Page 3 of 12

Re: Horaris Soler i Sauret

Posted: Wednesday 06/02/2013 22:50
by albert28
Són coses que si un no s'ho mira no hi cau i llavors si es troba en la necessitat d'anar a tal lloc com Martorell i es troba amb això. I això es controla que no pugis baixar a Martorell des de Barcelona o com va? O se suposa que no es fa transport entre aquestes ciutats/pobles?

Re: Horaris Soler i Sauret

Posted: Saturday 09/02/2013 23:12
by PoLeTe124
albert28 wrote:Són coses que si un no s'ho mira no hi cau i llavors si es troba en la necessitat d'anar a tal lloc com Martorell i es troba amb això. I això es controla que no pugis baixar a Martorell des de Barcelona o com va? O se suposa que no es fa transport entre aquestes ciutats/pobles?
No diré noms, però alguns conductors permeten a qui vol, fer el trajecte Barcelona-Martorell amb Soler i Sauret, pagant novament amb una targeta d'1 zona a partir de Sant Andreu

No veig delicte

Posted: Friday 15/02/2013 23:40
by Javi M
Cosa totalment lògia i anti-burrocràtica. Qualsevol està en el seu dret de baixar de l'autobús i tornar a pujar-hi, pagant novament. Els conductors de cuyo nombre no quieres acordarte només fan un favor als passatgers, estalviant-los d'haver de posar el peu a terra per després continuar el trajecte.

Curiosa forma de vendre

Posted: Friday 15/02/2013 23:51
by Javi M
Després de l'adquisició dels dos últims nous busos, Soler i Sauret se'n desfà dels dos de més antics de la flota:

http://www.milanuncios.com/autobuses-us ... 531387.htm

http://www.milanuncios.com/autobuses-us ... 532085.htm

Si més no, sobta trobar-se amb vehicles ex-transport públic en venda a un web d'anuncis com aquest.

Per cert, a l'última foto del segon anunci, pot veure's al fons l'únic articulat de la companyia, abans de ser pintat. Per tant, els busos dels anuncis realment són un any més vells que a les fotos.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Saturday 16/02/2013 0:11
by sag470
Les fotos són bastants actuals. En venda són 2 Scania Castrosua (62-63) i un MAN Obradors (100). L'autobús que surt a la foto és el que utilitzen per recanvis dels dos Marcopolo que tenen.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Saturday 16/02/2013 0:24
by Javi M
Els "Marcopolo" són els articulats d'Iveco? Pensava que d'articulats només en tenien un.

Així doncs, el groc-blau de la foto és també articulat?

Re: Soler i Sauret.

Posted: Saturday 16/02/2013 0:45
by sag470
Els Marcopolo, amb motor Iveco, són els cotxes 122-123, el primer articulat i el segon de 12m. El que tenen per recanvis crec que és estandar, pero no ho se segur.

L51

Posted: Thursday 21/03/2013 0:04
by Javi M
Cada dia que la faig servir, em pregunto més que el dia anterior com és possible que Soler i Sauret tingui la concessió d'aquesta línia.

En general, crec que aquesta companyia presta un servei exel·lent. Saben operar eficaçment les línies interurbanes que tenen, així com les línies municipals de diferents ciutats de la zona que han contractat el seu servei. Però la L51 és l'excepció.

Per les seves característiques, aquesta línia és totalment diferent de la resta de les de la companyia: és un servei metropolità, amb distàncies més curtes i amb més demanda que les interurbanes. Però l'empresa la gestiona com si es tractés d'una línia interurbana: busos amb mig pis elevat, amb molts seients i poc espai per anar dempeus, freqüències massa baixes i parades molt separades. Els models de busos que es fan servir no estan preparats per al pic de demanda dels matins, el que crea problemes de seguretat en anar la gent dempeus als esglaons, i la distribució dels seients no facilita la continuada entrada i sortida de persones que la línia requereix.

Desconec perquè, però el bus articulat que recentment va comprar la companyia i que es feia servir a aquesta línia, ara només el treuen per a fer un parell de voltes als matins, i se'n torna a la cotxera quan la resta de busos de la línia encara van col·lapsats.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Tuesday 20/08/2013 2:59
by sag470
Ahir teóricament es van adjudicar el pròxim subministrament de busos, exactament 7 urbans de pis baix. La informació extreta de la licitació: http://www.boe.es/boe/dias/2013/06/29/p ... -25121.pdf

Intueixo que seguiran amb el binomi MAN-Castrosua

Re: Soler i Sauret.

Posted: Wednesday 11/09/2013 2:35
by albert28
Sant Feliu de Llobregat
Informació de la SF2 ampliada a SF3 els dissabtes → PDF web Sant Feliu Llobregat

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 12/09/2013 21:43
by raulitinbcn
albert28 wrote:Sant Feliu de Llobregat
Informació de la SF2 ampliada a SF3 els dissabtes → PDF web Sant Feliu Llobregat
Aqui, l'enllaç a la web de l'AMB: http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... 8&idioma=1

Re: Soler i Sauret.

Posted: Monday 23/12/2013 14:52
by albert28
Nous autobusos pels serveis interurbans.
La setmana passada van arribar a cotxeres 3 nous autobusos interurbans. Aquests vehicles s’han comprat per complir amb el pla de renovació de la flota de serveis adscrits a les concessions de la Generalitat de Catalunya. Són 3 autobusos de 12m de llarg carrossats per Castrosua. Dos d’ells són models Cityversus i el tercer és del model Magnus E. Tots tres tenen motor i xassís MAN i estan adaptats a persones amb mobilitat reduïda i compleixen amb les últimes normes de qualitat del aire.

Els nous autobusos presenten dues novetats en la flota de Soler i Sauret. Per un costat venen amb una nova imatge interior. Els colors de butaques, tapisseria, terra, parets i barres interiors són diferents als actuals. Aquesta serà la nova configuració de la imatge interior que lluiran tots els vehicles nous a partir d’ara.

A part, els dos models Cityversus tenen la particularitat de tenir 3 portes, una d’entrada i dues de sortida. Aquests vehicles van destinats a la línia L51, una línia que dóna un servei de caire molt urbà amb una constant entrada i sortida de passatgers. Esperem que amb les tres portes el moviment dels passatgers dins del autobús sigui molt fluid i per tant es viatge d’una forma més confortable.

Segeuix a http://www.solerisauret.com/noticies/96 ... %ADcies%29

Imatges:
http://www.solerisauret.com/images/stories/img_0169.jpg
http://www.solerisauret.com/images/stories/img_0117.jpg

Nous busos a la L51

Posted: Monday 23/12/2013 22:35
by Javi M
Els nous busos de pis baix (sense esglaons dins del bus), i amb menys seients i més espai per viatjat dret, és el que calia a la L51, tal com comentava uns missatges amunt. Encara que hagués estat molt millor comprar busos articulats per a què més gent pogués agafar seient.

Més busos nous

Posted: Thursday 17/04/2014 21:14
by Javi M
Tres nous vehicles, tots tres per a les línies municipals de Sant Just:

http://www.autobuses-autocares.com/?p=3 ... ign=buffer

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 17/04/2014 21:28
by sag470
Javi M wrote:Tres nous vehicles, tots tres per a les línies municipals de Sant Just:

http://www.autobuses-autocares.com/?p=3 ... ign=buffer
Segur que tots tres son per Sant Just? Son 2 de 12m, i un de 10m, tots ells MAN Versus; pero encara no els he vist.

Fe d'errata | Encara més busos

Posted: Tuesday 06/05/2014 14:26
by Javi M
Tens raó: els de 12m són per a la línia JM (Sant Just), mentre que el de 10m és per a la EP1 (Esplugues).

Aprofito per comentar que s'ha rebut un bus més per a la JM, en aquest cas un MAN Lion's City híbrid; i que hi ha en camí un midibus de 9,5m que substituirà l'actual microbus de la JT (Sant Just).

A Sant Just no es queixaran, vaja.

Enllaç: http://informacio.santjust.net/comunica ... YcXw.email

SF3 diumenges i festius

Posted: Thursday 08/05/2014 20:43
by albert28
A partir de l'11 de maig tambè funcionara la SF3 diumenges i festius http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=3298.

Cosa raonable

Línia SF3

Posted: Thursday 08/05/2014 23:15
by Javi M
albert28 wrote:A partir de l'11 de maig tambè funcionara la SF3 diumenges i festius http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=3298.

Cosa raonable
Cosa raonable? La línia SF3 és un atemptat contra la inteligència. Quin sentit té fer 6 expedicions/dia a una línia urbana que no cobreix cap trajecte que no es pugui fer caminant? Quin sentit té que hagi d'arribar al tanatori (al bell mig d'un polígon industrial) quan ja hi ha vàries línies que hi arriben?

Valdria molt més la pena invertir aquests recursos en millorar les línies SF1 i SF2 dels laborables, línies que tenen molt més de potencial i que mouen una quantitat de passatge gens menyspreable. I si el que volen és omplir-se la boca dient que hi ha transport públic urbà 365 dies a l'any, com a mínim que prioritzin i facin arribar el bus només a barris molt poblats i geogràficament poc accessibles, així la freqüència no seria tan penosa.

Aquesta línia és un cas flagrant de malbaratament de recursos.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Saturday 10/05/2014 13:02
by albert28
Potser no m'he explicat bé. Deia millora en el sentit de amb el que hi ha, el diumenge i festius es guanya tenir un servei inexistent ara. Lo que si estic d'acord amb tu que es fa servir malament els recursos ja que el recorregut no és logic i menys els horaris. Tenint en compte que part de St feliu es troba en 'muntanya'. La majoria de pobles (tipus St Feliu, St Joan per posar exxemples de poblacio) tenen servei els caps de setmana i festius cada 30 min i no cada 50-60 minuts com passa a St feliu. M'agradaria saber dades d'ús d'aquesta linia (que molt alt no crec que sigui)

Re: Fe d'errata | Encara més busos

Posted: Saturday 10/05/2014 14:36
by sag470
Javi M wrote:Tens raó: els de 12m són per a la línia JM (Sant Just), mentre que el de 10m és per a la EP1 (Esplugues).

Aprofito per comentar que s'ha rebut un bus més per a la JM, en aquest cas un MAN Lion's City híbrid; i que hi ha en camí un midibus de 9,5m que substituirà l'actual microbus de la JT (Sant Just).

A Sant Just no es queixaran, vaja.

Enllaç: http://informacio.santjust.net/comunica ... YcXw.email
Pel juny deben arribar 3 cotxes més (un ja sabem que va a JustTram). Opino que els altres dos van per Sant Feliu.