Canibalització UT 211
Avui he vist,
211.04 a les 16.45 fent un L8 cap a Molí Nou
211 sense confirmar entre Almeda i Cornellà Riera,atenció amb aquesta 211,el tren anterior era un L8 format per una 213,m'extranya molt veure 2 trens seguits fent L8,sospito que és un S,i pels horaris,S4.
I entre Sant Boi i Cornellà he vist una 211 aquesta sí que estava fent un L8 perqué anava darrere d'una R5 en doble rarament,i darrere d'un R sempre va un tren de la L8,en el tram Sant Boi-Espanya
211.04 a les 16.45 fent un L8 cap a Molí Nou
211 sense confirmar entre Almeda i Cornellà Riera,atenció amb aquesta 211,el tren anterior era un L8 format per una 213,m'extranya molt veure 2 trens seguits fent L8,sospito que és un S,i pels horaris,S4.
I entre Sant Boi i Cornellà he vist una 211 aquesta sí que estava fent un L8 perqué anava darrere d'una R5 en doble rarament,i darrere d'un R sempre va un tren de la L8,en el tram Sant Boi-Espanya
Mako!! Mako!! alerta! que la 211.04 sembla ue acostuma a passar el migdia direcció Plaça Espanya, perquè avui l'he tornat a veure'l, fent horari de L8 però amb tots els serveis a l'indicador... potser que surti de Martorell sobre aquesta hora.
Avui, a les 13:11, a Cornellà Riera fent L8 direcció Espanya la 211.04. He fet fotos de l'interior. A destacar la iluminació, sembla que han canviat els fluorescents, l'han netejat per fora, li han posat etiquetes vermelles que posen "SOS". 211.04... ...Posible candidata a quedar-se?
Avui, a les 13:11, a Cornellà Riera fent L8 direcció Espanya la 211.04. He fet fotos de l'interior. A destacar la iluminació, sembla que han canviat els fluorescents, l'han netejat per fora, li han posat etiquetes vermelles que posen "SOS". 211.04... ...Posible candidata a quedar-se?
Excel.lent notícia,ojalà és quedi,és la meva favorita.Ferrovi wrote:Mako!! Mako!! alerta! que la 211.04 sembla ue acostuma a passar el migdia direcció Plaça Espanya, perquè avui l'he tornat a veure'l, fent horari de L8 però amb tots els serveis a l'indicador... potser que surti de Martorell sobre aquesta hora.
Encara que em fa la espina que igual han posat el SOS per canviar els seients a tapissats vermells i blaus com la 211.06.A més,la 211.04 circula massa,mijor.
Ja passaré algun dia a caçar aquesta 211 per Sant Andreu,divendres tinc el matí lliure,potser em passo a mirar.
- Pere
- N9
Aquesta tarda tampoc hi havia cap 211 circulant.
Estic per pensar que en servei comercial ja no les tornarem a veure mai més, ja que a partir del 2007 (2007 ó 2008?) segons una llei de la UE, tot el transport públic s'ha de tenir adaptat a PMR. (Per part de Renfe i d'atres operadores, ja se sap que no es complirá el termini).
Si és així, possiblement no en tornarem a veure.
O això o és que simplement estan de vacances, igual que molta gent.
Estic per pensar que en servei comercial ja no les tornarem a veure mai més, ja que a partir del 2007 (2007 ó 2008?) segons una llei de la UE, tot el transport públic s'ha de tenir adaptat a PMR. (Per part de Renfe i d'atres operadores, ja se sap que no es complirá el termini).
- Trenscat
- N10
Confirmo el què diu en Pere ja que aquesta tarda he anat en un interminable S4 de Pl.Espanya a Olesa i no he vist cap 211 circulant (a Sant Boi sí que hi són apartades).
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Emmm...Pere...diguem que el que dius no és del tot cert. A partir de 2007 tot el TP de la RMB ha d'estar adaptat, però no pas el de tot Catalunya ni Espanya ni Europa, ni molt menys. Per això moltes companyies d'autobusos de la RMB s'han afanyat a comprar busos de pis baix de 2a mà, per complir els plaços, mentre que a la resta de Catalunya això no es compleix...Pere wrote:Aquesta tarda tampoc hi havia cap 211 circulant.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ejem... i només als urbans, als interurbans no toca. Una altra cosa a afegir és que a l'àmbit EMT (zona 1) un Castelldefels-Barcelona es considera urbà i per això també han de complir la normativa.aarongilp wrote:Emmm...Pere...diguem que el que dius no és del tot cert. A partir de 2007 tot el TP de la RMB ha d'estar adaptat, però no pas el de tot Catalunya ni Espanya ni Europa, ni molt menys. Per això moltes companyies d'autobusos de la RMB s'han afanyat a comprar busos de pis baix de 2a mà, per complir els plaços, mentre que a la resta de Catalunya això no es compleix...Pere wrote:Aquesta tarda tampoc hi havia cap 211 circulant.
- Pere
- N9
Bueno nois
Per aquí anaven els trets, però segons lleis de la UE, la L8 (que forma part de la RMB) ha d'estar adaptada totalment a partir del 2007.
En quin moment he especificat que sigui el de Catalunya o Espanya?
Jo volia dir el de la RMB
I poca broma perquè FGC no compleix el termini. Sarrià no està adaptada a PMR
Per aquí anaven els trets, però segons lleis de la UE, la L8 (que forma part de la RMB) ha d'estar adaptada totalment a partir del 2007.
Ara seré torracollonsaarongilp wrote:Emmm...Pere...diguem que el que dius no és del tot cert. A partir de 2007 tot el TP de la RMB ha d'estar adaptat, però no pas el de tot Catalunya ni Espanya ni Europa, ni molt menys. Per això moltes companyies d'autobusos de la RMB s'han afanyat a comprar busos de pis baix de 2a mà, per complir els plaços, mentre que a la resta de Catalunya això no es compleix...
En quin moment he especificat que sigui el de Catalunya o Espanya?
Jo volia dir el de la RMB
I poca broma perquè FGC no compleix el termini. Sarrià no està adaptada a PMR
Doncs...Pere wrote:En quin moment he especificat que sigui el de Catalunya o Espanya?
Aquí ho dius. TOT el TP, essent una llei europea, vol dir que tot europa ha de tenir el TP adaptat.Pere wrote: ja que a partir del 2007 (2007 ó 2008?) segons una llei de la UE, tot el transport públic s'ha de tenir adaptat a PMR.
I per torracollons, jo...(i si no pregunta-li al sr. Alstom )
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Pere
- N9
No penso tornar a respondre al respecte sobre aquest tema.aarongilp wrote:Doncs...
Aquí ho dius. TOT el TP, essent una llei europea, vol dir que tot europa ha de tenir el TP adaptat.Pere wrote: ja que a partir del 2007 (2007 ó 2008?) segons una llei de la UE, tot el transport públic s'ha de tenir adaptat a PMR.
I per torracollons, jo...(i si no pregunta-li al sr. Alstom )
La llei L'IMPOSA LA UNIÓ EUROPEA o sigui que en cap cas he vulnerat les normes semantiques, especificant si el transport era tot el de la Unió Europea.
I si no, agafa un llibre de Llengua catalana.
Last edited by Pere on Thursday 04/01/2007 14:46, edited 1 time in total.