Page 3 of 16
Posted: Thursday 23/02/2006 9:48
by Platanito
Algú sap d'algun punt des d'on es vegin totes les vies (o la major part) de Can Boixeres?
Serie-1000-metro wrote:1000ls
"Mills"?
Posted: Thursday 23/02/2006 12:14
by marcel
Mortadel·lo wrote:WARNING, FIREMAN'S IDEA
pensem, un MA són 32.600 kg+ un MB són 31.610kg, a quant deu anar la xatarra així en brut? 5 cèntims com a molt? seríen 3188 euros + iva per un MA+MB complet, si algú té lloc jo poso 10 euros ja mateix
nomes necessitem 20 ó 30 metres de via i un cobert.
Posted: Thursday 23/02/2006 12:16
by Mortadel·lo
marcel wrote:
nomes necessitem 20 ó 30 metres de via i un cobert.
vale, i qui ho té? el museu de tmb?
Posted: Thursday 23/02/2006 12:23
by marcel
Mortadel·lo wrote:marcel wrote:
nomes necessitem 20 ó 30 metres de via i un cobert.
vale, i qui ho té? el museu de tmb?
Si s'ha de confiar amb la cara romantica del senyor tmb ho tenim clar...
Posted: Thursday 23/02/2006 22:54
by Serie600
Hola:
Les cotxeres de Borbo, els mitics "Los Quince" hagues estat un lloc, al meu veure, collonut per montar el museu. Centric, a prop d'una estacio de metro (nomes hagues calgut habilitar un acces a l'interior cap a vies per que el material mobil pogues sortir a l'exterior) i amb l'historia que tenia aquella part de Barcelona. Al marge de que alla ja hi havia "certa" infrastructura que amb una mica de enginy i remodelacio, hagues permes crear un petit museu. Pero ves.... segur que alla algu hi tenia "certs interessos" economics i -una vegada mes- TMB sense cap escrupul ni vergonya ha engegat a pastar fang una part de l'historia del transport public d'aquesta ciutat.
Lutxana tambe podria ser un bon lloc (crec, desconec la zona, corregiu-me si m'erro) per hablilitar i crear un museu del transport.
Si fem treballar les neurones (cosa que en aquest forum funciona sobradament be) crec que "cualsevol" cotxera (per dir una al.leatoriament i sense molt coneixement del lloc: Can Boixeres o Bordeta) convenientment adecentada i habilitada podria servir. Estaria ben comunicada per arribar en transport public i a sobre tambe a nivell "llogistic" en el tema de que hi accedis el material mobil que passes a formar part.
Potser he dit una colla de bajenadas sense solta ni volta, fruit d'algu que no coneix a fons com la majoria de vosaltres, tots els entrellats del metro d'aquesta ciutat. Pero penso que amb una mica de voluntat i ganes (que aixo hi manca pero molt a TMB) no costaria molt.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Thursday 23/02/2006 22:58
by Marc Font Escales
Posted: Thursday 23/02/2006 23:07
by Serie600
Hola:
Home, no crec que costes molt. Si ben be amb les peces originals penso que impossible, pero a l'existir fotos i documentacio, fer quelcom semblant a l'original no crec que costes molt.
D'entrada l'esquema original blau, els "mandos" del senyor "obreportes" (per mi mitic
), la maneta original de l'aparell d'alarma.....
Pero coneixent la manca d'escupuls i respecte cap a la seva propia historia "transportil" de TMB, ja ens podrem donar "con un canto en los dientes" si aconsseguim salvar alguna unitat o un convoi sencer.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Thursday 23/02/2006 23:09
by Fran-Ikarus
Hola, gent.
Lamentablement el trist dia es veu que va arribar ahir.
Ho he penjat en un tema del fòrum de Proves, perquè potser hi haurà gent que s'estimarà més no mirar-se la foto. Si és així, amb no anar-hi i no obrir-lo n'hi haurà prou.
Per desgràcia, tot i que jo sóc de la broma, aquest cop no ho és pas
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?p=18916#18916
Posted: Thursday 23/02/2006 23:29
by Fran-Ikarus
Pel que diuen a Trensim, el cotxe d'aquestes imatges és el 1021 (és el que anava enganxat al 1001-1002-1301?)
I que "demà" (per avui?) li tocava tanda al 1001
Posted: Friday 24/02/2006 11:33
by marcel
on son fetes les fotos del 1000 fet xatarra?
Posted: Friday 24/02/2006 11:46
by Fran-Ikarus
Imagino que a Can Boixeres, on deia l'aarongilp que estaven fetes les que van penjar diumenge a Trensim.
Posted: Friday 24/02/2006 13:43
by Serie-1000-metro
jo se punts del cual es veu tot, o casibe tot Can Boixeres, Cotxera, Nau de material de manteniment, nau de material historic i linia. si algu li interesa, quedem un dia i anem, (pero amb metro, re de anar amb cotxe, em d'aprofitar l'ultim any de vida dels 1000ls).
Salut!
Posted: Friday 24/02/2006 13:53
by mikado
Però que sigui en Cap de setmana. No serà desde la banda del túnel direcció Can Vidalet ??? Des dels matolls del costat del camp de futbol del UD Can Serra , gairebé Esplugues. Perque llavors l'excursió és de matxet i "fiambrera de tortilla" i "carn arrebossada".
Posted: Friday 24/02/2006 13:55
by Serie-1000-metro
si, es aquell costat, pero caminant son 5 minuts.
Jo demà Dissabte mi arrivare un moment.
Salut!
Posted: Friday 24/02/2006 13:59
by Platanito
Jo m'apunto, però prefereixo anar-hi caminant, ja que per anar-hi en metro he de retrocedir uns minuts fins a Sant Ildefons i no em surt a compte
Posted: Friday 24/02/2006 16:15
by Fran-Ikarus
Us proposo de mantenir aquest nou fil
http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=2204
"limpio de polvo y paja", per les idees, més o menys esbojarrades, que vagin sortint sobre la preservació d'algun tren de la sèrie 1000.
I aquests altres, per les notícies que siguin purament de comiat dels cotxes que van sent desballestats, avistaments sobre els que van quedant, etc.
Posted: Friday 24/02/2006 16:20
by Serie-1000-metro
Jo tinc espai per posalo, u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.
Salut.
Posted: Friday 24/02/2006 16:26
by aarongilp
Serie-1000-metro wrote:Jo tinc espai per posalo, u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.
Salut.
Jeje, si, ja veig un M lligat al Marbella per una carretera de corbes...
Fora conyes, el que deia un altre forumaire, és que lloguessis un camió gòndola per portar-lo. Es podria fer una col·lecta, jo hi posaria algun caler, si fes falta. Això sí, amb la condició de poder-lo visitar...
Posted: Saturday 25/02/2006 0:41
by wefer
Serie-1000-metro wrote:Jo tinc espai per posalo, .
Jurl, si que tens un pis gran
Serie-1000-metro wrote:u podriem mirar de fer, per quedarnos una unitat, pero i a un problema, el transport, perque jo tinc un SEAT MARBELLA, pero no es plan de lligar la unitat de 1000 derrere el meu SEAT MARBELLA i au a fer kilometres per la carretera.
Jo t'ajudo amb el meu 1200 per darrera. Entre els dos sumem 100CV
Seriosament: parlar, tot es pot parlar... però conservar un tren no és només tenir el lloc. Cal que el lloc estigui protegit, això és primordial, perquè si no te'l destrossen al segon dia.
En segon lloc, està el transport. Suposo que transportar un bitxo d'aquest deu ser força car. No parlem de 100 euros, sinó d'uns quants milers, com a mínim.
Tercer: cal que TMB el vulgui vendre... donar, ja ni m'ho plantejo, Segur que volen cobrar com a mínim el pes de la "ferralla".
I quart: I una vegada hem compert amb tots els preceptes anteriors... què en fem? La seu del fòrum del transport?
Un bar?
A més, cal afegir que com a mínim caldria conservar una unitat de dos cotxes M-M, per la qual cosa tots els costos seran multiplicats per dos.
I si la gent ha de posar diners, tot es complica. Crec que caldria l'aixopluc d'alguna associació legalment constituïda que pugués donar aixopluc a la idea i proporcionar una mínima estructura per tirar endavant el projecte.
I tot, s'hauria de fer ràpidament, si volem conservar algun 1000.
Algú s'hi atreveix?
Posted: Saturday 25/02/2006 0:50
by entfe001
Sempre podríem transformar-lo en un bar/motel de carretera, al més pur estil Azor