Page 3 of 8
Posted: Saturday 03/06/2006 17:41
by jn4519
Trenscat wrote:Segons informacions de FGC sobre les 211: "Es completaran els estudis i es decidirà sobre la millor opció per a la renovació del parc de les 10 UT 211 en procés d'obsolescència tècnica".
No cal gastar-se diners per fer un informe "fulminant" on s'indiqui que les 211 s'han quedat obsoletes i que el millor que es pot fer és comprar més 213 i així de pas deixar el parc mòbil totalment uniforme.
Salut!
Posted: Saturday 03/06/2006 18:47
by Jordilar
Les 211 no són tan antigues per dir que estan obsoletes tècnicament. Amb una reforma suficient deixarien de tenir aquesta suposada obsolència. Més antigues són les 111 i no passa res
Posted: Saturday 03/06/2006 19:16
by Mako448
Bon dia,no fa gaire, vaig veure una 211 fent un S7,concretament el que passa per St.Andreu de la Barca a les 13.51 direcció Barcelona.
Espero que les 211 tornin a prestar servei, pq ara es tope de aburridisim la LL-A,tota l'estona 213 i la majoria de vegades en simple.
No fa gaire vaig pujar a les 211, i oh!!!
QUINS RECORDS.
Posted: Saturday 03/06/2006 19:28
by awe
Jo crec que si s'opta per comprar 213 i oblidar-se de les 211, aquestes trobarien comprador sense cap problema. Podrien interessar-li a Feve, per exemple. Per més que parlin d'obsolescència, a aquest material li pot quedar vida útil per molts anys.
One more decade
Posted: Saturday 03/06/2006 19:30
by JaMiRo!
Hola!
Jo l'únic problema que els hi veig, fonamentalment, és l'assumpte de la seva no-adaptació a PMR. Per la resta, jo crec que encara poden donar joc una dècada més.
I, en cas contrari, que almenys les venguin a qualsevol altre operador de via estreta que les necessiti. Que no les desballestin, vamos...
Salut!
Posted: Sunday 04/06/2006 2:22
by Trenscat
Jordilar wrote:Les 211 no són tan antigues per dir que estan obsoletes tècnicament. Amb una reforma suficient deixarien de tenir aquesta suposada obsolència. Més antigues són les 111 i no passa res
De fet sobre les 111 en aquesta mateixa informació diu:
"Increment de l'oferta i extensió del Metro del Vallès
(...)
-
Increment del parc de trens. S'hauran d'endegar els estudis de definició de les característiques del futur nou parc de trens de 4 cotxes per a poder atendre les millores de l'oferta en el moment en què estiguin disponibles les millores de les infrastructures. Aquesta adquisició s'haurà de fer simultàniament amb la decisió sobre la renovació o substitució del parc d'UT 111 de 3 cotxes"
Així doncs, entenc que preveuen comprar trens nous a mig termini, que espero que siguin diferents de les 112 per alegrar una mica la vista...
Avistament!
Posted: Friday 09/06/2006 19:56
by JaMiRo!
Hola!
Ahir (8/6/2006), dues fantàstiques
211 en servei de Metro L8; les vaig veure mentre feia fotos a Sant Boi...
També n'hi havien quatre aparcades, com sempre, a les vies d'apartador prop de l'estació
santboienca.
Salut!
EDITO: HAVIA POSAT SÈRIE 213 EN COMPTES DE SÈRIE 211; LES QUE HE VIST EREN LES 211...ON TENIA EL CAP?
Posted: Friday 09/06/2006 20:19
by metrobaix
santboià / santboiana... jejej
Posted: Friday 09/06/2006 23:32
by jn4519
Poques reformes necessitarien de fet:
111 i 211
-Avís acústic propera parada.
-Panells de LEDS per informar propera parada, portes de sortida, temperatura...(millor si fossin monitors multifuncionals, però per començar ja estaria bé)
-Intercomunicació diafana entre cotxes
211
-Teleindicadors de LEDS
-Plataforma elevadora o sol.lució equivalent.
Opcionalment:
-Nou enllumentat
-Nous seients
Exteriorment es podria pensar en una nova combinació del blanc i taronja que els hi donés un aspecte més modern.
Salut!
Enganxada de dits...
Posted: Saturday 10/06/2006 0:09
by JaMiRo!
Hola!
metrobaix wrote:santboià / santboiana... jejej
Per això ho havia posat en cursiva, per si de cas m'enganxava els dits com m'ha passat...Gràcies per l'aclaració!
jn4519 wrote:Poques reformes necessitarien de fet:
111 i 211
-Avís acústic propera parada.
-Panells de LEDS per informar propera parada, portes de sortida, temperatura...(millor si fossin monitors multifuncionals, però per començar ja estaria bé)
-Intercomunicació diafana entre cotxes
211
-Teleindicadors de LEDS
-Plataforma elevadora o sol.lució equivalent.
Opcionalment:
-Nou enllumentat
-Nous seients
Exteriorment es podria pensar en una nova combinació del blanc i taronja que els hi donés un aspecte més modern.
No pateixis per les 111, aquestes encara tenen per estona...
Salut!
Posted: Wednesday 14/06/2006 18:25
by Mako448
Ahir,amb l'S7 de les 16.51 que passa per Sant Andreu i jo anava cap a Barcelona vaig veure la 211.04 a la via morta de Molí Noi,i la
211.01a Cornellà-Riera fent un L8 cap a Molí Nou,dos L8 seguits amb 211.Quan tornava,era tard,el primer tren q sortia era un L8,i si era 211,pujaria,peró com era 213,vaig haber de torna r amb l'S8
Quina rábia!!!
L'altre dia un noi em va dir que va veure una composició 3+2 d'fgc,la setmana passada la va veure,va dir que anava a Barcelona fent un S7 o S8.
Posted: Wednesday 14/06/2006 18:26
by Mako448
Perdó,3+2 de 211,esque he dit 3+3d'fgc,jejeje
Posted: Wednesday 14/06/2006 18:48
by abegot
Puc estar equivocat, moltes vegades (darrerament) sento coses que diuen, que els 211 tenen defectes de construcció i/o mecanització a les rodes, ...
Posted: Wednesday 14/06/2006 19:32
by Serie-1000-metro
Hola.
Jo el que se esque a les nostres estimades unitats 211, no els i queda massa de vida, d'aqui poc ja no seràn amb nosaltres.
Salut!
Posted: Wednesday 14/06/2006 19:34
by Serie-1000-metro
Una altra serie que sen va a fer companyia als 1000ls del metro, el record, les fotos, o sigi que van a la xatarra.....
Descansi en pau....
Salut!
D'això encara falta, pero no massa, disfrutem ara que encara podem d'elles, igual que dic dels 1000ls.
Posted: Wednesday 14/06/2006 20:26
by jn4519
abegot wrote:Puc estar equivocat, moltes vegades (darrerament) sento coses que diuen, que els 211 tenen defectes de construcció i/o mecanització a les rodes, ...
Si mal no recordo, em sembla haver llegit a la pàgina de Trenscat o la de Wefer, que les 211 disposen de 2 motors al cotxe tractor amb 375 CV cadascún, total 750 CV repartits en 2 bogies(?). Potser es poca potència i mal distribuïda, si ho comparem amb les seves col.legues 111 que disposen de 4 motors totalitzant 1500 CV repartits en 4 bogies(?)
Salut!
Posted: Thursday 15/06/2006 11:10
by abegot
jn4519 wrote:abegot wrote:Puc estar equivocat, moltes vegades (darrerament) sento coses que diuen, que els 211 tenen defectes de construcció i/o mecanització a les rodes, ...
Si mal no recordo, em sembla haver llegit a la pàgina de Trenscat o la de Wefer, que les 211 disposen de 2 motors al cotxe tractor amb 375 CV cadascún, total 750 CV repartits en 2 bogies(?). Potser es poca potència i mal distribuïda, si ho comparem amb les seves col.legues 111 que disposen de 4 motors totalitzant 1500 CV repartits en 4 bogies(?)
Salut!
La reconstrucció i manteniment d'aquestes UT de FGC les fará una empresa (no se quina) aliena a FGC.
S'admeten apostes: Alstom? CAF? .... 8)
Alstom!
Posted: Thursday 15/06/2006 13:07
by JaMiRo!
Alstom... 8)
Bé, ho dic perquè ara estan molt posats amb el tema de reconstrucció i manteniment de material ferroviari...
Posted: Tuesday 20/06/2006 1:39
by Trenscat
Avui he vist la 211.02 per Pallejà circulant de buit cap a Martorell. Podeu veure la foto com a "foto destacada" a la portada de
http://www.trenscat.cat ja que l'he caçada a la petita variant provisional que s'ha fet a Pallejà per a la segona fase de les obres de soterrament. La veritat és que he tingut sort
i almenys així compenso haver perdut un potasser que pujava del Port per 5 minuts
Reconec que fins no fa massa temps les 211 no em deien res però ara que costen tant de veure els començo a agafar "carinyu" i m'ha fet una il·lusió veure-la venir!!
Posted: Wednesday 21/06/2006 10:45
by David
Com us entereu de circulacions de l'estil d'aquest potasser que volies anar a fotografiar? Teniu contactes a FGC? o fa una ruta regular?