Page 3 of 5
Ep...
Posted: Monday 18/12/2006 23:45
by JaMiRo!
A veure, anada i tornada no són 75€ més 75€ senyor...Tens un descompte substanciòs per fer anada i tornada.
Posted: Tuesday 19/12/2006 5:14
by megapauer
A més, he de recordar que l'AVE a Sevilla són 69 euros per una distància més reduïda i ningú protesta.
I que el mateix tram amb ICE costaria uns 140 euros.
I que el mateix trajecte en TGV a tarifa normal costaria uns 100 euros.
Per cert, casualitats de la vida, ahir em van trucar per agafar el primer tren ara a les 7 cap a Tarragona. Així, doncs que me'n vaig d'estrena
P.S.: Em venen a buscar a Perafort, ho sento
Posted: Tuesday 19/12/2006 9:52
by Ecomobisostrans
George85 wrote:Mako448 wrote:
On queda l'estacio de busos de Tarragona?Com puc anar-hi desde renfe tarragona?Té bones frequencies el servei de bus?
L'estació d'autobusos de Trgna está a la Plaça Imperial Tarraco, des de la Estacio de Renfe hi ha un
bus (el 2) però jo aniria a peu ...
mapa tarragona
A sobre fot una volta de cuyons anant fins l'Av.Catalunya. El 24 em sembla que triga una mica menys, pero va cadA 55 minuts o algo aixi.
Em sembla que el nom de l'estació de l'AVE esta prou encertat, està al mig del camp de la provincia de Tarragona
, però jo els obligaria a posar-li Perafort-La Secuita, que es el nom dels municipis on esta situat, i aixi que els viatgers sàpiguen realment on van.
Posted: Tuesday 19/12/2006 16:36
by 437.001
En tot cas, "La Secuita-Perafort", que és el nom històric de l´estació des dels anys 1880 quan es va obrir la línia Reus-Roda...
Posted: Tuesday 19/12/2006 16:37
by Albert
JaMiRo! wrote:
A veure, anada i tornada no són 75€ més 75€ senyor...Tens un descompte substanciòs per fer anada i tornada.
És veritat! De totes maneres, també tenim descompte a la tornada amb tren convencional.
megapauer wrote:
A més, he de recordar que l'AVE a Sevilla són 69 euros per una distància més reduïda i ningú protesta.
I que el mateix tram amb ICE costaria uns 140 euros.
I que el mateix trajecte en TGV a tarifa normal costaria uns 100 euros.
Per cert, casualitats de la vida, ahir em van trucar per agafar el primer tren ara a les 7 cap a Tarragona. Així, doncs que me'n vaig d'estrena
P.S.: Em venen a buscar a Perafort, ho sento
Això de "ningú protesta" no em sembla un bon argument. Tampoc protesta ningú a Rodalies Renfe BCN però els problemes hi són.
Respecte a les equivalències amb l'ICE o el TGV, com ho has fet? Calculant €/km? Et recordo que el cost de les coses no és el mateix a Espanaya que a França o Alemanya.
Jo no dic que hagi de costar el mateix preu que tenim ara, està clar que el servei serà millor i més ràpid i això té un preu. El que dic és que aquest preu és massa superior a l'actual i sospito que no ens deixaran cap alternativa a l'AVE. Tant per anar a Madrid i Sevilla, com als regionals.
Precios
Posted: Tuesday 19/12/2006 18:50
by Santfeliuenc
Hola,
Por curiosidad... ¿cuánto vale el puente aéreo en las 3 compañías aéreas que más se usan para ir de BCN a Madrid?
Saludos,
Sergio
Posted: Tuesday 19/12/2006 20:03
by metring
De 20 minutos:
El primer AVE procedente de Madrid llega puntual pero a los pasajeros les falla el servicio de autobuses
20MINUTOS.ES. 19.12.2006 A las 10 de la mañana sólo había en la estación el bus con destino a Valls.
La compañía Alsa ha explicado que su conductor se ha equivocado de trayecto y ha llegado 45 minutos tarde.
Durante el resto del día todos los autobuses han llegado a su hora.
Los pasajeros procedente de Madrid que hoy han cogido en Atocha el primer AVE con llegada a la estación del AVE de Tarragona se han encontrado con la desagradable sorpresa de que el autobús que tenía que llevarles hacia Tarragona o Reus no estaba.
Sólo el autobús de la compañía Planas que realiza el trayecto hacia Valls ha cumplido, no así el de la empresa Alsa.
La compañia de autobuses ha explicado que el conductor que tenía que recoger a los pasajeros del AVE que llegaba a las 10 horas para hacer el trayecto Camp de Tarragona-Tarragona-Reus ha llegado 45 minutos tarde porque se ha equivocado al coger la salida de la autopista que debía llevarle a la estación.
Una pasajera ha explicado a Catalunya Ràdio que en la estación no han sabido explicarle porque no había autobús hacia Tarragona. Esta era la única pasajera que tenía que coger el autobús de Alsa, que finalmente ha sido trasladada a Reus por una periodista que cubría la información.
Los pocos pasajeros que han llegado a la estación en el primer tren han tenido que coger un taxi excepto los que iban a VallsA las 12 del mediodía la situación estaba ya normalizada y los otros 23 servicios que ha efectuado Alsa a lo largo de la jornada han llegado a su hora.
Han cogido taxis
A los pasajeros que han llegado a Tarragona a la hora prevista en el AVE se han desplazado a sus destinos en taxis llegados de diferentes puntos de la comarca.
Teóricamente sólo hay cuatro taxis con licencia para poder recoger a los viajeros que llegan con el AVE aunque hoy se han presentado una docena en la estación del AVE, lo que ha provocado alguna que otra discusión
Posted: Tuesday 19/12/2006 20:23
by Albert
Mirando en las distintas webs de las empresas un vuelo para el día 10 de Enero (miércoles) vale:
Iberia: 32€ - 40€ - 65€ - 99€ - 130€ - 170€ - 182€ ... (más 31,8€ de tasas y 12€ de "gestión" cada billete). Caso más barato: 75,8€
Vueling: 25€ - 30€ - 40€ (con todos los gastos incluidos). Caso más barato: 25 €
Spanair (ida y vuelta): 30€ - 65€ - 71€ - 111€ (más tasas 31,8€ y 13€ de "gestión"). Caso más barato: 37,4€ (ahora ya sólo ida)
Air Europa (incluye tasas): 27,9€ - 43,9€ - 53,9€ - 63,9€ (más "gestión" 12€). Caso más barato: 39,9€
Re: Precios
Posted: Tuesday 19/12/2006 21:30
by javi82
Santfeliuenc wrote:Por curiosidad... ¿cuánto vale el puente aéreo en las 3 compañías aéreas que más se usan para ir de BCN a Madrid?
Puente aéreo sólo hay uno, el de Iberia. El resto de compañías lo q ofrecen son vuelos regulares con billetes cerrados, y los precios variando dependiendo de la hora, antelación de la reserva, etc...
Puente aéreo precios i/v
Turista 368,80
Business 420,80
Posted: Tuesday 19/12/2006 22:31
by Guigui
George85 wrote: veieu lo bé que es fan les coses en aquest pais... i després es diu que no som una republica bananera
(amb tot el respecte per les rep. bananeres)
No, és clar que no ho som. No ho som perquè som una monarquia.
)))2 )))3
Posted: Wednesday 20/12/2006 14:35
by UT596001
George85 wrote:Els treballadors de l'estació ho tindrán pitjor que els del aeroport del prat ja que els busos son cadenciats amb els trens, és a dir no+ hi ha bus quan hi ha tren. Com se suposa que han d'arrivar al seu lloc de treball? A si! En taxi (perque son millonaris i treballen com a pasatemps) o en cotxe privat pagant aparcament.
veieu lo bé que es fan les coses en aquest pais... i després es diu que no som una republica bananera
(amb tot el respecte per les rep. bananeres)
He mirat els horaris a la web de l'empresa PLANA i en realitat hi han 11 autobusos al dia els laborables, no 6. També es poden agafar els autobusos que no tenen correspondència quan fa el servei invers, que no el fa de buit (és a dir, si el servei ha de sortir de Tarragona per agafar els viatgers d'un AVE que arriba el pots agafar per anar cap a l'estació també perquè apareix a l'horari i no va de buit)
Posted: Wednesday 20/12/2006 21:25
by nooiler
madrid chamartín
Posted: Thursday 21/12/2006 13:31
by Jordi Sugranyes
En els horaris de l'estació de Perafort indiquen la sortida d'un Ave amb destinació Madrid Chamartín, enlloc d'Atocha. Algú sap el perquè?
Posted: Thursday 21/12/2006 20:56
by javi82
Pq està equivocat.
Posted: Sunday 24/12/2006 13:50
by trainman
TARRAGONA
Reus, Tarragona y Valls pierden el tren diurno que las unía a Madrid
Las estaciones de las tres ciudades del Camp se han quedado sin seis convoyes desde el miércoles, que ha ganado La Secuita
por jaume garcia |
Lleida dispone de estación del AVE; Barcelona contará con dos; Girona tendrá una. Pero ni Tarragona ni Reus lucirán estación por cuanto ésta se ha ubicado en La Secuita. Eso ya se conocía, pero el AVE acaba de llegar ahora al Camp de Tarragona, y también sus efectos colaterales.
En materia de líneas ferroviarias, el efecto más destacado es que Reus, Tarragona y Valls pierden el enlace diurno con Madrid, aunque mantienen el nocturno (un viaje que en Reus sale a las 23.56 horas). Desde el pasado 20 de diciembre, cuando empezó a operar el AVE en la estación de La Secuita, las tres poblaciones del Camp han perdido el tren a Madrid. En el caso de Tarragona se trata de tres salidas diarias diurnas, por dos en Reus y una en Valls. Estas seis salidas se han trasladado a la estación del AVE de La Secuita, punto desde el que parten diariamente cinco trenes AVE y uno Alvia.
En el caso de Reus, se trata de una pérdida histórica por cuanto la línea Reus-Madrid comenzó sus operaciones en el siglo XIX, exactamente en 1884. Reus fue durante décadas, y en buena medida seguía siéndolo actualmente, el punto de conexión clave del Camp de Tarragona y del sur de Catalunya, por encima de Tarragona. Ahora la centralidad se desplaza en buena medida a La Secuita. En el caso de Tarragona, la línea Tarragona-Madrid empezó a rodar en 1952, gracias a un enlace con Reus.
Con los datos en la mano, quien más pierde y quien más perderá será la estación de Tarragona. No sólo porque se queda sin los tres viajes a Madrid, sino porque cuando se ponga en marcha la línea ferroviaria del Corredor del Mediterráneo perderá el Euromed y la conexión con Valencia. La estación de Tarragona, al igual que la de Reus, pasará a ser de cercanías.
Pero Reus también pierde sustancialmente porque la estación de La Secuita le queda mucho más lejos y con mayores complicaciones a la hora del enlace por carretera. Tarragona prevé una nueva autovía, pero desde Reus no hay nada previsto, sólo peticiones que llegan de la Cambra para desdoblar la carretera de Constantí. Y en ferrocarril no es posible hoy por hoy llegar a la estación del AVE desde las estaciones de Reus y de Tarragona.
http://www.diaridetarragona.com/dtgn/no ... 4bf6e061f5
Posted: Sunday 24/12/2006 14:38
by aarongilp
Això no és un article seriós, oi?
Posted: Sunday 24/12/2006 14:55
by liniadelRipollés
Ah, no?
Està clar que Tarragona ha perdut molt amb l'arribada de l'AVE i espera quan marxi l'Euromed.
Estranyes manies de col.locar les estacions allà on 10 va perdre el gorro...això és pitjor que Benícàssim.
El nom de l'estació és horrorós: CAMP DE TARRAGONA. El nom correcte és LA SECUITA i PERAFORT. (tothom a Madrid demanant bitllets a La Secuita
)
aarongilp wrote:Això no és un article seriós, oi?
Posted: Sunday 24/12/2006 15:02
by aarongilp
liniadelRipollés wrote:Ah, no?
Està clar que Tarragona ha perdut molt amb l'arribada de l'AVE i espera quan marxi l'Euromed.
Estranyes manies de col.locar les estacions allà on 10 va perdre el gorro...això és pitjor que Benícàssim.
El nom de l'estació és horrorós: CAMP DE TARRAGONA. El nom correcte és LA SECUITA i PERAFORT. (tothom a Madrid demanant bitllets a La Secuita
)
aarongilp wrote:Això no és un article seriós, oi?
Aviam...Tarragona segueix tenint estació de tren, amb AVE i sense AVE. EL problema és arribar-hi, però la major part de la gent que agafarà allà el tren va amb vehícle privat o amb taxi (tema casi resolt, per cert). Està on ¿10? va perdre el gorro...10 quilòmetres no és lluny (el Prat està a 15 km de BCN i ningú es queixa). A l'article diu que Reus està molt més lluny que Tarragona de l'estació...per això l'estació està a un punt equidistant de Reus, Tarragona i Valls. Sincerament, no hi veig el problema. Si estic a Girona haig de desplaçar-me 100 km com a mínim per a iniciar qualsevol viatge, en Alvia/AVE (quan n'hi hagi) o en avió. Estant a Terrassa són 30km. Pot ser que per això ja estic acostumat. I no pretendran, per cert, que passi per dins de la ciutat a 300 donant una volta del 15, no? (que això és el que passarà a Girona, que donarà una volta del 15 i a sobres, a pas de tortuga).
Posted: Sunday 24/12/2006 15:07
by Albert
Per mi, un cop s'ha decidit posar l'estació al mig del no res (entre Tarragona, Reus i Valls), el problema és que no s'ha volgut connectar aquesta estació amb les estacions de Tarragona, Reus i Valls amb línies d'ample ibèric amb trens regionals.
Si es pogués anar des de l'estació de Tarragona, Reus i Valls a la de Camp de Tarragona amb trens regionals, podriem implementar una petita xarxa de rodalies que connectés les ciutats amb la LAV i entre elles mateixes.
Posted: Sunday 24/12/2006 15:41
by liniadelRipollés
El concepte d'alta velocitat per a mi és de centre a centre i no des de Yebes fins a La Secuita.
El concepte de passar a 300 per una ciutat no és vàlid perque ningú concep un tren directe de viatgers pel mig d'una capital de província sense parar. Malgrat tot hi ha estacions d'ample convencional on el tren passa a 200km/h. Ho sabreu a la trobada valenciana.
Ja posats a fer l'estació en el no-res atenció:
REOBERTURA REUS-EL MORELL-CAMP DE TARRAGONA JA!!!
perque d'això ningú en parla.
quote="aarongilp"]
liniadelRipollés wrote:Ah, no?
Està clar que Tarragona ha perdut molt amb l'arribada de l'AVE i espera quan marxi l'Euromed.
Estranyes manies de col.locar les estacions allà on 10 va perdre el gorro...això és pitjor que Benícàssim.
El nom de l'estació és horrorós: CAMP DE TARRAGONA. El nom correcte és LA SECUITA i PERAFORT. (tothom a Madrid demanant bitllets a La Secuita
)
aarongilp wrote:Això no és un article seriós, oi?
Aviam...Tarragona segueix tenint estació de tren, amb AVE i sense AVE. EL problema és arribar-hi, però la major part de la gent que agafarà allà el tren va amb vehícle privat o amb taxi (tema casi resolt, per cert). Està on ¿10? va perdre el gorro...10 quilòmetres no és lluny (el Prat està a 15 km de BCN i ningú es queixa). A l'article diu que Reus està molt més lluny que Tarragona de l'estació...per això l'estació està a un punt equidistant de Reus, Tarragona i Valls. Sincerament, no hi veig el problema. Si estic a Girona haig de desplaçar-me 100 km com a mínim per a iniciar qualsevol viatge, en Alvia/AVE (quan n'hi hagi) o en avió. Estant a Terrassa són 30km. Pot ser que per això ja estic acostumat. I no pretendran, per cert, que passi per dins de la ciutat a 300 donant una volta del 15, no? (que això és el que passarà a Girona, que donarà una volta del 15 i a sobres, a pas de tortuga).[/quote]