Page 3 of 4
Posted: Friday 03/11/2006 14:43
by mikado
Pese a la pobre frecuencia, ayer la línea 46 de TMB AEROPORT - PÇA ESPANYA a las 15.05 llevaba 22 personas a la altura del Hospital Duran i Reinals. No está mal.
Posted: Friday 03/11/2006 15:08
by aarongilp
mikado wrote:Pese a la pobre frecuencia, ayer la línea 46 de TMB AEROPORT - PÇA ESPANYA a las 15.05 llevaba 22 personas a la altura del Hospital Duran i Reinals. No está mal.
És molt poc, la veritat. D'acord que hi ha el Aerobús i la Renfe, però només 22 persones és tirant a poc...(bé, jo sé de línies que amb una freqüència de 30 minuts en un matí porten a 5 persones...
)
Posted: Friday 03/11/2006 22:31
by mikado
mikado wrote:Pese a la pobre frecuencia, ayer la línea 46 de TMB AEROPORT - PÇA ESPANYA a las 15.05 llevaba 22 personas a la altura del Hospital Duran i Reinals. No está mal.
Misma hora, misma parada, misma línea hoy viernes 3 de noviembre 16 personas
Posted: Saturday 04/11/2006 0:57
by entfe001
L'únic cop que l'he agafat, en sentit Aeroport, només hi havia quatre persones comptades. Incloent-m'hi. I amb la C10 KO.
Posted: Saturday 04/11/2006 9:34
by metring
Això confirma que a P. Espanya no s'hauria d'haver posat la parada d'origen, sino a P. Catalunya o a Sants.
Posted: Tuesday 07/11/2006 14:50
by Ecomobisostrans
Plano de la linia 26:
Posted: Monday 13/11/2006 13:02
by Denisuko
Sembla que diguin que un milió de viatgers sigui alguna cosa realment sorprenent quan practicament, totes les linies arriben al milió de viatgers a l'any
El passat any van superar el milio de viatgers totes aquestes linies (per ordre de mes a menys)
7 - 6.011.516
74
56
15
32
43
33
27
22
64
34
17
24
19
41
73
9
47
45
50
59
20
10
39
28
54
157
57
92
55
14
72
109
16
44
65
67
68
6
36
37
58
71
63
60
11
62
76
40
30
31
165
66
70
78
51
42
79 - 1.074.623
Posted: Tuesday 14/11/2006 0:27
by entfe001
Fins i tot el mític 51 supera el milió!
Així doncs, aquesta espectacular xifra en el fons no és gaire res
Posted: Tuesday 14/11/2006 9:09
by Guigui
I també Déu n'hi do del 31, que va cada quan li rota...
Posted: Tuesday 14/11/2006 10:14
by Fran-Ikarus
Sense paraules per descriure l'enfonsament de la 60, pàl·lida ombra d'allò tan espectacular que van batejar com a Ronda Express a començaments dels 90.
Posted: Tuesday 14/11/2006 14:49
by orique
El 31 ha anat bé les vegades que l'he agafat.
El 60... el vaig agafar de petit només per veure'l córrer per les rondes
Posted: Tuesday 14/11/2006 15:35
by Fran-Ikarus
Acabo d'envellir de cop... Sentir "de petit" relacionat amb el 60... Tot just l'acabaven de posar, quan jo l'utilitzava per anar a la uni
Posted: Tuesday 14/11/2006 20:48
by Denisuko
Fran-Ikarus wrote:Sense paraules per descriure l'enfonsament de la 60, pàl·lida ombra d'allò tan espectacular que van batejar com a Ronda Express a començaments dels 90.
Uala, quin grans records, per aquella epoca jo tindria 10 anys i em pensaba que aquesta linia es feia la ronda en un moment
Posted: Tuesday 14/11/2006 21:28
by aarongilp
Jo el Ronda Exprés només l'he vist un cop en ma vida, i em pensava que recorria les rondes sense parar (:x), però em va assaltar el dubte de perquè el vaig veure a la Gran Via...
Posted: Wednesday 15/11/2006 0:20
by Fran-Ikarus
Perquè algun tanoca va començar a dir
RONDA EXPRESS PER GRAN VIA JA!
i per sort no ens van enviar el 43 per la Diagonal
Bromes apart, és que era molt golós veure passar el bus per la Ronda o l'ex-autopista a partir de Glòries, és a dir pels teus nassos (en el cas dels veïns de la Gran Via o dels carrers que volten la Ronda de Dalt) i no poder agafar-lo. Jo, de fet, ho entenc, perquè fins pocs mesos abans d'anar a la universitat, el bus no parava a la meva parada (ja que entrava a l'ex-autopista 1 o 2 Km. més enllà) la qual cosa de poc em servia (ja no compensava deixar d'agafar el Metro, tot i que era una "doble U", de La Pau a Passeig de Gràcia en L4, i fins a Palau Reial en L3...)
Per això, a mi m'hagués semblat adequat desdoblar-la, una realment Express amb poques sortides de la Ronda, i una altra (160?) alternativa, com el que és ara.
Presentació oficial de la nova línia d’autobús 156
Posted: Wednesday 29/11/2006 17:47
by trainman
NOTÍCIES
Data publicació: 28/11/2006 12:03:44
Presentació oficial de la nova línia d’autobús 156
El proper divendres 1 de desembre es presentarà oficialment la nova línia d’autobús 156, que unirà els barris de La Carrerada i Pla d’en Coll amb els polígons industrials de Can Milans i Pla d’en Coll. L’autobús començarà a funcionar a partir del proper 30 de novembre, un dia abans de la presentació oficial, i funcionarà de 5.25 a 22.30 hores els dies feiners, de 7.55 a 22.05 els dissabtes i de 7.55 a 22.30 els festius. La seva freqüència de pas serà de 25 minuts.
La plaça Gaudí serà l’escenari de l’acte de presentació de la nova línia, a les 13 hores. Per part de l’Ajuntament hi assistiran l’alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, i la presidenta de l’Àrea Interna, M.Carmen Porro. En representació de l’Entitat Metropolitana del Transport (TMB) ho faran, Xavier Casas, president de TMB, Constantí Serrallonga, conseller delegat, i Josep María Satorres, director general de la Xarxa d’Autobusos. Per part de l’Entitat Metropolitana (EMT) assistirà la seva presidenta, Maite Arqué, el gerent, Pelayo Martínez i la directora de Serveis Tècnics d’aquest organisme, Teresa Carrillo. A l’acte també assistiran representants de les entitats veïnals.
Després de presentar la línia, els assistents a l’acte realitzaran el recorregut del 156 en l’autobús de l’EMT. La presidenta de l’Àrea Interna de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, M. Carmen Porro, ha afirmat que "aquesta nova línia donarà més i millors serveis als veïns i veïnes del municipi, especialment als que hi treballen al polígon industrial de Pla d’en Coll, i facilitarà l’accés al futur Centre d’Atenció Primària". La nova línia connectarà també amb les línies de bus 96 i 155 a la Rambla dels Països Catalans, millorant la comunicació del municipi. A més del 156, actualment l’Entitat Metropolitana del Transport dóna servei a Montcada i Reixac amb els autobusos 96, 103, B18, A3, A4, V20 i N3 i 155.
http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... x3XYCzivk=
Posted: Thursday 30/11/2006 0:37
by Guigui
Tant Pere Punyetes que és l'ATM amb la numeració dels busos i resulta que creen el 156 quan no coincideix per enlloc amb el 56 (p.ex., el 192 sí coincideix en gran part amb el 92).
Ep, que per mi no hi ha problema, però un cop més, ens deparem amb una bona dosi d'incoherència, símptoma de que les coses es podrien fer molt més bé...
Posted: Thursday 30/11/2006 9:24
by Platanito
Guigui wrote:Tant Pere Punyetes que és l'ATM amb la numeració dels busos i resulta que creen el 156 quan no coincideix per enlloc amb el 56 (p.ex., el 192 sí coincideix en gran part amb el 92).
Pitjor encara, el 57 i el 157 coincideixen des del Pont d'Esplugues fins la Vila Olímpica, i coincideixen un bon tros amb el 56. Però vaja, almenys la nova línia passarà massa lluny com perquè ningú es confongui.
Posted: Thursday 30/11/2006 11:12
by davida
Fins ara la 155 era la únic linia urbana de Montcada, com es explotada per TMB te una número del seu rang (abans era la 505) enlloc de numerars com a linia 1 de Montcada (com fa Tugsal a Badalona o Rosanbus a l'Hospitalet).
Es crea una segona linia urbana i se li asigna el número 156. La 156 no s'assembla en res a la linia 56 com la 155 a la 55, ni la 110 a la 10, ni la 158 a la 58, ni la 159 a la 59. TMB tendeix a asignar numeros proxims a linies similars (109 i 110 que van al poligon de la zona Franca, 158 i 157, 195 i 196)
Posted: Thursday 30/11/2006 23:55
by Fran-Ikarus
La 156 ja va existir com a reforç de la 56 (quan la 143 era també reforç de la 43, etc.) Vaja, una altra època, i un altre criteri.