Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Em demano la placa 1073!

(gireu el número i, amb una mica d'imaginació, veureu per què demano aquesta en particular :D)
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Pobret...encara estàs a l'època del BISBE i de no sé què més?
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

10/4/06 1099-1100-1325-1097-M
10/4/06 M-M-R-M-1036

ja els tenim gairebé tots (els que se suposen vius)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

aarongilp wrote:Pobret...encara estàs a l'època del BISBE i de no sé què més?
:llengua
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

10/4/06: 1065-1066-R-M-M
10/4/06: 1085-1086-1322-1087-1088
Només li faltava una placa al 1322 (parlant del costat andana, quan va en cap el 1088; l'altre costat lògicament no l'he vist)

A tot això, aviam si torna el Llop, i ens explica aquest misteriós canvi de plaques amb els autèntics ja desballestats, que no acabo d'entendre...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

sospechoso, tomo nota :D

ara mateix l'únic que ens falta que no sigui de la sèrie baixa és el 1047-1048-1312-1045-1046 , ¿quién sabe donde?
:x
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Hola Frank-Ikarus, intentaré explicar-t'ho. Totes les unitats (cotxe senar+cotxe parell) ténen uns períodes de revisió independents de tots els altres. Aixó vol dir que depenent de les incidències que hagin
tingut, han de passar les revisons en unes dates o en d'altres. Les plaques es van canviar per tenir les composicions (o els números dels motors que formen un tren) correlatives, ja que ara mateix ja no importa gaire fer les revisions a la data que toca, perquè potser ja no arriven a la següent.

p.d: segons les meves últimes notícies, tots els 1000 no desapareixeran. Segons sembla, l'empresa CAF que fabrica els 5000, es farà càrrec d'un nombre indeterminat de 1000 per reformar-los i vendrel's a l'exterior. Seguiran existint però potser els hem d'anar a veure a Rumania, Veneçuela o el Senegal.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Hola El Llop, hi ha una cosa que no entenc, si precisament els és igual que passin o no les revisions, què més els dona tenir un tren que no sigui correlatiu?

Això de que venguin mils a l'extranger és una bona notícia perquè vol dir que no moriran tots, però al mateix temps una mala notícia, perquè no ens en quedarà cap per nosaltres!
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

és fàcil Mortadel.lo. Si no improta que vagin o no vagin correlatius, sempre és més fàcil el que va tot seguit: doncs correlatius i ja està.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Ostres, Llop, doncs això fa pudor a trampa, no? És a dir, que a un cotxe al qual li tocaria per exemple aquesta setmana la revisió, el "disfressen" d'un altre al qual li tocaria d'aquí sis mesos, i "tirando"?

Mare de Déu Senyor.

Per altra banda, molt bona notícia la possibilitat de que alguns 1000 continuin la seva vida. I el fet que els reformin ens donarà "vidilla" pel fòrum :D
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

11/4/06: 1043-1044-1311-1041-1042 (ordre canviat)
11/4/06: 1073-1074-1319-1075-1076
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

12/4/06 M-M-R-M-1050
12/4/06 M-M-R-1042-1041

ja s'han acabat les vacances, ara a tornar a la feina :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

19/4/06: 1065-1066-1317-1067-1068
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El LLOP wrote:ja he pogut confirmar les composicions que ja no existeixen. Son les següents:
M1017-R1305-1019
M1013-R1304-1015
M1009-R1303-1011
M1001-R1301-1003
M1021-R1306-1023
M1005-1006
M1087-1088
L'altre 1100 que hi havia a la línia 5 encara existeix però està mig desvallestat a una via morta del triangle feroviari. Per un altre part, no està previst portar els 1000 de la L5 a la L4, sinó els 2100 de la L2 i reforçar aquesta amb els 9000 destinats a la L9 fins que aquesta sigui operativa.

Pd: Mortadel.lo el remolc és el 1322. El 1332 no existeix. L'últim remolc que hi ha de la sèrie 1000/1300 és el 25 (1100/4=25).

Espero que us sugui d'utilitat.
Gràcies per la info ;)

Llavors, a la L2 tindrem 2100, 5000 i 9000? I a la L4 2100 amb 1100?

Vox
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

El LLOP wrote:Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
:o :o :o :o

Però de forma definitiva? Ho pregunto pq quan s'obri la L9, hauran de tornar els 9000 i de 5000 crec que només hi haura 7 (els 3 que tocaven a la L2 més 4 extres que eren per la L5).

La L4 es quedarà definitivament amb els 2100 i es demanaran trens nous per la L2 o troanaran els 2100 a la L2 i els trens nous que es demanin seran per la L4?

Vox
Last edited by Vox on Thursday 20/04/2006 15:28, edited 1 time in total.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

no pateixis, quan s'obri la L9 (si s'obre) els 2100 ja farà anys que estaran desballestats :D

i si us plau tornem al tema que ens ocupa, no us disperseu :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

els 1100 despareixeràn de la mateixa manera que ho estàn fent els 1000. És massa aviat per dir on aniràn a parar els trens. El que és segur es que es renovaràn tots. Jo penso que es compraràn trens per la L2 (que es la línia emblemàtica) i els 2100 es quedaràn a la L4, però això es una hipòstesi meva.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Gràcies de nou, LLOP! Confies en la preservació d'alguna 1000?

Mortadel·lo, es veritat, tornem al tema :D Vejam quina 1000 veig avui i aquesta nit dic quelcom. Si es que em toca alguna 1000 pq ja no es gens extrany que passi una 5000.

Vox
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Osti, tú, quin cacau de sèries i línies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obrim tema de quines sèries a quines línies millor, no?
Ara mateix ho faig.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”