Dubtes sobre el desdoblament del tram BCN - Vic...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

2007 17 40 0800 INTERCAMBIADOR ESTACION RENFE BARICENTRO (BARCELONA) 2007 2007 02 08 O 500,00

Aquesta és millor! Algú sap què s'hi farà amb aquests 500.000€?


I per cert, respecte dels 6.000€ de Barajas, segons el camp "Ley 2007" són 5.5M€, però el cost total és 6.000€...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ecomobisostrans wrote:Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
La BCN-Manresa queda relativament lluny del baixador del Baricentro de la Papiol-Mollet.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

I si fessin una estació nova en el creuament de les 2 linies quedaria gaire lluny del Baricentro? Per que podria ser això, no?
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ecomobisostrans wrote:I si fessin una estació nova en el creuament de les 2 linies quedaria gaire lluny del Baricentro? Per que podria ser això, no?
Tenint un baixador existent al qual només se l'ha d'adecentar bastant, però que ja el tenim, seria tonteria.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Home, si ha de servir per enllaçar les 2 línies no crec que sigui una tonteria.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

aarongilp wrote:
Ecomobisostrans wrote:Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
La BCN-Manresa queda relativament lluny del baixador del Baricentro de la Papiol-Mollet.
Acabo de mesurar uns 950 metres entre l'encreuament de la Papiol-Mollet amb la Zaragoza-Lleida-Barcelona i la sortida del túnel sota el Baricentro costat Mollet de la Papiol Mollet amb el Google Earth.

Salut !!
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

genissimon wrote:
aarongilp wrote:
Ecomobisostrans wrote:Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
La BCN-Manresa queda relativament lluny del baixador del Baricentro de la Papiol-Mollet.
Acabo de mesurar uns 950 metres entre l'encreuament de la Papiol-Mollet amb la Zaragoza-Lleida-Barcelona i la sortida del túnel sota el Baricentro costat Mollet de la Papiol Mollet amb el Google Earth.

Salut !!
Això, per a un intercambiador és més que relativament lluny. Així que la idea és poc convincent.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Voluntat política

Post by Guigui »

jordidr wrote:Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...
O sigui, on es vulgui. :evil:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
davidbarna
N5
N5
Posts: 110
Joined: Friday 29/09/2006 21:44
Location: Barcelona

Post by davidbarna »

jordidr wrote:Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...
Volent-ho fer, es pot fer en tot el recorregut, incloent aquells trams aparentment més difícils. I d'exemples n'hi ha, començant per la línia del Garraf.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”