"restes" GMB a Diagonal L3?
Jo faria un pla de millora de les estacions de metro i les del centre les restauraria amb el seu estat original, boques de metro incloses. Us imagineu el Pg. de Gràcia amb les boques de metro del Gran Metro?
Us passo una foto "años 60 o 70" de l´estació de Catalunya de la L3.
Suposo que molts ja l´haureu vist perque està a la web dels autobusos de Barcelona.
Suposo que molts ja l´haureu vist perque està a la web dels autobusos de Barcelona.
- Attachments
-
- metro5.jpeg (136.39 KiB) Viewed 4788 times
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Baba total, de veure aquestes fotos. Imagino que les andanes ja estarien perllongades pel cantó mar, tal i com estan ara, i tot i així, mireu la gentada que havia, fins i tot perillós, pel risc de caure a la via!xevi wrote:Jo faria un pla de millora de les estacions de metro i les del centre les restauraria amb el seu estat original, boques de metro incloses. Us imagineu el Pg. de Gràcia amb les boques de metro del Gran Metro?
I la idea de recuperar elements, és perfectament compatible amb reformar les estacions per PMR, a més, seria un altre encant turístic, de nivell de París. Ja és hora de que despertin i ho vegin.
Impressionant!xevi wrote:Jo faria un pla de millora de les estacions de metro i les del centre les restauraria amb el seu estat original, boques de metro incloses. Us imagineu el Pg. de Gràcia amb les boques de metro del Gran Metro?
- Mortadel·lo
- N9
Cada vegada que em miro la foto de l´estació de Catalunya L3, em pregunto, qui va ser l´animal que es va carregar totes les estacions del Gran Metro? algú ho sap? Calia destrossar aquestes estacions? Que tenia de dolent restaurar-les amb el seu estat original?
Us passo una altra foto de les boques de metro de la L1 a la Gran Via en estat original.
Us passo una altra foto de les boques de metro de la L1 a la Gran Via en estat original.
- Attachments
-
- metro6.jpg (156.63 KiB) Viewed 5735 times
- Mortadel·lo
- N9
Hola:
Maques les fotos Xevi .
Aquesta tarde m'he passat per Diagonal L3 i he vist que la neteja estava una mica mes avançada, una mica mes d'1/4 del sostre de rajola ja esta net. Altre curiositat: Pel costat "Diagonal" per entendre'ns, m'he adonat que han deixat a l'aire les bigues i els totxos del sostre. Em sembla que a aquella part hi havia tambe fusta i que la han tret. No he pogut fer-ne fotos del tema ja que anava una mica just de temps.
Ja em pica la curiositat per saber que estan fent en aquella estacio....
Jo tambe estic d'acord amb les paraules de Metring, es pot compatibilitzar l'adaptacio a PMR i que les estacions siguin aptes i comodes amb el servei, amb un minim respecte al patrimoni historic.
Sal.lutacions:
Serie600
Maques les fotos Xevi .
Aquesta tarde m'he passat per Diagonal L3 i he vist que la neteja estava una mica mes avançada, una mica mes d'1/4 del sostre de rajola ja esta net. Altre curiositat: Pel costat "Diagonal" per entendre'ns, m'he adonat que han deixat a l'aire les bigues i els totxos del sostre. Em sembla que a aquella part hi havia tambe fusta i que la han tret. No he pogut fer-ne fotos del tema ja que anava una mica just de temps.
Ja em pica la curiositat per saber que estan fent en aquella estacio....
Jo tambe estic d'acord amb les paraules de Metring, es pot compatibilitzar l'adaptacio a PMR i que les estacions siguin aptes i comodes amb el servei, amb un minim respecte al patrimoni historic.
Sal.lutacions:
Serie600
La resposta és que no, no calia fer aquella destrossa. Era perfectísimament possible ampliar els accessos, amb un "apanyo" semblant a la resta, i que es veiés quina és la part nova, i prou. Potser, si les hagués fet directament Gaudí, potser les haguessin mantingut, per la tirada turística?xevi wrote:Cada vegada que em miro la foto de l´estació de Catalunya L3, em pregunto, qui va ser l´animal que es va carregar totes les estacions del Gran Metro? algú ho sap? Calia destrossar aquestes estacions?
Predicció...
T'acaberem dient el Nostradamus del Metro...No és la primera vegada que fas prediccions d'aquest tipus...Mortadel·lo wrote:home, ara s'estan carregant la decoració original (o quasi) de moltes estacions de la L4 i ningú diu res...al fòrum del transport que hi haurà d'aqui 30 anys es cagaran en tot quan vegin les fotos glamourosíssimes de Joanic l'any 86.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
Re: Predicció...
és que la història es repeteix, així que no té massa mèrit, be water my friendJaMiRo! wrote:T'acaberem dient el Nostradamus del Metro...No és la primera vegada que fas prediccions d'aquest tipus...Mortadel·lo wrote:home, ara s'estan carregant la decoració original (o quasi) de moltes estacions de la L4 i ningú diu res...al fòrum del transport que hi haurà d'aqui 30 anys es cagaran en tot quan vegin les fotos glamourosíssimes de Joanic l'any 86.
ES PELIGROSO ASOMARSE
Hola:
No se si son bones o dolentes noticies.
Aquesta tarde he anat a ficar el nas a Diagonal i he vist que part de les rajoles pel costat Lesseps ja no hi eren, no se si es que las han enretirat per posar-ne unes de noves en millor estat (no ho crec) o que simplement -si es que hi ha hagut mai una intencio de restaurar aquest sostre- les estan treient sense cap "futur".
Sal.lutacions:
Serie600
No se si son bones o dolentes noticies.
Aquesta tarde he anat a ficar el nas a Diagonal i he vist que part de les rajoles pel costat Lesseps ja no hi eren, no se si es que las han enretirat per posar-ne unes de noves en millor estat (no ho crec) o que simplement -si es que hi ha hagut mai una intencio de restaurar aquest sostre- les estan treient sense cap "futur".
Sal.lutacions:
Serie600
Bueno, crec que no hi ha paraules, en cas que tinguis raó. En fi, l'únic que ens queda fer, és anar a agafar-les, perquè vist el "respecte" que tenen per aquestes coses, només gent a la que l'importa preservar la història, podem fer alguna cosa útil. I en quan veiem que les de Fontana vagin caient, tres quarts del mateix...
Hola:
Metring, que esta prohibirt baixar a les vies. I menys amb una escala a agafar rajoles GMB del sostre de Diagonal..... (que ja ens agradaria agafar-ne alguna de record).
Jo ja no se que pensar sobre aquesta estacio. Que volen fer?. Treuen les fustes del sostre, començan a netejar rajoles, ara hi han un troç arrencat....?.
Off topic: Aquesta tarde (23-11-06) estare a Diagonal L3 pels voltants de les 7 de la tarde (aprox entre 2/4 de 7 i 1/4 de 8, no puc precissar l'hora) pel costat Lesseps de l'andana direccio Poble Sec. Si algu se li ocorre estar per alla i veu algu amb cara de despistat mirant de tant en tant cap el sostre.... posiblement sere jo
Sal.lutacions:
Serie600
Metring, que esta prohibirt baixar a les vies. I menys amb una escala a agafar rajoles GMB del sostre de Diagonal..... (que ja ens agradaria agafar-ne alguna de record).
Jo ja no se que pensar sobre aquesta estacio. Que volen fer?. Treuen les fustes del sostre, començan a netejar rajoles, ara hi han un troç arrencat....?.
Off topic: Aquesta tarde (23-11-06) estare a Diagonal L3 pels voltants de les 7 de la tarde (aprox entre 2/4 de 7 i 1/4 de 8, no puc precissar l'hora) pel costat Lesseps de l'andana direccio Poble Sec. Si algu se li ocorre estar per alla i veu algu amb cara de despistat mirant de tant en tant cap el sostre.... posiblement sere jo
Sal.lutacions:
Serie600