Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
10/4/06: 1065-1066-R-M-M
10/4/06: 1085-1086-1322-1087-1088
Només li faltava una placa al 1322 (parlant del costat andana, quan va en cap el 1088; l'altre costat lògicament no l'he vist)
A tot això, aviam si torna el Llop, i ens explica aquest misteriós canvi de plaques amb els autèntics ja desballestats, que no acabo d'entendre...
10/4/06: 1085-1086-1322-1087-1088
Només li faltava una placa al 1322 (parlant del costat andana, quan va en cap el 1088; l'altre costat lògicament no l'he vist)
A tot això, aviam si torna el Llop, i ens explica aquest misteriós canvi de plaques amb els autèntics ja desballestats, que no acabo d'entendre...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Hola Frank-Ikarus, intentaré explicar-t'ho. Totes les unitats (cotxe senar+cotxe parell) ténen uns períodes de revisió independents de tots els altres. Aixó vol dir que depenent de les incidències que hagin
tingut, han de passar les revisons en unes dates o en d'altres. Les plaques es van canviar per tenir les composicions (o els números dels motors que formen un tren) correlatives, ja que ara mateix ja no importa gaire fer les revisions a la data que toca, perquè potser ja no arriven a la següent.
p.d: segons les meves últimes notícies, tots els 1000 no desapareixeran. Segons sembla, l'empresa CAF que fabrica els 5000, es farà càrrec d'un nombre indeterminat de 1000 per reformar-los i vendrel's a l'exterior. Seguiran existint però potser els hem d'anar a veure a Rumania, Veneçuela o el Senegal.
tingut, han de passar les revisons en unes dates o en d'altres. Les plaques es van canviar per tenir les composicions (o els números dels motors que formen un tren) correlatives, ja que ara mateix ja no importa gaire fer les revisions a la data que toca, perquè potser ja no arriven a la següent.
p.d: segons les meves últimes notícies, tots els 1000 no desapareixeran. Segons sembla, l'empresa CAF que fabrica els 5000, es farà càrrec d'un nombre indeterminat de 1000 per reformar-los i vendrel's a l'exterior. Seguiran existint però potser els hem d'anar a veure a Rumania, Veneçuela o el Senegal.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Hola El Llop, hi ha una cosa que no entenc, si precisament els és igual que passin o no les revisions, què més els dona tenir un tren que no sigui correlatiu?
Això de que venguin mils a l'extranger és una bona notícia perquè vol dir que no moriran tots, però al mateix temps una mala notícia, perquè no ens en quedarà cap per nosaltres!
Això de que venguin mils a l'extranger és una bona notícia perquè vol dir que no moriran tots, però al mateix temps una mala notícia, perquè no ens en quedarà cap per nosaltres!
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Ostres, Llop, doncs això fa pudor a trampa, no? És a dir, que a un cotxe al qual li tocaria per exemple aquesta setmana la revisió, el "disfressen" d'un altre al qual li tocaria d'aquí sis mesos, i "tirando"?
Mare de Déu Senyor.
Per altra banda, molt bona notícia la possibilitat de que alguns 1000 continuin la seva vida. I el fet que els reformin ens donarà "vidilla" pel fòrum
Mare de Déu Senyor.
Per altra banda, molt bona notícia la possibilitat de que alguns 1000 continuin la seva vida. I el fet que els reformin ens donarà "vidilla" pel fòrum
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Gràcies per la infoEl LLOP wrote:ja he pogut confirmar les composicions que ja no existeixen. Son les següents:
M1017-R1305-1019
M1013-R1304-1015
M1009-R1303-1011
M1001-R1301-1003
M1021-R1306-1023
M1005-1006
M1087-1088
L'altre 1100 que hi havia a la línia 5 encara existeix però està mig desvallestat a una via morta del triangle feroviari. Per un altre part, no està previst portar els 1000 de la L5 a la L4, sinó els 2100 de la L2 i reforçar aquesta amb els 9000 destinats a la L9 fins que aquesta sigui operativa.
Pd: Mortadel.lo el remolc és el 1322. El 1332 no existeix. L'últim remolc que hi ha de la sèrie 1000/1300 és el 25 (1100/4=25).
Espero que us sugui d'utilitat.
Llavors, a la L2 tindrem 2100, 5000 i 9000? I a la L4 2100 amb 1100?
Vox
El LLOP wrote:Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
Però de forma definitiva? Ho pregunto pq quan s'obri la L9, hauran de tornar els 9000 i de 5000 crec que només hi haura 7 (els 3 que tocaven a la L2 més 4 extres que eren per la L5).
La L4 es quedarà definitivament amb els 2100 i es demanaran trens nous per la L2 o troanaran els 2100 a la L2 i els trens nous que es demanin seran per la L4?
Vox
Last edited by Vox on Thursday 20/04/2006 15:28, edited 1 time in total.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
els 1100 despareixeràn de la mateixa manera que ho estàn fent els 1000. És massa aviat per dir on aniràn a parar els trens. El que és segur es que es renovaràn tots. Jo penso que es compraràn trens per la L2 (que es la línia emblemàtica) i els 2100 es quedaràn a la L4, però això es una hipòstesi meva.