Page 3 of 6
Posted: Thursday 10/08/2006 20:53
by wefer
Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Posted: Thursday 10/08/2006 22:06
by UT596001
wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Al tram Maragall-Horta en tens 3 com a mínim.
Posted: Thursday 10/08/2006 22:20
by Serie600
Hola:
Una placa.... potser.... pero es que..... buf!.... sortiria corrents.
Sal.lutacions:
Serie600
Demà, al ataqueee!!!
Posted: Thursday 10/08/2006 23:01
by JaMiRo!
wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Demà inspecció fotogràfica...Si em vegeu (els que em coneixeu) digueu-me quelcom...
I si no em coneixeu i vegeu un friki descarregant la seva càmera sobre una 1000, ja sabeu que és el JaMiRo!...
Posted: Friday 11/08/2006 9:50
by Platanito
wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Ahir en vaig agafar un a Can Boixeres.
Posted: Friday 11/08/2006 10:33
by mikado
UT596001 wrote:wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Al tram Maragall-Horta en tens 3 com a mínim.
Un AAC amic meu ,(com els hi diuen ara a TMB, abans motoristes), que és instructor m'ha comentat que dilluns en el tram Cornellà Centre - Sagrada Familia tenien 4 convoys 1000's, la resta 5000's. El que no em va dir a quant ascendeix la resta.
Posted: Sunday 13/08/2006 17:55
by orique
mikado wrote:UT596001 wrote:wefer wrote:Algú sap quants trens de la sèrie 1000 queden encara? Les últimes vegades que he agafat la L5 no n'he vist NI UN
Al tram Maragall-Horta en tens 3 com a mínim.
Un AAC amic meu ,(com els hi diuen ara a TMB, abans motoristes), que és instructor m'ha comentat que dilluns en el tram Cornellà Centre - Sagrada Familia tenien 4 convoys 1000's, la resta 5000's. El que no em va dir a quant ascendeix la resta.
AAC = ?
Perquè "Agent d'Atenció al Client", un motorista, poc en té...
Posted: Wednesday 16/08/2006 18:35
by Serie-1000-metro
Hola!
Perque ara F.C.M.B vol fer un unic agent en tota la companyia, que pugi conduir els trens i ser taquillers, o agents d'estació, com pots pensarte els motoristes batarans no els i agrada la idea, ells volen segir amb la seva oficina mobil dins el tunel, els comprenc perfectament, i jo faria el mateix.
Salut!!!!!!!!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!!!
Posted: Monday 23/10/2006 11:41
by metring
Doncs ja ho heu vist a seguiment ... no volen preservar cap 1000!!!!!! Què s'ha de fer per evitar aquesta catàstrofe????
Posted: Monday 23/10/2006 12:01
by Jordilar
En encadenem soldats a l'últim 1000 que quedi abans d'entrar a la màquina trinxadora
Posted: Monday 23/10/2006 12:08
by Fran-Ikarus
El primer, per anar bé, és enviar un mail a TMB, preguntant, de bones maneres, si es pretén preservar algun tren.
Jo fa molt de temps que imagino una resposta "Sí que pensem preservar-ne un, però dintre d'uns anys, quan es retirin els trens de la L4".
Però cal tenir-la, aquesta resposta. Si no es té, tot són especulacions que no porten a res.
Posted: Monday 23/10/2006 12:12
by metring
Però els missatges de EL LLOP tenen solvència, si ell diu que li han confirmat que ja està programada la destrucció de tots els 1000...
Posted: Monday 23/10/2006 13:07
by Fran-Ikarus
Uno de mi calle me ha dicho que tiene un amigo que dice conocer a un tipo que dice que un día fue feliz (Serrat)
No dubto gens de la solvència del LLOP (del conegut del LLOP una mica menys, perquè havia dit "Digo" i ara diu "Diego"), però la idea seria tenir informació oficial de TMB, signada per algú responsable (relacions públiques, etc.), amb la qual cosa sabríem de pas què pensen preservar.
Posted: Monday 23/10/2006 13:49
by Vox
El sr Patiño director del museu de la mobilitat
Posted: Monday 23/10/2006 14:24
by xevi
El Sr. Patiño és el futur director del museu de la mobilitat i de tant en tant fa declaricons i es fa el xulo dient que hi haurà molts metros i tranvies conservats per TMB.
Us passo el telèfon del seu despatx, és de fàcil poder parlar amb ell i el truquem tots, ok?
Proposo una trobada amb ell i la publicació al fòrum de les respostes del sr patiño.
Sr. Patiño TMB 93 214 80 00
Posted: Monday 23/10/2006 14:33
by Fran-Ikarus
Us dirà que pensen preservar un 1100. Què ens apostem?
Posted: Monday 23/10/2006 15:36
by Mortadel·lo
Fran-Ikarus wrote:Us dirà que pensen preservar un 1100. Què ens apostem?
jo no m'hi jugo res, igual diu que no pensen preservar res
Posted: Monday 23/10/2006 15:52
by Mr. Baricentro
Trobo poc etic i formal publicar certs telefons a la brava.
Posted: Monday 23/10/2006 15:57
by El LLOP
Només vull fer una puntualització al que diu Fran Ikarus. No és que el meu amic digui "digo" i ara "diego" sino que el que ell em respón es el que sap en cada moment. Teniu en compte que l'únic que li fa preguntes "rares" del tipus ¿que faran amb els trens? sóc jo i ell em respon el que sap en aquell moment, i les coses canvien. El que em va explicar ahir, es que a les cotxeres ténen les ordres de treball per demuntar els equips valiosos dels trens i que a la relació, amb dates surten TOTS els trens, vaja que tots els mils ja tenen hora per passar per caixa. No obstant trobo bé la idea de preguntar directament de TMB, però com ens fiem de que responguin, en trobarem que arrivarà abans la trinxadora que la resposta.
A Mr Baricentro
Posted: Monday 23/10/2006 16:37
by xevi
Aquest telèfon és el telèfon de TMB que es pot trobar a tot arreu i casualment és on treballa el Sr. Patiño.
No crec que sigui èticament incorrecte publicar el telèfon de TMB, FGC, Renfe o l´aeroport del Prat!