Sèrie 9000 en circulació!
Si el voleu caçar i fer-li fotografies sense cap problema us recomano l'estació de Bac de Roda o Sant Martí, ja que ambdues estacions l'andana és aproximadament 1 vagó o mitg més llarga que el metro i a més tota la paret són seients i van molt bé per deixar-hi disimuladament la càmera mentre fas veure que esperes L'altre avantatge és que des de Bac de Roda (sentit La Pau) pots veure el metro que està estacionat a Sant Martí i que ve cap a tu, per la qual cosa et pots preparar si és un 9000.
Mètode Ureña
Ah, mira-te'l, un altre que aplica el Mètode Ureña...aim wrote:Si el voleu caçar i fer-li fotografies sense cap problema us recomano l'estació de Bac de Roda o Sant Martí, ja que ambdues estacions l'andana és aproximadament 1 vagó o mitg més llarga que el metro i a més tota la paret són seients i van molt bé per deixar-hi disimuladament la càmera mentre fas veure que esperes L'altre avantatge és que des de Bac de Roda (sentit La Pau) pots veure el metro que està estacionat a Sant Martí i que ve cap a tu, per la qual cosa et pots preparar si és un 9000.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ein?
Hola!
Llegint el twenty minutes llegeixo aquesta perla:
Els trens que encara circulen per la L4 i L5, models 1100 , porten 945 viatgers, però cap espai per a bicis i cadires de rodes. Els més antics, les unitats 2100 tenen una capacitat de 862 places.
Segons això, les 1000s no existeixen. Tot són 1100s. I ben aviat desballestaran les 2100s, perquè són les més antigues ...
Periodistes...
Salut!
Llegint el twenty minutes llegeixo aquesta perla:
Els trens que encara circulen per la L4 i L5, models 1100 , porten 945 viatgers, però cap espai per a bicis i cadires de rodes. Els més antics, les unitats 2100 tenen una capacitat de 862 places.
Segons això, les 1000s no existeixen. Tot són 1100s. I ben aviat desballestaran les 2100s, perquè són les més antigues ...
Periodistes...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
20 cagadas
Això, que desballestin els 2100!! (i com els 1000 no existeixen, no els faran res...)
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: El primer FoTraCatero en veure una 9000!
N'estàs segur?JaMiRo! wrote:
O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?
8) 8) 8) 8)
N'hi ha un d'espatllat.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
No no aquest honor es meu Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:JaMiRo! wrote:
O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?
8) 8) 8) 8)
Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006
PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000
Aquest matí a les 8.30 més o menys he pujat al 9000 a Sagrada Família i he anat amb ell fins a Paral.lel. 3 comentaris a fer:
1)Se'l veu més "tren" que els 5000
2) El soroll del motor m'agrada també força.
3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )
1)Se'l veu més "tren" que els 5000
2) El soroll del motor m'agrada també força.
3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
A davida: ei, que no es poden veure les fotos!davida wrote:
No no aquest honor es meu Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:
Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006
PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000
A JaMiRo: jo el vaig veure al Triangle, recorda el fil PRIMICIA, ja és aquí el 1er 9000 del metro!!!
Si no veus les fotos de tranvia és perquè no hi estàs registrat.