Page 3 of 23

Posted: Friday 29/09/2006 9:56
by aim
Si el voleu caçar i fer-li fotografies sense cap problema us recomano l'estació de Bac de Roda o Sant Martí, ja que ambdues estacions l'andana és aproximadament 1 vagó o mitg més llarga que el metro i a més tota la paret són seients i van molt bé per deixar-hi disimuladament la càmera mentre fas veure que esperes :D L'altre avantatge és que des de Bac de Roda (sentit La Pau) pots veure el metro que està estacionat a Sant Martí i que ve cap a tu, per la qual cosa et pots preparar si és un 9000.

Mètode Ureña

Posted: Friday 29/09/2006 10:00
by JaMiRo!
aim wrote:Si el voleu caçar i fer-li fotografies sense cap problema us recomano l'estació de Bac de Roda o Sant Martí, ja que ambdues estacions l'andana és aproximadament 1 vagó o mitg més llarga que el metro i a més tota la paret són seients i van molt bé per deixar-hi disimuladament la càmera mentre fas veure que esperes :D L'altre avantatge és que des de Bac de Roda (sentit La Pau) pots veure el metro que està estacionat a Sant Martí i que ve cap a tu, per la qual cosa et pots preparar si és un 9000.
Ah, mira-te'l, un altre que aplica el Mètode Ureña... :D

Posted: Friday 29/09/2006 10:06
by metring
Gràcies al 20minutos n'he tret l'aigua clara: 99 comptant els 5000 i els 6000, al menys aquests s'expliquen :ok
Per cert, defineixen els 9000 com a "Airbus". Tanta gent hi cap?? xD xD

Ein?

Posted: Friday 29/09/2006 10:34
by JaMiRo!
Hola!

Llegint el twenty minutes llegeixo aquesta perla:

Els trens que encara circulen per la L4 i L5, models 1100 :o , porten 945 viatgers, però cap espai per a bicis i cadires de rodes. Els més antics, les unitats 2100 :o tenen una capacitat de 862 places.

Segons això, les 1000s no existeixen. Tot són 1100s. I ben aviat desballestaran les 2100s, perquè són les més antigues :o ...

Periodistes... >:(

Salut!

20 cagadas

Posted: Friday 29/09/2006 13:22
by orique
Això, que desballestin els 2100!! xD (i com els 1000 no existeixen, no els faran res...)

Re: El primer FoTraCatero en veure una 9000!

Posted: Friday 29/09/2006 13:27
by liniadelRipollés
JaMiRo! wrote::victoria :victoria :victoria :victoria

O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?

8) 8) 8) 8)
N'estàs segur?

N'hi ha un d'espatllat.

Posted: Friday 29/09/2006 14:43
by orique
D'aquí una horeta seré per la línia 2, a veure si hi ha sort... :D :D :D

Re: El primer FoTraCatero en veure una 9000!

Posted: Friday 29/09/2006 15:37
by davida
JaMiRo! wrote::victoria :victoria :victoria :victoria

O sigui, pel que veig sóc el primer FoTraCatero en veure una 9000?

8) 8) 8) 8)
No no aquest honor es meu :D :D :D :D Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:
Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006

PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000 :D :D

Posted: Friday 29/09/2006 17:43
by orique
No hi ha hagut sort, és més, hi ha hagut mala sort, doncs l'anada del meu trajecte l'he hagut de fer a dins del 43... :( A la tornada he agafat un 2100 i m'he creuat amb un *5000*...

Posted: Friday 29/09/2006 17:46
by David
Aquest matí a les 8.30 més o menys he pujat al 9000 a Sagrada Família i he anat amb ell fins a Paral.lel. 3 comentaris a fer:

1)Se'l veu més "tren" que els 5000

2) El soroll del motor m'agrada també força.

3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )

Posted: Friday 29/09/2006 17:56
by Alacreu
Han posat algun tipus de divisió entre la zona de pasatge i la cabina?

Posted: Friday 29/09/2006 18:13
by liniadelRipollés

Posted: Friday 29/09/2006 19:02
by Jordilar
Aquesta tarda, la recerca i captura de la sèrie 9000 ha sigut fallida :'(

Això si, havien 3 5000 circulant.

Suposu que els 9000 circulen en hores vall per si hi ha algun problema que conporti tallar la linia, no causar caos.


Salut,

Posted: Friday 29/09/2006 19:47
by aim
Res, avui tampoc hi ha hagut sort... si ahir nomès vaig veure 2100's avui cuasi tot eren 5000's, espero que demà tot siguin 9000's :D

Posted: Friday 29/09/2006 19:51
by Ferrovi
Jordilar wrote: Soposo que els 9000 circulen en hores vall per si hi ha algun problema que comporti tallar la linia, no causar caos.
Si, pero en David ha dit que l'ha vist a les 8:30, i això es hora punta
Percert, a la L2, hi ha algun moment que no sigui hora punta?

Posted: Friday 29/09/2006 20:10
by Jordilar
Al matí de 10:30 a 13:00.

Es potser lúnic moment on tothom ja ha entrat al treball i pel que he vist tots els transports van fluids, sobretot a Renfe.

Posted: Friday 29/09/2006 20:26
by metring
Jo també he estat vigilant, més de 40 minuts veient passar trens, i res!!!!! :'( :'( :'(

Re: El primer FoTraCatero en veure una 9000!

Posted: Friday 29/09/2006 20:31
by metring
davida wrote:

No no aquest honor es meu :D :D :D :D Fa un any que hi vaig estar dintre i tinc varies fotos que ho demostren:
Foto de un 9000 en construccio de setembre del 2005
Foto de un 9000 complet el Juliol del 2006

PS: Jo he entrat abans en un 9000 que en un 5000 :D :D
A davida: ei, que no es poden veure les fotos!
A JaMiRo: jo el vaig veure al Triangle, recorda el fil PRIMICIA, ja és aquí el 1er 9000 del metro!!!

Re: El primer FoTraCatero en veure una 9000!

Posted: Friday 29/09/2006 20:35
by orique
Si no veus les fotos de tranvia és perquè no hi estàs registrat.

Posted: Friday 29/09/2006 20:44
by metring
I no es poden penjar de manera diferent, per a que el personal d'aquí les disfruti? :D