Posted: Monday 22/01/2007 20:12
Hola!
Què tal va això?
Ja s'ha vist algún tren de la sèrie 2100 a la L4 un altre cop?
Salutacions!
Què tal va això?
Ja s'ha vist algún tren de la sèrie 2100 a la L4 un altre cop?
Salutacions!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Voldria recordar que les unitats 1100 encara no han arribat al seu final de vida teòric, que se situaria al voltant de l'any 2010.EUKibo wrote:quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!
EUKibo wrote:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el soroll
fagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de parades
posin tambe botonets per obrir portes com els del tram
Si és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.
reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
Em sembla que comparteixo les teves onomatopèies.Platanito wrote:EUKibo wrote:Pos vale, que deixin les 1000 pero que li treguin el sorollfagin un vago continu, treguin les finestres, posin pantalletes i termometres de paradesposin tambe botonets per obrir portes com els del tramSi és per ficar seients com els originals de les 1000 i es pinten de blanc i blau, d'acord.canviin seients, terra i finestres i k les pintin de fora una miketa k 100% blanc semblen fantasmes
encara més amb el frontal que tenen de tren antic.reformar portes perque quedin equidistants per poder tancar andanes
EUKibo wrote:
Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
suposo que ets una mica jove, ara mateix dels milcents s'obren dues finestres laterals, abans de la reforma s'obrien totes i cada una de les finestres, i anaven pràcticament sempre obertes, d'aquí les enganxines que hi havia a totes les finestres "ES PELIGROSO ASOMARSE | ES PERILLÓS ABOCAR-SE"EUKibo wrote:¬¬ vale, XD jo ja imagino massa. El que es cert que no favoreixen a la seguritat les finestres aquestes i que entra molt soroll per elles
Seria tota una innovació. Ara, ja et dic jo que la gent de mal viure no està per fer tantes cabrioles i en tenen prou amenaçant-te amb una navalla.EUKibo wrote:Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
O el que no és el capMortadel·lo wrote:EUKibo wrote:
Les finestres s'obren als 1000!! Imagina't que algun boig decideix agafar a algu i treureli el cap
Que tenim muntat què?EUKibo wrote:Tornant als L4 2100 i als L1 6000!!! Alstom entregarà el primer ja en febrer!!! però posali un parell de mesos fins que li acabin de fer proves i tal.... Jo tinc ganes de veure'l jaaaaa ¬¬ ningu no es pot colar a l'ALSTOM i ferli fotos??? ja el deuen tenir gairebé muntat!
Porta adalt un teleindicador de destinació, cosa no comuna a TMB, no porta l'espai per posar el número de torn; d'altra banda no és massa ample (fa l'efecte òptic de ser-ho al estar "sobreelevat" i sense les rodes). M'inclino que és un dels germans dels 5000 destinats al metro de Roma.EUKibo wrote:http://www.youtube.com/watch?v=TJjMr0Y923g&NR
Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???
Són els 5000 de RomaEUKibo wrote:Mireu el minut 1:49 d'aquest video, el tren que surt es 6000 sospitos, que n'opineu???