Page 3 of 3

Posted: Thursday 02/08/2007 18:14
by oscar440
Mako448 wrote:
oscar440 wrote:Avui, amb sortida a les 12.35 de Molí Nou, he anat amb la 211.01 fins a Plaça Espanya. Era l´única 211 a L8, el reste de serveis amb 213. Feia ja molt temps que no anava per aquesta línea dels FGC, el meu propòsit era viatjar i fotografiar una 211... :D :!:

Salutacions.
Oi!Si l'he vist ,a la mateixa hora que cites,quan circulava entre la via morta i l'entrada a Molí Nou a bord d'una 213 fent un S4 cap a Olesa.

Per cert,que el S4 que passa sobre les 8.45 per Sant Andreu,que normalment és fa amb 211,avui amb 213,com aquest servei quan arriba a Espanya,assegura L8 de les 9:30,i tots els serveis que surt d'Espanya als :30 minuts d'hora,per aixó avui sols hi havia una 211 circulant,quan normalment sol haver-hi dues.
:D

Posted: Monday 03/09/2007 23:25
by Mako448
Les 211 han tornat de vacances :)

S8 Pl.Espanya(22.17)-Martorell Enllaç(23.07),s'ha realitzat amb 211,això sí,l'he vist desde lluny i no he tingut a temps a mirar quina 211 era.

Posted: Wednesday 12/09/2007 8:48
by Mako448
S8 Martorell-Enllaç(7.58)-Pl.Espanya(8.46),servit per la 211.04

Posted: Tuesday 25/09/2007 18:58
by Mako448
S8 Pl.Espanya(6.40)-Martorell Enllaç(7.29),servit per la 211.01

Aquesta unitat,la 211.01,a hores d'ara estaria fent els L8's que surten d'Espanya als 00. minuts.

Posted: Thursday 18/10/2007 17:36
by Mako448
He llegit al bloc de trenscat(des d'aquí una salutació i demanar disculpes per llegir el seu bloc) :) ,que ahir o diamrts hi havien 4 unitats 211 circulant!!! :o ,i fent serveis S a la tarda :o !!!

Suposo que les quatre 211's que hi circulaven eren les que estàn amb seients tapissats(és a dir,211.01,211.03,211.04 i 211.06),mare meva,feia molt de temps que no veia tantes 211's circulant!!!! :o .Hauràn sortir a passejar a les 211's per provar-les pels metros comarcals,o s'han guardat algunes 213 per no fer-les malbé per l'entrada en servei dels metros comarcals??

Destaca que al bloc surt una molt bona foto,d'una 211 amunt al encara baixador provisional de Pallejà,amb la nova fatxada de la nova estació de Pallejà súbterrànea qu ha quedat,per cert,molt bonica.

Posted: Friday 19/10/2007 19:52
by Mako448
S8 Pl.Espanya(14.39)-Martorell Enllaç(15.29),amb 211.04
S8 Pl.Espanya(18.52)-Martorell Enllaç(19.42),amb 211.01

El primer ha arribat a Martorell amb 9 minuts de retard,i el 2n ha arribat a Sant Andreu de la Barca amb 5 minuts de retard.

Posted: Friday 19/10/2007 20:28
by Túnels del Garraf
Segur que el metro comarcal de l'Anoia no el probaven perquè les 211 no hi poden circular.

Posted: Friday 19/10/2007 21:36
by Pere
S8 que passa sobre les 19:30 aproximadament per Pallejà servit per la 211.01 que alhora ha realitzat els L8 que surten a les 17:30 de Plaça Espanya i 18:00 de Molí Nou

Posted: Saturday 20/10/2007 11:22
by Ecomobisostrans
Túnels del Garraf wrote:Segur que el metro comarcal de l'Anoia no el probaven perquè les 211 no hi poden circular.
Per que no poden circular-hi?

Posted: Saturday 20/10/2007 13:38
by Túnels del Garraf
No sé si és pel gàlib, però les 213 es van comprar precissament per servir la xarxa amb l'electrificació de la línia d'Igualada, l'any 1997, em sembla.

Tingues en compte que la línia d'Igualada fou la primera en ser inaugurada, cap al 1890, em sembla, la de Martorell el 1912 i la de Manresa cap al 1920.

Posted: Saturday 20/10/2007 15:12
by Jordilar
Hola,

Les 211 no tenen cap impediment físic per arribar a Igualada, de fet s'havien fet serveis amb 211 fa anys, però molt puntualment, ja que aquest servei el feien els Navals 5000. El problema que tenen les 211 és que pateixen degut al perfil de trajecte, per això no es recomana que vagin per allà.

Salut,

Posted: Saturday 20/10/2007 16:39
by orique
Jordilar wrote:Hola,

Les 211 no tenen cap impediment físic per arribar a Igualada, de fet s'havien fet serveis amb 211 fa anys, però molt puntualment, ja que aquest servei el feien els Navals 5000. El problema que tenen les 211 és que pateixen degut al perfil de trajecte, per això no es recomana que vagin per allà.

Salut,
Navals per la línia d'Igualada? Això és nou! :o

Posted: Saturday 20/10/2007 18:19
by Mako448
La línia d'Igualada abans de¿1999?,era dièsel i les úniques unitats que podien fer aquest servei eren logicament les MANS,quan és va inagurar el tram electrificat van coincidir amb la posada en marxa de les 213,i segons els plans dels FGC,les 213 havien de fer preferentment els serveis R5 i R6.El que podría ser és que en el moment just d'inaguració d'electrificació del ramal d'Igualda algún servei puntual és fes amb 211,peró el que tinc entès és que MAI han prest servei comercial o de passatgers per aquesta línia.El que sí que han fet han sigut viatjes de proves,peró amb molts problemes,cosa que és va descartar finalment la circulació de 211 per la R6.

Posted: Saturday 20/10/2007 18:24
by orique
Mako448 wrote:La línia d'Igualada abans de¿1999?,era dièsel i les úniques unitats que podien fer aquest servei eren logicament les MANS,quan és va inagurar el tram electrificat van coincidir amb la posada en marxa de les 213,i segons els plans dels FGC,les 213 havien de fer preferentment els serveis R5 i R6.El que podría ser és que en el moment just d'inaguració d'electrificació del ramal d'Igualda algún servei puntual és fes amb 211,peró el que tinc entès és que MAI han prest servei comercial o de passatgers per aquesta línia.El que sí que han fet han sigut viatjes de proves,peró amb molts problemes,cosa que és va descartar finalment la circulació de 211 per la R6.
Febrer del 1999.

Posted: Saturday 20/10/2007 22:35
by Jordilar
Disculpeu el lapsus, però jo pensava que la línia s'havia electrificat molt abans, cap al 1995 :oops: