Page 3 of 3
Posted: Friday 28/09/2007 12:37
by aarongilp
2007 17 40 0800 INTERCAMBIADOR ESTACION RENFE BARICENTRO (BARCELONA) 2007 2007 02 08 O 500,00
Aquesta és millor! Algú sap què s'hi farà amb aquests 500.000€?
I per cert, respecte dels 6.000€ de Barajas, segons el camp "Ley 2007" són 5.5M€, però el cost total és 6.000€...
Posted: Friday 28/09/2007 12:39
by Ecomobisostrans
Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
Posted: Friday 28/09/2007 12:41
by aarongilp
Ecomobisostrans wrote:Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
La BCN-Manresa queda relativament lluny del baixador del Baricentro de la Papiol-Mollet.
Posted: Friday 28/09/2007 12:48
by Ecomobisostrans
I si fessin una estació nova en el creuament de les 2 linies quedaria gaire lluny del Baricentro? Per que podria ser això, no?
Posted: Friday 28/09/2007 12:53
by aarongilp
Ecomobisostrans wrote:I si fessin una estació nova en el creuament de les 2 linies quedaria gaire lluny del Baricentro? Per que podria ser això, no?
Tenint un baixador existent al qual només se l'ha d'adecentar bastant, però que ja el tenim, seria tonteria.
Posted: Friday 28/09/2007 13:04
by Ecomobisostrans
Home, si ha de servir per enllaçar les 2 línies no crec que sigui una tonteria.
Posted: Friday 28/09/2007 13:05
by genissimon
aarongilp wrote:Ecomobisostrans wrote:Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
La BCN-Manresa queda relativament lluny del baixador del Baricentro de la Papiol-Mollet.
Acabo de mesurar uns 950 metres entre l'encreuament de la Papiol-Mollet amb la Zaragoza-Lleida-Barcelona i la sortida del túnel sota el Baricentro costat Mollet de la Papiol Mollet amb el Google Earth.
Salut !!
Posted: Friday 28/09/2007 13:06
by aarongilp
genissimon wrote:aarongilp wrote:Ecomobisostrans wrote:Doncs suposo que l'Intercanviador aquest de Baricentro serà per connectar la Castellbisbal-Mollet amb la BCN-Manresa.
La BCN-Manresa queda relativament lluny del baixador del Baricentro de la Papiol-Mollet.
Acabo de mesurar uns 950 metres entre l'encreuament de la Papiol-Mollet amb la Zaragoza-Lleida-Barcelona i la sortida del túnel sota el Baricentro costat Mollet de la Papiol Mollet amb el Google Earth.
Salut !!
Això, per a un intercambiador és més que relativament lluny. Així que la idea és poc convincent.
Voluntat política
Posted: Friday 28/09/2007 15:44
by Guigui
jordidr wrote:Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...
O sigui, on es vulgui.
Posted: Wednesday 31/10/2007 0:08
by davidbarna
jordidr wrote:Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...
Volent-ho fer, es pot fer en tot el recorregut, incloent aquells trams aparentment més difícils. I d'exemples n'hi ha, començant per la línia del Garraf.