Quedada per fer la L5 amb un 1000
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Trenscat
- N10
A mi a priori el 2 de desembre també em va bé i espero que també s'hi pugui sumar la malba Per cert, suposo que la volta per la L5 en el 1000 també implica fer la xocolatada/xurros/melindros/orxatada no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
A mi la data de dissabte 2 de desembre (al matí) em sembla molt bé. I també la proposta del Wefer (que no sé si està en aquest tema o en l'enquesta), amb la salvetat de que jo no em conformaria amb el bar de dins del Metro: si es fa xocolatada, ha de ser en una xurreria-xurreria.
Si es confirma l'existència d'aquesta a la plaça Eivissa, seria l'excusa perfecta per acompanyar el 1000 de torn fins un dels finals de línia, mirar com fa el canvi de via al cul-de-sac, passar per Dos de Maig (estació oficial del FoTraCat), Gaudí (estació idolatrada del FoTraCat, ex-aequo amb Correus) i no sé quantes coses més.
Si es confirma l'existència d'aquesta a la plaça Eivissa, seria l'excusa perfecta per acompanyar el 1000 de torn fins un dels finals de línia, mirar com fa el canvi de via al cul-de-sac, passar per Dos de Maig (estació oficial del FoTraCat), Gaudí (estació idolatrada del FoTraCat, ex-aequo amb Correus) i no sé quantes coses més.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Trenscat
- N10
Si es fa el dia 2 de desembre per la meva part preferiria que fos a la tarda més que no pas al matí, a part que trobo que fa més per fer una xocolatada... Però vaja, serà qüestió de veure a quanta gent li va bé
Estressar-me...
Els temes quedada per fer la L5 amb una mil i xocolatada haurien de fusionar-se perquè començo a estressar-me...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
- Fran-Ikarus
- N11
Potser teniu raó... Millor la tarda.
Què tal així?
17:00 Convocatòria a SF, mitja horeta de rigor per presentacions, representacions, esperes i desesperacions; i podem mirar de vendre in situ les samarretes XXL que té d'stock el Mortadel·lo
17:30(+temps que trigui a passar un 1000) Viatge sentit Horta
18:30(+temps que hagi trigat a passar un 1000) Després de fotos vàries (tothom amb la samarreta! ni que sigui per sobre del jersei), mirar embadalits com canvia el 1000 al cul-de-sac, etc. sortim
19:00 Amb sort, estem a la xurreria (si existeix) menjant la xocolata amb xurros
19:30 Aprox. tornada, a partir d'aquí la imaginació és lliure (jo al vespre vaig a un concert, em sembla)
Què tal així?
17:00 Convocatòria a SF, mitja horeta de rigor per presentacions, representacions, esperes i desesperacions; i podem mirar de vendre in situ les samarretes XXL que té d'stock el Mortadel·lo
17:30(+temps que trigui a passar un 1000) Viatge sentit Horta
18:30(+temps que hagi trigat a passar un 1000) Després de fotos vàries (tothom amb la samarreta! ni que sigui per sobre del jersei), mirar embadalits com canvia el 1000 al cul-de-sac, etc. sortim
19:00 Amb sort, estem a la xurreria (si existeix) menjant la xocolata amb xurros
19:30 Aprox. tornada, a partir d'aquí la imaginació és lliure (jo al vespre vaig a un concert, em sembla)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Trenscat
- N10
Sumeu-hi la malba en principi també (només si també hi ha xocolatada per això, jeje)