IDTGV Perpinya Paris apartir de 19€ el 9 de Gener.
Places limitades a venta exclusiva per internet. Si tu vols comprar un bitllet per un IDTGV a una taquilla et diran que te'n tornis a casa.Jordi Freixas wrote:I tornant al tema dels TGV's aquests... sabeu si aquests trens són de places limitades, o s'hi pot anar directament a la taquilla, comprar un bitllet com si es tractés d'un Catalunya Exprés?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Doncs per exemple, perquè s'hauria de poguer comprar a la taquilla igual que la resta de trens de la mateixa companyia.
Per exemple també, perquè hi ha gent que és molt intel·ligent que sobre el tema ordinadors i internet ho domina més que ningú, però ni és el meu cas, ni és el cas de molta altra gent (ni en tenim cap obligació).
I per exemple també, perquè de l'internet en general, m'en fio poc i menys.
Per exemple també, perquè hi ha gent que és molt intel·ligent que sobre el tema ordinadors i internet ho domina més que ningú, però ni és el meu cas, ni és el cas de molta altra gent (ni en tenim cap obligació).
Però si precisament poden ofertar bitllets més barats és, entre d'altres coses, perquè així no han de pagar més taquillers. S'estalvien sous i així poden posar bitllets més barats.Jordi Freixas wrote:Doncs per exemple, perquè s'hauria de poguer comprar a la taquilla igual que la resta de trens de la mateixa companyia.
Amb les línies de vols de baix cost és el mateix: no hi han "taquilles" i només es pot comprar per internet.
No, pq la despesa marginal mai serà 0.Jordi Freixas wrote:PERÒ SI ELS TAQUILLERS JA ELS TENEN!!!!!!
O què passa aquí? Que algú que ven bitllets per a TGV, Corail, o Ter, no pot vendre'n també de iTGV?
La discriminació de preus entre els diferents canals de venda és ben clara, tens l'exemple de com les companyies aèries de low-cost nomès et venen bitllets per internet, i les tradicionals q per exemple pots comprar bitllets a qualsevol agència de viatge en canvi tb tenen tarifes més barates q li diuen de classe web, q nomès es comprar a ells directament per internet.
El quid de la qüestió és q si jo puc fer algo directament (seleccionar origen, destinació, dia i hora) pq coi he de pagar a una persona q faci el mateix (seleccionar origen, destinació, dia i hora) per mi?