Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Trenscat wrote:Jo de música el dia que TOTS els trens de renfe a Catalunya vagin puntuals posaria la versió "merengue" que diuen ells de la cançoneta de renfe per la megafonia i tots els viatgers fent la "conga" per les estacions
Ara mateix, estic sentint "Is not unusual" de Tom Jones, i aquesta l'haurien de posar als trens de Renfe, cada cop que un tren es quedi aturat per avaria
jjaja, bé la veritat és que el més lògic és que sigui clàssica ja que en un transport públic hi ha més l'obligació sobre "educar" i promoure la cultura i aquestes coses que ha de fer el servei públic. Ja tanta ignorància sobre els clàssics que personalment ho trobo molt bé.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Si, no estaria malament, però que sortís una veu en off, dient de quina cançó es tracta. Tot i que ho veig tot plegat força utópic, tenint en compte que ni avisen d'avaries...
RENFE: to ti to ti tiroriiiiiiii.... tirori to to tiroriiiii..... tirori tirori tirori toto...
Próxima parada: Assamble de madrid-Entrevías.
La canción que estamos escuchando se titula "La Primavera", de Vivaldi. ya disponible en la sección de discos de "El Corte Inglés".
metring wrote:Ara mateix, estic sentint "Is not unusual" de Tom Jones, i aquesta l'haurien de posar als trens de Renfe, cada cop que un tren es quedi aturat per avaria
It's not unusual to be fucked by renfe...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2