Page 3 of 33
Posted: Sunday 09/04/2006 19:26
by entfe001
Em demano la placa 1073!
(gireu el número i, amb una mica d'imaginació, veureu per què demano aquesta en particular
)
Posted: Sunday 09/04/2006 21:10
by aarongilp
Pobret...encara estàs a l'època del BISBE i de no sé què més?
Posted: Monday 10/04/2006 9:17
by Mortadel·lo
10/4/06 1099-1100-1325-1097-M
10/4/06 M-M-R-M-1036
ja els tenim gairebé tots (els que se suposen vius)
Posted: Monday 10/04/2006 11:14
by entfe001
aarongilp wrote:Pobret...encara estàs a l'època del BISBE i de no sé què més?
Posted: Monday 10/04/2006 15:11
by Fran-Ikarus
10/4/06: 1065-1066-R-M-M
10/4/06: 1085-1086-1322-1087-1088
Només li faltava una placa al 1322 (parlant del costat andana, quan va en cap el 1088; l'altre costat lògicament no l'he vist)
A tot això, aviam si torna el Llop, i ens explica aquest misteriós canvi de plaques amb els autèntics ja desballestats, que no acabo d'entendre...
Posted: Monday 10/04/2006 16:10
by Mortadel·lo
sospechoso, tomo nota
ara mateix l'únic que ens falta que no sigui de la sèrie baixa és el 1047-1048-1312-1045-1046 , ¿quién sabe donde?
Posted: Tuesday 11/04/2006 11:29
by El LLOP
Hola Frank-Ikarus, intentaré explicar-t'ho. Totes les unitats (cotxe senar+cotxe parell) ténen uns períodes de revisió independents de tots els altres. Aixó vol dir que depenent de les incidències que hagin
tingut, han de passar les revisons en unes dates o en d'altres. Les plaques es van canviar per tenir les composicions (o els números dels motors que formen un tren) correlatives, ja que ara mateix ja no importa gaire fer les revisions a la data que toca, perquè potser ja no arriven a la següent.
p.d: segons les meves últimes notícies, tots els 1000 no desapareixeran. Segons sembla, l'empresa CAF que fabrica els 5000, es farà càrrec d'un nombre indeterminat de 1000 per reformar-los i vendrel's a l'exterior. Seguiran existint però potser els hem d'anar a veure a Rumania, Veneçuela o el Senegal.
Posted: Tuesday 11/04/2006 11:44
by Mortadel·lo
Hola El Llop, hi ha una cosa que no entenc, si precisament els és igual que passin o no les revisions, què més els dona tenir un tren que no sigui correlatiu?
Això de que venguin mils a l'extranger és una bona notícia perquè vol dir que no moriran tots, però al mateix temps una mala notícia, perquè no ens en quedarà cap per nosaltres!
Posted: Tuesday 11/04/2006 12:02
by El LLOP
és fàcil Mortadel.lo. Si no improta que vagin o no vagin correlatius, sempre és més fàcil el que va tot seguit: doncs correlatius i ja està.
Posted: Tuesday 11/04/2006 12:07
by Fran-Ikarus
Ostres, Llop, doncs això fa pudor a trampa, no? És a dir, que a un cotxe al qual li tocaria per exemple aquesta setmana la revisió, el "disfressen" d'un altre al qual li tocaria d'aquí sis mesos, i "tirando"?
Mare de Déu Senyor.
Per altra banda, molt bona notícia la possibilitat de que alguns 1000 continuin la seva vida. I el fet que els reformin ens donarà "vidilla" pel fòrum
Posted: Wednesday 12/04/2006 10:42
by Fran-Ikarus
11/4/06: 1043-1044-1311-1041-1042 (ordre canviat)
11/4/06: 1073-1074-1319-1075-1076
Posted: Tuesday 18/04/2006 12:52
by Mortadel·lo
12/4/06 M-M-R-M-1050
12/4/06 M-M-R-1042-1041
ja s'han acabat les vacances, ara a tornar a la feina
Posted: Wednesday 19/04/2006 21:51
by Fran-Ikarus
19/4/06: 1065-1066-1317-1067-1068
Posted: Thursday 20/04/2006 1:29
by Vox
El LLOP wrote:ja he pogut confirmar les composicions que ja no existeixen. Son les següents:
M1017-R1305-1019
M1013-R1304-1015
M1009-R1303-1011
M1001-R1301-1003
M1021-R1306-1023
M1005-1006
M1087-1088
L'altre 1100 que hi havia a la línia 5 encara existeix però està mig desvallestat a una via morta del triangle feroviari. Per un altre part, no està previst portar els 1000 de la L5 a la L4, sinó els 2100 de la L2 i reforçar aquesta amb els 9000 destinats a la L9 fins que aquesta sigui operativa.
Pd: Mortadel.lo el remolc és el 1322. El 1332 no existeix. L'últim remolc que hi ha de la sèrie 1000/1300 és el 25 (1100/4=25).
Espero que us sugui d'utilitat.
Gràcies per la info
Llavors, a la L2 tindrem 2100, 5000 i 9000? I a la L4 2100 amb 1100?
Vox
Posted: Thursday 20/04/2006 10:00
by El LLOP
Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
Posted: Thursday 20/04/2006 12:48
by Vox
El LLOP wrote:Negatiu; a la línia 2 hi hauran 5000 i 9000. Tots els 2100 aniràn a parar a la L4.
Però de forma definitiva? Ho pregunto pq quan s'obri la L9, hauran de tornar els 9000 i de 5000 crec que només hi haura 7 (els 3 que tocaven a la L2 més 4 extres que eren per la L5).
La L4 es quedarà definitivament amb els 2100 i es demanaran trens nous per la L2 o troanaran els 2100 a la L2 i els trens nous que es demanin seran per la L4?
Vox
Posted: Thursday 20/04/2006 12:52
by Mortadel·lo
no pateixis, quan s'obri la L9 (si s'obre) els 2100 ja farà anys que estaran desballestats
i si us plau tornem al tema que ens ocupa, no us disperseu
Posted: Thursday 20/04/2006 12:53
by El LLOP
els 1100 despareixeràn de la mateixa manera que ho estàn fent els 1000. És massa aviat per dir on aniràn a parar els trens. El que és segur es que es renovaràn tots. Jo penso que es compraràn trens per la L2 (que es la línia emblemàtica) i els 2100 es quedaràn a la L4, però això es una hipòstesi meva.
Posted: Thursday 20/04/2006 15:31
by Vox
Gràcies de nou, LLOP! Confies en la preservació d'alguna 1000?
Mortadel·lo, es veritat, tornem al tema
Vejam quina 1000 veig avui i aquesta nit dic quelcom. Si es que em toca alguna 1000 pq ja no es gens extrany que passi una 5000.
Vox
Posted: Thursday 20/04/2006 16:48
by metring
Osti, tú, quin cacau de sèries i línies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obrim tema de quines sèries a quines línies millor, no?
Ara mateix ho faig.