum funciona sobradament be) crec que "cualsevol" cotxera (per dir una al.leatoriament i sense molt coneixement del lloc: Can Boixeres o Bordeta) convenientment adecentada i habilitada podria servir. Estaria ben comunicada per arribar en transport public i a sobre tambe a nivell "llogistic" en el tema de que hi accedis el material mobil que passes a formar part.
Potser he dit una colla de bajenadas sense solta ni volta, fruit d'algu que no coneix a fons com la majoria de vosaltres, tots els entrellats del metro d'aquesta ciutat. Pero penso que amb una mica de voluntat i ganes (que aixo hi manca pero molt a TMB) no costaria molt.
Sal.lutacions:
Serie600
Last edited by Serie600 on Thursday 23/02/2006 23:02, edited 1 time in total.
-
- N4
- Posts: 47
- Joined: Tuesday 07/02/2006 20:17
Hola:
Home, no crec que costes molt. Si ben be amb les peces originals penso que impossible, pero a l'existir fotos i documentacio, fer quelcom semblant a l'original no crec que costes molt.
D'entrada l'esquema original blau, els "mandos" del senyor "obreportes" (per mi mitic ), la maneta original de l'aparell d'alarma.....
Pero coneixent la manca d'escupuls i respecte cap a la seva propia historia "transportil" de TMB, ja ens podrem donar "con un canto en los dientes" si aconsseguim salvar alguna unitat o un convoi sencer.
Sal.lutacions:
Serie600
Home, no crec que costes molt. Si ben be amb les peces originals penso que impossible, pero a l'existir fotos i documentacio, fer quelcom semblant a l'original no crec que costes molt.
D'entrada l'esquema original blau, els "mandos" del senyor "obreportes" (per mi mitic ), la maneta original de l'aparell d'alarma.....
Pero coneixent la manca d'escupuls i respecte cap a la seva propia historia "transportil" de TMB, ja ens podrem donar "con un canto en los dientes" si aconsseguim salvar alguna unitat o un convoi sencer.
Sal.lutacions:
Serie600
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Hola, gent.
Lamentablement el trist dia es veu que va arribar ahir.
Ho he penjat en un tema del fòrum de Proves, perquè potser hi haurà gent que s'estimarà més no mirar-se la foto. Si és així, amb no anar-hi i no obrir-lo n'hi haurà prou.
Per desgràcia, tot i que jo sóc de la broma, aquest cop no ho és pas
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?p=18916#18916
Lamentablement el trist dia es veu que va arribar ahir.
Ho he penjat en un tema del fòrum de Proves, perquè potser hi haurà gent que s'estimarà més no mirar-se la foto. Si és així, amb no anar-hi i no obrir-lo n'hi haurà prou.
Per desgràcia, tot i que jo sóc de la broma, aquest cop no ho és pas
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?p=18916#18916
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Us proposo de mantenir aquest nou fil
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=2204
"limpio de polvo y paja", per les idees, més o menys esbojarrades, que vagin sortint sobre la preservació d'algun tren de la sèrie 1000.
I aquests altres, per les notícies que siguin purament de comiat dels cotxes que van sent desballestats, avistaments sobre els que van quedant, etc.
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=2204
"limpio de polvo y paja", per les idees, més o menys esbojarrades, que vagin sortint sobre la preservació d'algun tren de la sèrie 1000.
I aquests altres, per les notícies que siguin purament de comiat dels cotxes que van sent desballestats, avistaments sobre els que van quedant, etc.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
Jeje, si, ja veig un M lligat al Marbella per una carretera de corbes...Serie-1000-metro wrote:Jo tinc espai per posalo, u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.
Salut.
Fora conyes, el que deia un altre forumaire, és que lloguessis un camió gòndola per portar-lo. Es podria fer una col·lecta, jo hi posaria algun caler, si fes falta. Això sí, amb la condició de poder-lo visitar...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Jurl, si que tens un pis granSerie-1000-metro wrote:Jo tinc espai per posalo, .
Jo t'ajudo amb el meu 1200 per darrera. Entre els dos sumem 100CVSerie-1000-metro wrote:u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.
Seriosament: parlar, tot es pot parlar... però conservar un tren no és només tenir el lloc. Cal que el lloc estigui protegit, això és primordial, perquè si no te'l destrossen al segon dia.
En segon lloc, està el transport. Suposo que transportar un bitxo d'aquest deu ser força car. No parlem de 100 euros, sinó d'uns quants milers, com a mínim.
Tercer: cal que TMB el vulgui vendre... donar, ja ni m'ho plantejo, Segur que volen cobrar com a mínim el pes de la "ferralla".
I quart: I una vegada hem compert amb tots els preceptes anteriors... què en fem? La seu del fòrum del transport? Un bar?
A més, cal afegir que com a mínim caldria conservar una unitat de dos cotxes M-M, per la qual cosa tots els costos seran multiplicats per dos.
I si la gent ha de posar diners, tot es complica. Crec que caldria l'aixopluc d'alguna associació legalment constituïda que pugués donar aixopluc a la idea i proporcionar una mínima estructura per tirar endavant el projecte.
I tot, s'hauria de fer ràpidament, si volem conservar algun 1000.
Algú s'hi atreveix?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT