Musica als trens: quina posarieu vosaltres?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Pere wrote:El récord de vegades d'escoltar el Catch My Disease en un trajecte és de 5 vegades en el trajecte Plaça Catalunya-Mataró-Maçanet :)
No en quantitat, però sí en densitat: tres vegades en el trajecte Cerdanyola Universitat - Rubí.

A sobre, el tren duia uns 20 minuts d'endarreriment, cosa que sembla corroborar la teoria atrapa-la-meva-malaltia.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Trenscat wrote:Jo de música el dia que TOTS els trens de renfe a Catalunya vagin puntuals posaria la versió "merengue" que diuen ells de la cançoneta de renfe per la megafonia i tots els viatgers fent la "conga" per les estacions xD

Per saber a quina música em refereixo mireu aquí i feu click a "merengue": http://www.renfe.es/tonos/index.html
Val a dir que el Flash és lent de nassos a l'hora de carregar-lo a 56K :roll:

Per altra banda, això em recorda el cas d'un maquinista (no viscut en primera persona però sí de font fiable) que posava ranxeres :x
metring
Administrador

Post by metring »

Ara mateix, estic sentint "Is not unusual" de Tom Jones, i aquesta l'haurien de posar als trens de Renfe, cada cop que un tren es quedi aturat per avaria :riure :riure :riure
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

jjaja, bé la veritat és que el més lògic és que sigui clàssica ja que en un transport públic hi ha més l'obligació sobre "educar" i promoure la cultura i aquestes coses que ha de fer el servei públic. Ja tanta ignorància sobre els clàssics que personalment ho trobo molt bé. :ok
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
metring
Administrador

Post by metring »

Si, no estaria malament, però que sortís una veu en off, dient de quina cançó es tracta. Tot i que ho veig tot plegat força utópic, tenint en compte que ni avisen d'avaries...
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

Exemple práctic:

RENFE:
to ti to ti tiroriiiiiiii.... tirori to to tiroriiiii..... tirori tirori tirori toto...
Próxima parada: Assamble de madrid-Entrevías.
La canción que estamos escuchando se titula "La Primavera", de Vivaldi. ya disponible en la sección de discos de "El Corte Inglés".
JaMiRo!
N10
N10

Not unusual...

Post by JaMiRo! »

metring wrote:Ara mateix, estic sentint "Is not unusual" de Tom Jones, i aquesta l'haurien de posar als trens de Renfe, cada cop que un tren es quedi aturat per avaria :riure :riure :riure
It's not unusual to be fucked by renfe... :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
metring
Administrador

Post by metring »

:riure :riure :riure :riure :riure
D4V1D_440
N1
N1

Post by D4V1D_440 »

musica electronica :D
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”