Posted: Sunday 18/06/2006 0:36
De l'AVUI:
------------------------------
Iberia pagarà un cànon per l'ús del nou hangar
Redacció
El conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, va dir que Iberia tindrà un contracte de concessió i pagarà un cànon per l'espai per construir un hangar de manteniment d'avions a l'aeroport del Prat, i va constatar que en aquestes instal·lacions hi haurà espai i terreny per a més hangars d'altres aerolínies.
Aquest va ser un dels temes que va tractar abans-d'ahir el conseller Nadal amb el president d'Iberia, Fernando Conte, i el director general de la companyia, Enrique Donaire. Després de la polèmica suscitada per la decisió d'Iberia de reduir els seus vols regulars des del Prat, la companyia va anunciar la inversió de 30 milions d'euros en la construcció d'un hangar de manteniment per a avions en un terreny de 26.500 metres quadrats, en principi, cedit per Aena.
El conseller va demanar a Iberia en el transcurs de l'esmentada reunió que concreti el compromís de la companyia que no hi haurà una estratègia de debilitament del Prat en benefici d'altres posicions estratègiques i va exigir explicacions per l'anunci de la suspensió de vols i les causes que l'han originat.
------------------------------
Iberia pagarà un cànon per l'ús del nou hangar
Redacció
El conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, va dir que Iberia tindrà un contracte de concessió i pagarà un cànon per l'espai per construir un hangar de manteniment d'avions a l'aeroport del Prat, i va constatar que en aquestes instal·lacions hi haurà espai i terreny per a més hangars d'altres aerolínies.
Aquest va ser un dels temes que va tractar abans-d'ahir el conseller Nadal amb el president d'Iberia, Fernando Conte, i el director general de la companyia, Enrique Donaire. Després de la polèmica suscitada per la decisió d'Iberia de reduir els seus vols regulars des del Prat, la companyia va anunciar la inversió de 30 milions d'euros en la construcció d'un hangar de manteniment per a avions en un terreny de 26.500 metres quadrats, en principi, cedit per Aena.
El conseller va demanar a Iberia en el transcurs de l'esmentada reunió que concreti el compromís de la companyia que no hi haurà una estratègia de debilitament del Prat en benefici d'altres posicions estratègiques i va exigir explicacions per l'anunci de la suspensió de vols i les causes que l'han originat.